بررسی ۵ سریال در حال پخش شبکه نمایش خانگی : آوای جادو تا پدر گواردیولا

بررسی ۵ سریال در حال پخش شبکه نمایش خانگی : آوای جادو تا پدر گواردیولا
  • 1401/12/28
  • گویا آی تی
  • 0

با اینکه تعداد مخاطبان سریال های تلویزیون و سینما روز به روز کمتر میشه اما در عوض بین سریال های شبکه نمایش خانگی رقابت سختی در جریان است. پلتفرم های مختلف با پخش سریال و ریالیتی شو و برنامه های ترکیبی رقابت خوبی را با صدا و سیما شروع کرده اند. سریال هایی که هر کدام در یک روز هفته از یکشنبه تا جمعه پخش می شوند و مخاطبان را حسابی به خودشان جذب کرده اند.

 

مسابقه آوای جادویی یک تحول در شبکه نمایش خانگی

مسابقه آوای جادویی”، برنامه‌ای در زمینه استعداد یابی خوانندگی است که در سال ۱۴۰۱ در ایران برگزار شد. این مسابقه با حضور داوران معروفی همچون محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی برگزار شده بود.

این برنامه در چندین قسمت ۴۵ دقیقه به تهیه کنندگی محمد طهرانی تولید شده است.در این مسابقه، شرکت‌کنندگان با اجرای قطعات موسیقی و خواندن آن‌ها، به داوران نشان می‌دادند که چه استعدادی در خوانندگی دارند. این برنامه، جذابیت بسیاری برای بینندگان و شنوندگان داشته است و بسیاری از افراد به دنبال شرکت در آن بودند.

جهت دانلود مسابقه آوای جادویی با مراجعه به لینک مشخص شده میتوانید از تماشای آن لذت ببرید و همچنین میتوان بصصورت قانونی اقدام به دریافت آن نمایید.

نکته ای که جدیدا بسیار پر رنگ شده این هست که اکثر کارگردانان و بازیگران هم مجذوب این رسانه جدید شده اند به شکلی که بسیاری از بازیگران مشهور چه سینما و چه تلویزیون در حال حاضر برای سریال های نمایش خانگی نقش آفرینی می کنند. شاید بخاطر محدودیت هایی است که در شبکه نمایش خانگی بسیار کمتر وجود دارد و هم بازیگران و هم علاقمندان به فیلم و سریال را به تماشای مجموعه های فیلیمو، نماوا، فیلم‌نت جذب کرده است.

تعداد سریال های در حال پخش هم بسیار قابل توجه هست. به صورت میانگین در شبکه نمایش خانگی بیش از ده سریال جدید آماده پخش هستند که همین موجب رقابت شده است. علاوه بر آن دوباره بازار سریال سازی داغ و پررونق شده و مجموعه هایی هم در انتظار زمان پخش هستند.

مخصوصا در سال ۱۴۰۱ شاهد پخش سریال های مختلفی در شبکه نمایش خانگی بودیم. ژانر هر کدوم از این سریال ها متفاوت بود و داستان های مخصوص به خودشون رو داشتن و هر شخص با توجه به سلیقه ای که دوست داره می تونست مجموعه مورد علاقه خودش رو تماشا کنه.

عوامل مختلفی هم بر موفقیت هر کدام از سریال ها تاثیر گذار هست. عواملی مثل موضوع قصه، میزان جدید بودن قصه و ژانر خاص، فیلمنامه جذاب و کاراکتر ها و بازیگرهایی که نقش آفرینی می کنند تاثیر بسیاری در جذب مخاطب دارند. حتی دیدیم که سریال هایی بر اساس رمان های خاص و رازآلود ساخته شدند و بسیار موفق بودند. البته که کارگردان هم نقش مهمی در درست اجرا کردن سریال ایفا می کند.

 

و اما الان رقابت بر سر چه سریال هایی است؟

سریال‌های جدید «سووشون»، «آکتور»، «سقوط»، «طوطیا»، «عتیقه‌ها»، «پدرگواردیولا»، «نیسان آبی۲»، «آمستردام»، «عقرب عاشق»، «آهوی من مارال»، «بهشت تبهکاران» و «مترجم» به زودی راهی شبکه نمایش خانگی می‌شوند. بعضی از این مجموعه ها در حال مراحل پایانی تولید هستند و برخی دیگر آماده برای پخش و تعیین زمان پخش هستند.

 

بازگشت پوست شیر

پوست شیر یک درام اجتماعی تاثیر گذار به کارگردانی جمشید محمودی از محصولات جدید نمایش خانگی است. داستان آن در مورد پدری است به نام نعیم که به عشق دیدن دخترش پانزده سال زندان را تحمل کرده است، اما حالا پس از آزادی برای دیدار با او دچار معضلات بزرگی می شود…

 

نوید محمدزاده و آکتور

سریال آکتور اولین تجربه ساخت سریال نیما جاویدی بعد از دو فیلم سینمایی است که با بازی جذاب نوید محمدزاده و هانیه توسلی قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود. نخستین فیلم سینمایی جاویدی ملبورن با بازی پیمان معادی و نگار جواهریان بود و دومین فیلم ایرانی او که حسابی سروصدا به پار کرد سرخپوست با ایفای نقش نوید محمد زاده بود. به این ترتیب این دومین همکاری مشترک این کارگردان و بازیگر است.

داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از دریافت پیشنهادی عجیب زندگی ‌شان دچار ماجراهایی پیچیده می‌شود. جوان هایی که به خاطر مشکلات مختلف و هیاهوی جامعه مجبورند برای گرفتن حقشان درگیر جریان هایی شوند.

بازیگران مطرح سریال آکتور نوید محمدزاده، هستی مهدوی فر، هانیه توسلی، احمد مهرانفر، گلاره عباسی و هومن برق نورد هستند.

 

یک عاشقانه کردی به نام سقوط

اثری متفاوت در شبکه نمایش خانگی، اولین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان زاده تدوینگر با سابقه ایرانی است که به تازگی از فیلیمو پخش می شود.

سریال سقوط در سه کشور ایران، ترکیه و عراق فیلمبرداری شده به طوری که اکثر سکانس‌های ایران در استان کردستان، سکانس‌های ترکیه در آنتالیا و بخش عمده سکانس‌های عراق در استان موصل ضبط شده است.

ژانر سریال درام عاشقانه کردی است و داستان درباره دو دانشجو است که در دانشگاه تصمیم به ازدواج می گیرند و بعد از ازدواج در سنندج زندگی می‌کنند. شخصیت زن به نام ژاکان قصد دارد به دلایلی دور از چشم همسرش به داعش بپیوندد. او همسرش را به بهانه رفتن به ماه عسل به سفری در ترکیه می برد و بعد به صورت زمینی به رقه و داعش می پیوندد.

 

پیر شدن محسن تنابنده در طوطیا

محسن تنابده در طوطیا به کارگردانی شهرام شاه حسینی نقش یک پیرمرد سال خورده را بازی می کند. او بازیگر اصلی این سریال است و هوتن شکیبا، مهدی حسینی‌نیا، آزاده صمدی و هدا زین العابدین هم بازیگران دیگر آن هستند. طوطیا دومین سریال این کارگردان برای شبکه نمایش خانگی است.

پرستاره مثل پدرگواردیولا

چه دلیلی بهتر از بازی بازیگرانی مثل مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، امیرمهدی ژوله، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری و سارا خوئینی ها برای دیدن یک سریال؟

برای دانلود سریال پدر گواردیولا و اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه نمایید.

تصویر برداری سریال پدر گواردیولا ساخته جدیدی سعید نعمت الله به تازگی تمام شده و آماده پخش در شبکه نمایش خانگی است.

تعداد بازیگران مطرح این مجموعه بسیار زیاد است و اصطلاحا پر بازیگر است. واقع این سریال در جنوب شهر تهران فیلمبرداری شده و زمان پخش آن به زودی اعلام می شود.

 

نیسان آبی به فصل دوم می رسد؟

چند ماه پیش بود که منوچهر هادی با منتشر کردن عکسی از عوامل سریال نیسان آبی خبر از ساخت فصل دوم آن داد. سریال طنزی که فصل اول آن سال گذشته از شبکه نمایش خانگی پخش شد و حسابی پرمخاطب بود.

 

آهوی من مارال و عاشقانه‌های ناصرالدین شاه

داستان آهوی من مارال در دوران قاجار اتفاق می افتد جایی که ناصر الدین شاه برای شکار آهویی دست به ماشه می برد اما آهو چشمی چون باد از راه رسیده و مثل برق رد می شود و به دنبالش حال سلطان، دگرگون می‌شود. شاه دستور میدهد آن آهو چشم گریزپا را به خدمتش بیاورند اما غافل از اینکه او خود عاشق جوانی دیگر است…

البته سریال آهوی من مارال حواشی زیادی داشت، این دقیقا همون سریالی بود که باعث توقیف جیران شد و کارگردان ادعا کرده بود که جیران از روی آن ایده برداری کرده است. این سومین سریالی است که با موضوع ناصر الدین شاه و مارال ساخته شده است. قرار است مجموعه آهوی من مارال در دو فصل ۱۵ قسمتی پخش شود.

از بازیگران آن می توان به الهام کردا، ترلان پروانه، جواد یحیوی، حسن معجونی، روزبه حصاری، شبنم مقدمی، علیرضا آرا، علیرضا کمالی، فریبا کوثری، لیلا بلوکات، متین ستوده و … اشاره کرد که در این سریال نقش پردازی می کنند.

سریال سرگیجه

سریالی با سرگیجه

سرگیجه مجموعه ایرانی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو است که در سال ۱۴۰۱ تولید شده است.

داستان دانلود سریال سرگیجه در مورد پیمان است که بعد از یک سوء تفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. اما با مرگ کامران همه شک ها به سمت پیمان می رود که احتمالا کامران را کشته است. اتفاقی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

 

فصل دوم برنامه مهمونی در حال ساخت

کلمه دانلود برنامه مهمونی در نوروز ۱۴۰۱ یکی پر سرچ ترین کلماتی بود که توسط مردم در موتورهای جست جو سرچ شد که نشان دهنده طرفداران و مخاطبان بسیاری برای این برنامه ایرج طهماست بوده است. اکنون خبر از تولید فصل دوم و پخش آن در نوروز ۱۴۰۲ به گوش می رسه که خبر بسیار خوشحال کننده ای برای طرفداران سریال می باشد. پیشبین می شود که فصل دوم این مجموعه نیز به فروش بسیار بالایی در شبکه نمایش خانگی دست یابد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *