راه نجات کسب و کار های پوشاک در فیلترینگ اینستاگرام کشف شد!

راه نجات کسب و کار های پوشاک در فیلترینگ اینستاگرام کشف شد!
  • 1401/12/7
  • گویا آی تی
  • 2

چکیده : متاسفانه خیلی از افرادی که به کار آنلاین در زمینه فروش محصولاتی مانند لباس مشغول بودند، هیچ‌گاه اهمیتی به پرریسک بودن این موضوع نداده و در این برهه با انجام فیلترینگ قوی بر روی اپ‌های اجتماعی، بسیاری از آنها رو به ورشکستگی رفته‌اند.

 

طراحی سایت پوشاک ، به‌ خصوص برای فروشگا‌های اینترنتی که تمام فروش خود را از طریقه شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام انجام می­دهند، یک امر ضروری و مهم است.

ضمن آنکه داشتن یک وبسایت فروشگاهی، حتی برای مغازه‌دارانی که علاقه دارند فروش بیشتر و راحت‌تری را تجربه کنند، مناسب است.

 

فروش آنلاین لباس

متاسفانه خیلی از افرادی که به کار آنلاین در زمینه فروش محصولاتی مانند لباس مشغول بودند، هیچ‌گاه اهمیتی به پرریسک بودن این موضوع نداده و در این برهه با انجام فیلترینگ قوی بر روی اپ‌های اجتماعی، بسیاری از آنها رو به برشکستگی رفته‌اند.

اما می­توان به سادگی، برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین لباس با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت با امکانات فراوان اقدام کرده و به راحتی به درآمدی مناسب رسید.

بررسی اهمیت سایت فروشگاهی

شاید تا قبل از فیلتر اینستاگرام، خیلی از افراد هنوز به اهمیت طراحی سایت فروشگاهی پی نبرده‌ بودند. اما امروزه و بعد از نابود شدن بسیاری از کسب و کارها، همه‌ ما متوجه شدیم اپلیکیشن‌ها در واقع مانند یک زمین اجاره‌ای هستند و بهتر است بذر خود را در آن محل نکاریم.

یا بهتر است فقط در کنار یک پلتفرم قوی مانند طراحی سایت لباس، از اپلیکیشن‌های مرتبط برای بیشتر شدن فروش استفاده کنیم.  البته هنوز هم برای شروع دیر نیست.

اگر پیج فروش شما با ریزش فالوور و فروش کم مواجه شده است با سفارش به یک تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت پوشاک، می‌توانید دوباره فعالیت‌های خود را در این زمینه از سر گرفته و مانع ضرر بیشتر و ورشکستگی شوید.

فیلترینگ ونابودی مشاغل

شبکه‌های اجتماعی زیادی تاکنون ساخته شده‌اند که در جذب مخاطب هم موفق عمل کردند. اما با گذشت زمان، به‌دلیل ناتوانی در رفع نیازهای کاربران و در موارد خارجی اعمال فیلترینگ، کاربران در استفاده از آنها با مشکل روبرو شدند. در این بین، مشاغل آنلاین زیادی با ریزش مخاطب مواجه شدند.

بسیاری از افراد که علاقه دارند در خانه به کار مشغول شوند یا مغازه‌دارانی که می‌خواهند فروش خود را از طریق دنیای مجازی افزایش دهند در این اپلیکیشن‌ها فعالیت می‌کنند و با هر بار فیلترینگ یا عدم استفاده مخاطبان از این رسانه ­ها، دچار ضرر و زیان بسیاری می‌شوند.

اگر شما نیز در این مورد دچار مشکل شده‌اید یا حتی قصد دارید به تازگی سایت فروشگاهی خود را ایجاد کنید، بهتر است از همان ابتدا محیطی امن برای فروشگاه خود در نظر بگیرید. در کنار آن می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی و صفحات مجازی نیز برای تبلیغ و جذب مخاطب بیشتر برای خود بهره‌مند شوید.

اگر در زمینه فروش پوشاک فعالیت می‌کنید با طراحی سایت لباس می‌توانید به‌راحتی فروش خود را مانند قبل بالا ببرید

طراحی سایت پوشاک و تامین امنیت فروشگاه

باتوجه به گفته‌های فوق، از اهمیت انتخاب محیطی امن برای فروشگاه مطلع شدید. بهترین محیط برای این کار طراحی سایت فروشگاهی پوشاک است.  البته برای طراحی سایت مزون نیز باید از تیم‌های حرفه‌ای و متخصص این زمینه کمک بگیرید. چرا که داشتن یک وبسایت، با طراحی زیبا و رعایت بسترهای ایمنی مناسب علاوه ‌بر حفظ امنیت سایت در جذب مخاطب بیشتر نیز تاثیر دارد.
یکی از مجموعه های که سال های زیادی جهت افزایش فروش مزون ها و فروشگاه های پوشاک فعالیت داشته است آژانس دیجیتال مارکتینگ وب بو است .

 

مزیت‌های طراحی سایت فروشگاهی لباس

با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، کاربر به‌دلیل دنبال کردن صفحات و فروشگاه‌های زیاد ممکن است خیلی به محتوای پیج یا کانال شما اهمیت ندهد. اما هنگامی که سایت لباس داشته باشید، افرادی که وارد سایت فروشگاهی می‌شوند ،معمولا بیشتر محتوای آن را چک می‌کنند. این موضوع در دیده شدن محصولات و پوشاک‌های موجود اهمیت دارد

همچنن با طراحی سایت فروشگاهی، تمامی مشخصات لازم محصولات و موجودی کالاها برای کاربران مشخص است و دیگر نیازی به پاسخ‌گویی شبانه‌روزی شما یا ادمین‌های پیج نیست.
این ویژگی باعث می‌شود فروشگا‌های آنلاین، در همه حال برای شما سودآور باشند حتی زمانی که خواب هستید.

تجربه نشان می‌دهد اعتماد مخاطبان به سایت‌های فروشگاهی، معمولا بیشتر از پیچ‌های فروش است. این ویژگی در طراحی سایت لباس، برای جذب مخاطب و در نتیجه فروش بیشتر بسیار موثر است. تبلیغات برای یک وب‌سایت فروشگاهی معمولا به‌صرفه‌تر از پیج ‌های اینستاگرامی است.

همچنین امکاناتی مانند دسته‌بندی کالاها، بارگذاری فیلم برای نمایش ویژگی‌های لباس و دسترسی راحت‌تر افراد به محصولات مورد نظرشان باعث محبوبیت و افزایش تقاضا برای طراحی سایت پوشاک می‌شود.

جمع‌بندی

طراحی سایت لباس، برای فروشگاه‌های آنلاینی که بعد از فیلتر اینستاگرام متضرر شده و رو به ورشگستگی هستند، بسیار ضروری است. البته قبل از این اتفاق، بهتر بود برای این کار اقدام می­کردید؛ اما هنوز هم دیر نیست.

با انتخاب یک تیم حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت‌های فروشگاهی پوشاک می‌توانید مخاطبین خود را به وبسایت راهنمایی کنید و با انجام تبلیغات و همچنین تولید محتوای صحیح، مخاطبان جدیدی نیز جذب کنید.

تیم های زیادی در حوزه طراحی سایت پوشاک فعالیت دارند مانند : وب بو ، وبین سئو ،ایراکد ،جاب تیم ولی یکی از تیم های حرفه ای در این حوزه آژانس دیجیتال مارکتینگ وب بو چون سال های زیادی در حوزه طراحی وب سایت فعالیت دارد و سایت های زیادی در حوزه پوشاک طراحی کرده است .

پیشنهاد میکنیم برای طراحی سایت پوشاک حتما از یک تیم حرفه ای کمک بگیرید تا بتوانند یک سایت فروشگاهی و بهینه در حوزه طراحی سایت پوشاک برای شما پیاده سازی کنند .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. مقاله مفیدی بود ممنون ازتون . من از اینستاگرام کسب درآمد میکردم و فروشگاه لباسم رو میچرخوندم ولی متسفانه به دلیل محدودیت های که پیش اومده بازدید پست و استوری هام بشدت ریزش کردن و چند ماه دنبال راه روش جدید هستم خیلی ها طراحی سایت رو معرفی میکردن ولی تو این حوزه تیمی نبود که بتون نیاز من رو بسنجه دقیق و بتونه تو این وضع اقصادی با قیمت مناسب انجام بده . خواستم بدون پلنی دارید که با کمترین مبلغ بشه فروشگاهم رو راه اندازی کنم بعدا ارتقاء بدم ؟

    1. سلام وقت بخیر . ممنون از نظر تون بله وب سایت وب بو جهت حمایت از کسب و کار ها میتونیم طبقه نیازی که دارید با بودجه ای که دارید براتون انجام بدیم کافیه با ما تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *