همه چیز در مورد لپ‌تاپ ایسر سویفت ۳ با نمایشگر OLED ۱۴ اینچی

همه چیز در مورد لپ‌تاپ ایسر سویفت ۳ با نمایشگر OLED ۱۴ اینچی
  • 1401/12/4
  • گویا آی تی
  • 0

در این مقاله از وبسایت گویا آی تی به لپ‌تاپ ایسر سویفت ۳ با نمایشگر OLED ۱۴ اینچی که در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود می پردازیم و مروری بر امکانات و مشخصات این لپ‌تاپ داریم. این لپ تاپ به گزارش سایت دورج یک پکیج عالی است که فقط یک چیز کم دارد.

مشخصات فنی لپ تاپ ایسر سویفت ۳ – OLED Acer Swift 3

با وجود اینکه ایسر سویفت ۳ OLED همانطور که از نامش پیداست، به یک نمایشگر OLED به اندازه ۱۴ اینچ مجهز شده است، اما این لپ‌تاپ تنها ۱.۱۹ کیلوگرم و ۱۷.۹ میلیمتر ضخامت دارد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل و یا AMD Ryzen 5000 است و می‌تواند تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 و ۱ ترابایت حافظه داخلی NVMe SSD را پشتیبانی کند.

این لپ‌تاپ دارای باتری با ظرفیت ۵۳ وات ساعت است که به طور کلی می‌تواند تا ۱۰ ساعت به صورت پیوسته از آن استفاده کرد. همچنین، این لپ‌تاپ شامل درگاه‌های Thunderbolt 4، USB-A، USB-C و HDMI است.

Acer Swift 3 OLED

از نظر ظاهری، ایسر سویفت ۳ OLED دارای بدنه آلومینیومی با رنگی سبز تیره و دکمه‌های پاور و ریست در قسمت بالایی صفحه کلید است. همچنین، دارای یک ترک‌پد با پشتیبانی از چند لمسی و کلیدهای کیبوردی با نور پس‌زمینه است.

ایسر سویفت ۳ OLED با قیمت ۱۲۹۹ دلار در دسترس خواهد بود و برای کسانی که به دنبال یک لپ‌تاپ با نمایشگر با کیفیت بالا هستند، یک گزینه خوب است.

مانیتور لپ تاپ Acer Swift 3 OLED

نمایشگر OLED این لپ‌تاپ دارای وضوح ۲۵۶۰ × ۱۶۰۰ پیکسل است و از فناوری DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این نمایشگر دارای قابلیت لمسی است که از ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از چند لمسی و نمایش تصاویر با کیفیت بالا برخوردار است.

Acer Swift 3 OLED

همچنین، این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌های امنیتی از جمله خواندن اثر انگشت و کلید ویژه‌ای برای قفل کردن دوربین و میکروفون است. این ویژگی‌های امنیتی به کاربران اجازه می‌دهند تا از اطلاعات خود در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت کنند.

با توجه به قیمت این لپ‌تاپ، امکانات و مشخصات آن برای یک لپ‌تاپ با نمایشگر OLED و سایز ۱۴ اینچ مناسب به نظر می‌رسد. با این حال، نکته قابل توجه در مورد این لپ‌تاپ، عدم پشتیبانی از گرافیک جداشدنی است که ممکن است برای کاربرانی که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند هستند، یک نقطه ضعف باشد.

مدلها و کانفیگ های مختلف Acer Swift 3 OLED

مدل پایه این لپ‌تاپ با پردازنده Intel Core i5-1135G7 و ۸ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. این مدل دارای دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A و یک درگاه HDMI است. همچنین، این لپ‌تاپ دارای یک حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت است.

مدل پیشرفته‌تر این لپ‌تاپ با پردازنده Intel Core i7-1165G7 و ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. همچنین، این مدل دارای یک حافظه SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و دو درگاه USB-C، یک درگاه USB-A و یک درگاه HDMI است.

باتری این لپ‌تاپ نیز باعث خوشحالی کاربران شده است. با توجه به این که این لپ‌تاپ دارای نمایشگر OLED است، انتظار می‌رود که مصرف باتری بیشتری داشته باشد. با این حال، این لپ‌تاپ با باتری ۵۶ وات‌ساعتی توانست در آزمایش‌ها به مدت ۹ ساعت و ۵۸ دقیقه به صورت متوسط ​​استفاده شود.

جمع بندی

این مقاله درباره بررسی لپ‌تاپ Acer Swift 3 OLED با صفحه نمایش OLED، باتری با عمر طولانی و قیمت مناسب است. در این مقاله، مشخص شده است که این لپ‌تاپ با ویژگی‌های بیشتری نسبت به مدل قبلی خود، شامل نمایشگر OLED و باتری با طول عمر بالاتر، عرضه شده است. همچنین، در این مقاله به بررسی مزایا و معایب این لپ‌تاپ پرداخته شده است و در نهایت نتیجه گرفته شده است که اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با نمایشگر OLED، باتری با عمر بالا و قیمت مناسب هستید، ایسر سویفت ۳ OLED یکی از بهترین گزینه‌هاست.

در کل، ایسر سویفت ۳ OLED یک لپ‌تاپ با نمایشگر با کیفیت بالا و امکانات مرتبط با یک لپ‌تاپ معمولی است. با این حال، برای کاربرانی که به دنبال لپ‌تاپی با قابلیت‌های امنیتی بالا و نمایشگر OLED هستند، یک گزینه مناسب به نظر می‌رسد.

با توجه به این مشخصات، این لپ‌تاپ برای کاربرانی که به دنبال یک لپ‌تاپ با نمایشگر با کیفیت بالا و امکانات متعدد هستند، یک گزینه مناسب به نظر می‌رسد. با این حال، برای کاربرانی که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه‌مند هستند، خیلی مناسب نیست.

در کل، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ با نمایشگر OLED، عمر باتری بالا و قیمت مقرون به صرفه هستید، ایسر سویفت ۳ OLED یک گزینه مناسب به نظر می‌رسد. با این حال، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ برای بازی‌های رایانه‌ای هستید، باید گزینه‌های دیگری را در نظر بگیرید که دارای پشتیبانی از گرافیک جداشدنی هستند.

منبع: https://www.theverge.com/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *