بهترین شیوه خرید و انتخاب پرینتر و ماشین‌های اداری از خانگی تا سازمانی !

بهترین شیوه خرید و انتخاب پرینتر و ماشین‌های اداری از خانگی تا سازمانی !
  • 1401/12/24
  • گویا آی تی
  • 0

پرینتر، دستگاه فتوکپی، اسکنر، ویدئو پروژکتور در کنار برخی تجهیزات دیگر به ماشین‌های اداری معروف است ! همون چیزی که از چند دهه قبل بورس آن در خیابان ایرانشهر تهران قرار دارد. یعنی هر جای ایران که باشی اگر بخواهی از آخرین اتفاقات بازار ماشین‌های اداری باخبر بشوید، لازم است که یک سر به خیابان ایرانشهر تهران بزنید ! جایی حوالی خیابان کریم‌خان و بسیار شلوغ و احتمالاً در بین انبوه اطلاعات درست و غلط هم سردرگم شوید. واقعاً بهترین شیوه برای خرید و انتخاب پرینتر چه برای شرکت چه برای خانه چیست ؟ دنیا عوض شده، روش‌های موفقیت هم عوض شده!

خانه پرینتر، اورجینال با کارتریج اصلی !

حتماً می‌دانید که یکی از تقلب‌های رایج در بازار پرینتر، تعویض کارتریج اصل موجود در کارتن پرینتر با کارتریج‌های غیراصل (معروف به کارتریج طرح) است ! اما در خانه پرینتر خبری از این کار نیست! خانه پرینتر، انواع ماشین‌های اداری خصوصاً پرینتر را مستقیماً از امارات متحده عربی وارد ایران می‌کند و بدون هیچ‌گونه تغییر و دستکاری آن‌ها را گارانتی می‌کند و به شما تقدیم می‌کند! فرقی نمی‌کند شما می‌خواهید خرید پرینتر HP انجام دهید یا پرینتر اپسون یا برندهای دیگر، قطعه اصلی، گارانتی معتبر در خانه پرینتر منتظر شماست.

خانه پرینتر، با فاکتور رسمی و گارانتی معتبر!

اگر شرکت باشید، اصلاً بدون فاکتور رسمی، نمی‌توانید پولی از حساب خارج کنید! فروشنده‌های متفرقه را کنار بگذارید! محصول اصل را با گارانتی معتبر و پاسخگو و با فاکتور رسمی و همه شرایط قانونی تحویل بگیرید !

خانه پرینتر، فقط پرینتر داره ؟

در واقع خانه پرینتر، همان خانه ماشین‌های اداری است ! پرینتر به عنوان نماد ماشین‌های اداری برای نام این فروشگاه انتخاب شده ! البته نه الان ! سال‌ها قبل ! خانه پرینتر از قدیمی‌های همان ایرانشهر است. خانه پرینتر از سال ۶۸ کار خود را از بازارِ بین‌الحرمین شروع کرد و از دهه ۷۰ به ایرانشهر منقل مکان کرد و از اوایل دهه ۹۰ با سایت Khaneyeprinter.com به شفافیت بازار کمک کرد و تبدیل به بورس ماشین‌های اداری در فضای آنلاین شده است. غیر از پرینتر طیف گسترده‌ای از ماشین‌های اداری را می‌توانید در خانه پرینتر پیدا کنید. برخی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌های خانه پرینتر:

  • انواع پرینتر
  • انواع کاغذ
  • انواع دستگاه کپی
  • انواع اسکنر
  • انواع دستگاه تصفیه هوا
  • ویدئو پروژکتور
  • کامپیوتر و مانیتور
  • مواد مصرفی و لوازم جانبی

کارتریج با بهترین قیمت دنیا در خانه پرینتر !

این هم از اون حرفهاست ! ولی خانه پرینتر واقعاً بهترین قیمت دنیا را در کارتریج دارد. در خانه پرینتر، نوع کارتریج مشخص شده است که اورجینال است یا غیراورجینال ! حالا شما با خیال راحت، نزدیک‌ترین کارتریج به کارتریج اصلی را با قیمت پایین می‌خرید یا کارتریج اصلی را با قیمت واقعی خرید می‌کنید ! خبری از تقلب هم نیست ! مواظب باشید، خیلی‌ها این کارتریج‌های غیراصل را از خانه پرینتر می‌خرند به نام اصلی می‌فروشند ! خرید کارتریج با اطمینان و سریع در خانه پرینتر رخ می‌دهد ! انواع کارتریج جوهرافشان و لیزری و پودری در خانه پرینتر با قیمت رقابتی عرضه می‌شود.

چطور از خانه پرینتر قیمت بگیریم ؟

همین الان سایت را ببینید ! با پشتیبان آنلاین روی سایت مشورت کنید! یا با شماره ۰۲۱۴۵۲۹۰ تماس بگیرید!

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *