بهترین تفنگ ها در کالاف دیوتی موبایل در سال ۲۰۲۳

بهترین تفنگ ها در کالاف دیوتی موبایل در سال ۲۰۲۳
  • 1401/12/24
  • گویا آی تی
  • 7

بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل در هر فصل سلاح‌های خود را به‌روز می‌کند و در به‌روزرسانی اخیر خود، سلاح‌های جدیدتری را ارائه کرده‌است. در این مقاله علاوه‌بر معرفی انواع تفنگ در کالاف دیوتی، یک تفنگ تهاجمی جدید در فصل دوم ۲۰۲۳ و تغییرات سلاح را نیز معرفی می‌کنیم که روی تفنگ‌ها تأثیر گذاشته است.

برخی از اسلحه‌های مورداستفاده در کالاف دیوتی، شامل ICR-1 ، AK-47 و Man-O-War هستند و بهترین مسلسل فرعی بازی، CBR4، تغییراتی داشته است.

با وجود تغییرات جدید در تفنگ‌ها، تشخیص این‌که کدام اسلحه بهترین است کار دشواری است. ما به شما کمک می‌کنیم که بهترین اسلحه را بشناسید. در زیر بهترین تفنگ در هر کلاس اسلحه را فهرست می‌کنیم و دلایل خود را برای بهترین بودن اسلحه در فصل ۲ ارائه می‌دهیم.

بهترین سلاح ها در سیزن ۲ کالاف دیوتی (۲۰۲۳)

در COD Mobile 9 دسته سلاح وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • تفنگ‌های ثانویه (تپانچه، غوغا، راکت انداز)؛
  • تفنگ‌های ساچمه‌ای (Shotguns)؛
  • مسلسل‌های دستی (SMG)؛
  • تفنگ‌های تهاجمی (ARs)؛
  • مسلسل سبک (LMG)؛
  • تفنگ تیرانداز (Marksman rifles)؛
  • تفنگ‌های تک تیرانداز (Snipper rifles).

در این قسمت هر دسته را به‌صورت جداگانه بررسی می‌کنیم؛ بهترین‌ها را در هر دسته تعیین می‌کنیم و به شما درمورد این‌که در چه تفنگ‌هایی باید تخصص داشته باشید و کدام یک بهتر است روی زمین باقی بمانند، کمک می‌کنیم.

بیشتر اسلحه‌هایی که نام می‌بریم عالی هستند، اما برخی از آن‌ها ممکن است همراه با یک‌سری ضمیمه‌ها، بهترین عملکرد را داشته باشند.

بهترین تفنگ ثانویه در کالاف دیوتی موبایلMw 11 :

زمانی که L-CAR 9 در فصل ۶ معرفی شد انتخاب دوم بود، اما با انتشار فصل ۹ این موضوع تغییر کرد و MW11 به میدان آمد. این تفنگ در کالاف دیوتی موبایل همیشه یک انتخاب عالی است. تغییرات تعادل اسلحه که در فصل ۹ ارائه شد، دقت آن را به شدت افزایش داد و به قابل‌اعتمادترین اسلحه تبدیل شد.

سرعت شلیک این تفنگ در کالاف دیوتی موبایل به‌عنوان یک اسلحهٔ نیمه‌اتوماتیک، به‌اندازهٔ سرعتی است که شما می‌توانید کلیک کنید و با تعداد زیادی ضمیمه می‌توانید تفنگ را مطابق دلخواه خود سفارشی کنید.

بهترین تفنگ شاتگان در کالاف دیوتی موبایل: R9 0

R9-0 ترکیبی بین یک تفنگ ساچمه‌ای نیمه‌خودکار و پمپی است که به آن توانایی شلیک بیش از یک گلوله قبل از ریکامبر مجدد را می‌دهد. این مکانیسم شلیک سریع آن را بسیار کشنده می‌کند. اگر اولین شات عالی را نگیرید، می‌توانید به‌سرعت از آن با یک ثانیه اختلاف پشتیبان بگیرید.

خشاب‌های گرد بلند و پیوست‌های بی‌شمار آن را طوری به یک سلاح همه‌کاره تبدیل می‌کند که چند تفنگ ساچمه‌ای دیگر می‌توانند با KRM-262 که بسیار شبیه به R9-0 و تنها رقیب واقعی در متای کالاف دیوتی موبایل است، رقابت کنند.

بهترین SMG درکالاف دیوتی موبایل: بنر CBR4

بهترین مسلسل در فصل ۲ همچنان CBR4 است. این تفنگ در سال گذشته تفنگ غالب بوده‌است و در فصل ۲ نیز همین‌طور است. اگر سبک بازی شما درمورد کاهش فاصله و کاهش برتری است، CBR4 مناسب شماست.

بهترین AR درکالاف دیوتی موبایل: M13 MP

تغییرات زیادی در کلاس تفنگ‌های تهاجمی در فصل ۲ رخ داده‌است، مانند ICR-1، AK-47، و Man-O-War که همه طرفداران خود را پیدا کرده‌اند، اما باوجوداین برای حذف M13 از بالای فهرست طبقه‌بندی تفنگ‌های تهاجمی کافی نیستند.

در فصل ۱، M13 شاهد کاهش بارگذاری مجدد و زمان ADS و همچنین کاهش لرزش بود که همراه با عملکرد فوق‌العاده‌اش، آن را به سلاحی قدرتمندتر تبدیل کرد.

بهترین LMG در کالاف دیوتی موبایل: هولگر ۲۶

با توجه به کلاس مسلسل‌های سبک، استفاده از هولگر ۲۶ بسیار مشکل است. هادس که وارد فصل ۹ شده بود، شاهد بهبود خروجی آسیب، برد مؤثر و گسترش گلوله بود. همچنین این تفنگ در کالاف دیوتی موبایل در سطح پایهٔ خود دارای یک LMG 100 دور بزرگ است که آن را به یک هیولای مطلق در دستان راست شما تبدیل می‌کند.

با تغییرات اندکی در سایر LMGهایی که وارد فصل دوم می‌شوند، انتظار داریم که Holger 26 به عنوان LMG انتخابی ادامه یابد.

بهترین تفنگ تیرانداز در کالاف دیوتی موبایل: SKS

هیچ‌گونه تغییر واقعی در کلاس تیرانداز فصل ۲ صورت نگرفته است و این بدان معناست که SKS همچنان بر این کلاس تسلط دارد. SKS همچنان بهترین تفنگ تیرانداز در کالاف دیوتی موبایل است. مدت‌هاست که به‌عنوان یک تفنگ در کالاف دیوتی موبایل از محبوب‌ترین‌ها بوده و در فصل ۲ نیز تفاوتی نکرده‌است.

این تفنگ تیرانداز قادر به کشتن یک تیر در هنگام ضربه‌زدن به سر و دو شلیک در هنگام ضربه‌زدن به بالاتنه است، بنابراین اگر دوست دارید حریفان خود را در فاصلهٔ دوردست نگه دارید، گزینه‌های بهتری برای شما وجود ندارد.

بهترین تفنگ تک‌تیرانداز در کالاف دیوتی موبایل: DL Q33

آیا به یاد دارید که تفنگی در کالف دیوتی موبایل در مدت زمان طولانی‌تری نسبت‌به تفنگ تک‌تیرانداز DL Q33 غالب باشد؟ CBR 4 ممکن است بتواند با آن بجنگد یا تفنگ تک تیرانداز قابل‌توجهٔ دیگر، ZRG 20mm که با صدای بلند وارد شد، اما هیچ یک از آن‌ها عمر طولانی DL Q33 را نداشتند و تا این حد موردعلاقهٔ افراد معمولی و حرفه‌ای نبوده‌اند.

یکی از معدود اسلحه‌های موجود در بازی که می‌تواند حریفان را تک‌تیراندازی کند، تک‌تیر انداز DL Q33 است. دقت مرگبار و با نرخ شلیک نسبتاً بالایی دارد که اگر بتوانید به‌طور مداوم شلیک کنید، کسی با شما برابری نخواهد کرد.

جمع‌بندی

این مقاله به معرفی چند نمونه تفنگ به‌عنوان بهترین تفنگ در کالاف دیوتی موبایل فصل ۲ در ۲۰۲۳ می‌پردازد. در این مقاله شما با بهترین تفنگ ها در دسته‌بندی‌های مختلف آشنا می‌شوید. انواع تفنگ در کالاف دیوتی موبایل شامل تفنگ‌های ثانویه (تپانچه، غوغا، راکت انداز)، تفنگ‌های ساچمه‌ای (Shotguns)، مسلسل‌های دستی (SMG)، تفنگ‌های تهاجمی (ARs)، مسلسل سبک (LMG)، تفنگ تیرانداز (Marksman rifles) و تفنگ‌های تک‌تیرانداز (Snipper rifles) هستند که بهترین هرکدام در مقاله حاضر به شما عزیزان معرفی و بررسی شد. توجه کنید که این لیست که در اینجا معرفی شده، آخرین آپدیت مربوط به انواع تفنگ در کالاف دیوتی موبایل است و برای گیمرهای حرفه‌ای نگارش شده‌است.

منبع : GAME30T.COM

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 7 دیدگاه
    1. داداش داری اشتباه میزنی
      sks بهترین گان بین marksman هاس چه با اتچمنت چه بدون اتچمنت بازی کن میفهمی چیه

  1. مقاله تون توسط کسی نوشته شده که خیلی کالاف بازی نکرده و فقط اعداد و ارقام گان هارو مد نظر قرار داده
    شات گان :hs,krm,by
    اسنایپ:dl,locus,koshka,zrj
    پیستول:renetti,50gs
    اسپرت:kilo,ak47و….
    اس ام جی: rus,lapa,mac10و..
    البته بتل و مولتی باز فرق داره

    1. داداش پیستول فقط dobvra اونم با اتچ خوب از مک تن بهتره

  2. من توی این مدتی که کالاف بازی کردم هیچ وقت دور ورد بقیه ی اسنایپ های دیگه نرفتم اگه هم رفتم فقط و فقط برای امتحان قدرت و کشندگی حریف مقابلمو رو تست کردم هر کدوم
    رو تست کردم هیچ کدوم به کشندگی (DLQ33) نرسیده و با یک تیر حرف رو از پا در بیاره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *