سفارش رپورتاژ آگهی ارزان و خرید بک لینک قوی – بهترین بک لینک

سفارش رپورتاژ آگهی ارزان و خرید بک لینک قوی – بهترین بک لینک
  • 1401/12/24
  • گویا آی تی
  • 0

ساخت رپورتاژ آگهی یکی از راهکارهای کسب رتبه در گوگل است که مزایای مهم دیگری نیز به همراه دارد.رپورتاژ آگهی علاوه بر تاثیر بهبود سئو ، باعث افزایش بازدید سایت و همچنین آگاهی از برند می شود و تمام این موارد در کنار هم می توانند یک شرکت یا برند را به موفقیت برسانند.بسیاری از سئو کار ها و وبمستران برای افزایش رتبه سایت خود از ساخت رپورتاژ استفاده میکنند.

ویژگی های رپورتاژ آگهی – آموزش ساخت رپورتاژ آگهی

ویژگی رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر انواع تبلیغات اینست که رپورتاژ در وبسایت های پر بازدید قرار میگیرد ، این یعنی محتوای تبلیغاتی شما را هزاران نفر خواهند دید و بازخورد خوبی دریافت خواهید کرد.

ویژگی دیگر رپورتاژ در اینست که این محتوای تبلیغاتی بر خلاف برخی از بک لینک ها و تبلیغات بنری ، به صورت دائمی بوده و برای مدت زمان محدودی در سایت قرار نمیگیرد.

محتوای رپورتاژ به گونه ایست که در نگاه اول تبلیغاتی بودن آن مشخص نیست ، بنابراین کاربران بیشتری را به خود جذب می کند.

در محتوای رپورتاژ با چند کلمه کلیدی اصلی مربوط به کسب و کار اینترنتی شما، به وبسایتی که دارید بک لینک ایجاد می شود ، این یعنی شما علاوه بر جذب مشتری ، به افزایش رتبه سایت خود در گوگل از طریق سئوخارجی نیز کمک می کنید.

مقرون به صرفه بودن تبلیغات رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر تبلیغات مزیت دیگری است که نمی توان به آن اشاره نکرد و این در حالیست که نتیجه ای به مراتب بهتر به همراه دارد.

همه این ویژگی های باعث می شود کسب و کارهایی که در اینترنت فعالیت می کنند،فارغ از اینکه به تازگی کار خود را آغاز کرده اند یا نه ، به ساخت رپورتاژ و انتشار آن ها در سایت های معتبر بپردازند.

آموزش ساخت رپورتاژ آگهی به منظور کسب رتبه بهتر در گوگل

امروزه برای نوشن محتوای تبلیغاتی که قرار است در اینترنت منتشر شود ، باید یک سری از نکات را در نظر گرفت ، به خصوص که یکی از اهداف ساخت رپورتاژ جلب توجه موتورهای جست و جو برای افزایش رتبه سایت است، توجه به این نکات تضمین می کند نتیجه ایقابل قبول و بسیار عالی از ساخت رپورتاژ آگهی دریافت کنید.در ادامه به این نکات اشاره میکنیم.

ساخت رپورتاژ آگهی : عنوان رپورتاژ 

عنوان رپورتاژ بسیار اهمیت دارد ، از طرفی کلمه کلیدی باید در عنوان قرار داشته باشد و از طرف دیگر عناوین رپورتاژ باید به گونه ای ایجاد شوند که باعث کنجکاوی کاربران شوند.برای مثال تصور کنید یک شرکت فروش عسل به نام عسل لیمویی دارید و می خواهید عنوانی برای رپورتاژ خود انتخاب کنید ، می توانید از عناوینی مانند :

  • چه مقدار عسل لیمویی باعث درمان مشکلات گوارشی می شود ؟
  • ۲۰ بیماری که توسط عسل لیمویی درمان می شوند
  • عسل لیمویی و ۱۵ دلیلی که باید آن را امتحان کنید
  • و…

برای پیدا کردن عنوان مناسب که هم برای سئو و هم برای بازدیدکنندگان مناسب باشد ، می توانید از عناوین مطالب سایت رقبای خود در این زمینه الهام بگیرید.

ساخت رپورتاژ آگهی : مقدمه رپورتاژ 

مقدمه نقش مهمی در تاثیر گذاری رپورتاژ ایفا می کند، گوگل دوست دارد در ابتدای مطالب مقدمه و خلاصه ای از کل مطلب وجود داشته باشد و کاربران نیز با مشاهده ی یک مقدمه مناسب ترغیب می شوند ادامه مطلب را مشاهده کنند و همچنین متوجه می شوند که موضوع مورد نظر مناسب آن ها است یا خیر.

در ساخت و سفارش رپورتاژ ، پیشنهاد می شود در مقدمه خود از دو کلمه کلیدی استفاده کنید ، دو پاراگراف برای مقدمه کافیست و در این پاراگراف ها تلاش کنید یک دید کلی از آنچه قرار است به در ادامه متن به آن بپردازید به مخاطبین خود ارائه دهید.

ساخت رپورتاژ آگهی: متن رپورتاژ 

مهم ترین قسمت رپورتاژ طبیعتا محتوای اصلی رپورتاژ است ، نوشتن محتوای رپورتاژ یک کار تخصصی محسوب می شود ، متنی که قرار است به عنوان رپورتاژ منتشر شود باید از نظر اطلاعاتی پاسخگوی نیاز مخاطبین باشد ، در اغلب موارد نباید در ابتدای مطلب از نام برند استفاده شود زیرا کاربران متوجه تبلیغاتی بودن محتوا شده و ممکن است از مشاهده مطلب صرف نظر کنند.

در محتوا همچنین باید مخاطبین خود را قانع کنید که چرا باید برند شما را به برندهای مشابه ترجیح دهند و از خدمات شما استفاده کنند،بنابراین یک رپورتاژ آگهی قوی رپورتاژی است که هم پاسخگوی نیاز اطلاعاتی مخاطبین خود حول محور یک موضوع خاص باشد ، هم مخاطبین را به دریافت یا خرید یک محصول ترغیب کند و هم با نگارش صحیح بتواند نظر موتورهای جست و جو برای افزایش رتبه مطلب رپورتاژ در فهرست نتایج را به خود جلب کند.

چنانچه نیاز به رپورتاژ قوی و حرفه ای دارید ، پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی لینک زیر برای درخواست ساخت رپورتاژ آگهی اقدام کنید :

برای شروع سفارش رپورتاژ بر اساس موضوع کلیک کنید .

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *