بهترین گوشی های اندروید و اپل از نظر دوربین برای خرید

بهترین گوشی های اندروید و اپل از نظر دوربین برای خرید
  • 1401/12/16
  • گویا آی تی
  • 0

ما در نیای آنلاین زندگی می‌کنیم. جهانی که هر روز به سبک زندگی و روزمرگی‌های افراد مختلف روبرو هستیم. کیفیت عکس‌ها و خلاقیت افراد با هم در رقابت هستند. علاقه به عکاسی روز به روز افزایش می‌یابد و همچنین روش‌های کسب درآمد از دنیای آنلاین راحت‌تر شده است. گرفتن عکس‌های جذاب و دیذنی که احساس خوبی به مخاطب انتقال می‌دهد روش خوبی برای کسب درآمد است و اگر شما هم به این کار علاقه دارید می‌توانید چند نمونه از بهترین دوربین‌های اندروید و اپل را در ادامه بررسی کنید.

Samsung Galaxy M32

Galaxy M32 بخشی از سری M گوشی‌های هوشمند متمرکز بر قیمت سامسونگ با رم ۸ است. گوشی گلکسی m32 کمی متمایز است زیرا سامسونگ آن را به صفحه نمایش ۹۰ هرتزی AMOLED و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است. این همه چیز نیست، همچنین گوشی سامسونگ ام ۳۲ یک دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی در پشت دارد. از دیگر مشخصات  گوشی ۳۲ m دارا بودن صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED با بریدگی قطره شبنم در بالا برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است. بدنه در درجه اول از پلاستیک ساخته شده است اما به نظر می‌رسد محکم ساخته شده است. سامسونگ اثر انگشت را در کنار هم انتخاب کرده است و از حافظه ۱۲۸ پشتیبانی می‌کند.

Samsung Galaxy A33 5G

سری میان‌رده‌های گلکسی A سامسونگ به‌روزرسانی سالانه خود را تجربه کرده‌اند و واقعاً خوب به نظر می‌رسند. Galaxy A33 5G جدید احتمالاً یکی از جالب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ است، زیرا از زمان گلکسی A32 به‌طور قابل توجهی ارتقا یافته است و قیمتی عالی برای این گوشی پیشنهاد شده است که از نظر ارزش مالی آن را در رده گوشی‌های به صرفه قرار می‌‌دهد. گوشی a33 به لیگ ضدآب ارتقا یافته است و اکنون از همان سیستم حفاظت از نفوذ با استاندارد IP67 مانند مدل‌های سطح بالاتر برخوردار است. از مشخصات گلکسی a33 می‌توان به صفحه نمایش Super AMOLED 90 هرتزی مشابه گلکسی A32 اشاره کرد، اما از چیپست بسیار قدرتمندتر Exynos 1280 با پردازنده جدیدتر و گرافیک مناسب برای بازی استفاده می‌کند. یک مودم ۵G یکپارچه نیز وجود دارد، بنابراین اکنون نیازی به انتخاب بین نسخه های ۴G و ۵G نخواهید داشت. رم ۸ گوشی آ۳۳ از دیگر ویژگی‌های جذاب این گوشی هوشمند است که قیمت آن را به صرفه می‌کند. دوربین نیز بهبود یافته است. اکنون دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارای تثبیت کننده نوری است و از فیلم برداری تا ۴K پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌تواند ویدیوهای ۴K را به خوبی ثبت کند.

Apple iPhone 14 Pro: بهترین برای ویدیو

آیفون ۱۴ پرو اپل یکی از گران‌ترین گوشی‌های موجود در این لیست است، این گوشی هوشمند در گرفتن عکس‌های قابل اعتماد و ویدیوی ۴K واضح و ثابت با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه، عملکرد بسیار خوبی دارد. ۱۴ پرو دارای سه دوربین در پشت است. دوربین اصلی تثبیت‌کننده تغییر حسگر را در تلفن هوشمند ارائه می‌کند. این یعنی ویدیوهای شما را تا حد ممکن ثابت نگه می‌دارد و لرزش را به حداقل می‌رساند و اکنون در نسل دوم خود قرار دارد و این تلفن جدید اپل روش پردازش تصاویر در نور کم و متوسط را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. دوربین اصلی با افزایش رزولوشن بسیار زیاد به ۴۸ مگاپیکسل با سنسور ۶۵ درصد بزرگتر، در حالی که اندازه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض دو برابر شده است. از تکرارهای آیفون ۱۴ می‌توان به ماژول تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی ۳x اشاره کرد که مانند سال گذشته است. کیفیت تصویر ثابت و پرتره در این گوشی عالی است حالت سینمایی که به شما امکان می‌دهد با عمق میدان کم با تغییر فوکوس خودکار عکس بگیرید.

Samsung Galaxy S22 Ultra: بهترین دوربین تله فوتو

گلکسی اس ۲۲ اولترا مانند نسل قبلی خود به ارتقای سطح انتظارات در زمینه عکاسی از گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهد. نه تنها همچنان تنها گوشی هوشمندی است که از فیلمبرداری با وضوح ۸K پشتیبانی می‌کند (با نتایج قابل توجه)، بلکه قابلیت‌های زوم گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز بی‌نظیر است. گلکسی اس ۲۲ اولترا با ارائه محدوده زوم هیبریدی تا ۱۰۰ برابر، در عکاسی تلسکوپی عالی است و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به خوبی قدرت خود را نشان داده است. Galaxy S22 Ultra می‌تواند تصاویری با جزئیات در محیط‌هایی با نور خوب، با محدوده دینامیکی فوق‌العاده و رنگ‌های غنی و پررنگ ثبت می‌کند. حالت شب گوشی نیز کار استثنایی در افزایش روشنایی تصویر بدون اضافه کردن نویز بصری مزاحم و خاموش کردن چراغ‌های خیابان انجام داد. ویژگی‌های مفید عکاسی مانند توانایی گرفتن تصویر مستقیم از هر فریم فیلمبرداری ۸K نیز یک امتیاز بزرگ است، همانطور که توانایی عکس‌برداری در هر دو فرمت JPEG و DNG به طور همزمان در برنامه Expert RAW در فروشگاه گلکسی است. بنابراین، اگر به یک گوشی هوشمند پرچمدار نیاز دارید که تقریباً بتواند همه این کارها را در بخش دوربین انجام دهد، Samsung Galaxy S22 Ultra کاندیدای ایده آل است.

Apple iPhone SE 3 (2022): بهترین آیفون

ممکن است اپل ترجیح دهد مشتریانش بیشتر روی آیفون ۱۴ هزینه کنند، اما قیمت پایین تر آیفون SE 3 (2022) در بخش دوربین ارزش بررسی دارد. آیفون SE با همان چیپست رده بالای پرچمداران اپل A15 Bionic  ممکن است تنها به یک دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شود، اما کیفیت تصویر نسبت به قیمت، صراحتاً استثنایی است. همچنین در نهایت از فناوری Deep Fusion اپل بهره می‌برد که تصاویر در نور کم را بهبود می‌بخشد و همچنین Smart HDR 4 دوربین را قادر می‌سازد نوردهی را برای هر چهره در عکس‌های گروهی شناسایی و تنظیم کند. عکس هایی که با آیفون SE ثبت شده است در کل بسیار خوب بوده‌اند. یک بار دیگر، حالت پرتره اپل بهترین حسگر ۱۲ مگاپیکسلی را با جزئیات واضح و پالت رنگی غنی به نمایش می‌گذارد. در حقیقت، در نور کم، آیفون SE 3 به طرز شگفت انگیزی در مقابل آیفون ۱۳ پرو مکس نیز ایستادگی می‌کند. A15 Bionic همچنین اجازه می‌دهد تا سطوح نوردهی یکنواخت تری داشته باشید و همچنین می توانید ویدیوهای ۱۰ بیتی Dolby Vision HDR 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه را ضبط کنید.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G: از بهترین دوربینهای ارزان قیمت

شیائومی با عرضه Redmi Note 11 Pro به قدرت جادوگری فنی خود ادامه می‌دهد. به نوعی، شیائومی موفق شده است یک گوشی مقرون به صرفه با دوربین عظیم ۱۰۸ مگاپیکسلی عرضه کند، که صراحتاً برای تلفنی به این ارزانی شگفت‌انگیز است. صرف کسری از هزینه‌های اخیر آیفون و سامسونگ، این تلفنی است که می‌تواند در شرایط نوری و محیط‌های مختلف عکس‌های شایسته و مناسب برای اینستاگرام بگیرد. ضبط ویدئو فقط به ۱۰۸۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه محدود شده است، اما با این مقدار کم هزینه، Redmi Note 11 Pro 5G به سختی می‌توانید همچنین گوشی هوشمندی پیدا کنید که اکثر نیازهای شما به یک دستگاه قوی در تصویربرداری را برطرف کند. برای مشاهده اطلاعات بیشتر این مطلب را مطالعه کنید.

این‌ها تنها چند مورد از گوشی‌های هوشمندی هستند که در دسته مدل‌های با دوربین مناسب برای  عکسای قرار می‌گیرند. شما در ابتدا با مشخص کردن هزینه و بودجه خود می‌توانید مدل‌های مناسب خود را مشاهده و سپس از یک سایت معبر مانند دیجی‌کالا تهیه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *