معرفی هتل های لاهیجان و رزرو آنها

معرفی هتل های لاهیجان و رزرو آنها
  • 1402/1/14
  • گویا آی تی
  • 0

اگر قصد مسافرت به استان گیلان را دارید، می توانید با رزرو هتل لاهیجان، اقامتی راحت و دلنشین و سفری خاطره ‌انگیز را تجربه کنید. لاهیجان که به عنوان عروس شهرهای گیلان شناخته می ‌شود، دارای جاذبه های گردشگری متنوع و جذابی است.

این شهر زیبا همیشه یکی از مقاصد اصلی گردشگران در شمال ایران محسوب می شود و هرساله مسافران زیادی به این لاهیجان سفر می‌ کنند؛ از این رو هتل‌ های مختلفی با امکانات متنوع در لاهیجان برای رفاه حال مسافران وجود دارند که برای رزرو آنها می ‌توانید به سایت بوکینگ به عنوان مرجع رزرو هتل های داخلی و خارجی مراجعه کنید.

هتل های لوکس لاهیجان

اگر به دنبال اقامتی لوکس و راحت در سفر خود به استان گیلان هستید، باید هنگام رزرو هتل لاهیجان به سراغ تنهاترین و بهترین هتل پنج ستاره این شهر بروید. از آنجایی که هر سال در ایام مختلف به ویژه فصل بهار و تابستان، مسافران زیادی لاهیجان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می ‌کنند، هتل‌ های متنوع و لوکسی در این شهر برای رفاه حال گردشگران ساخته شده‌ است.

هتل رسپینا لاهیجان

هتل ۵ ستاره رسپینا که در زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع در سال ۱۳۹۷ در لاهیجان ساخته شده است، به عنوان بهترین هتل لاهیجان شناخته می‌ شود. این هتل دارای ۵ طبقه و ۲۰ واحد اقامتی لوکس است که تمامی امکانات رفاهی را دارد. اتاق ‌های هتل رسپینا با دو چشم ‌انداز رو به کوه و رو به محوطه طراحی شده اند و اقامت در آنها با تماشای مناظر زیبا و سرسبز می ‌تواند بسیار لذت بخش باشد.

رسپینا به عنوان بهترین هتل لاهیجان موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد و فاصله آن با دریای خزر حدود ۲۰ کیلومتر است. از امکانات هتل ۵ ستاره رسپینا لاهیجان می ‌توان مجموعه آبی، سالن ورزشی و بدنسازی، رستوران ایرانی و فرنگی، رستوران روف گاردن، کافی شاپ، کافه باغ، سالن پذیرایی و مراسمات، روم سرویس ۲۴ ساعته و … را نام برد.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر سه جاده لنگرود.

هتل ابریشمی لاهیجان

یکی دیگر از هتل ‌های لوکس و مجلل که می توانید از طریق سایت بوکینگ و صفحه رزرو هتل لاهیجان این سایت، آن را برای اقامت در سفر به گیلان انتخاب کنید، هتل ۴ ستاره ابریشمی است. این هتل در منطقه ‌ای خاص و بسیار زیبا در مجاورت دریاچه مصنوعی لاهیجان واقع شده و از چشم انداز فوق العاده زیبایی برخوردار است. ساختمان این هتل شیک دارای ۶ طبقه و ۲۹ واحد اقامتی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده و دارای پرسنلی مجرب و آموزش دیده است.

از مزایای هتل ۴ ستاره ابریشمی لاهیجان می ‌توان به دسترسی آسان به مراکز گردشگری از جمله شیطان کوه، حمام قدیمی گلشن، تالاب سوستان، موزه تاریخی چای، آرامگاه کاشف السلطنه و تله کابین اشاره نمود. اتاق‌ های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت‌ های این هتل دارای امکانات رفاهی کامل و استانداردی هستند که اقامتی راحت و آرامش بخش را برای مسافران خود فراهم می‌ کنند.

با انتخاب هتل ۴ ستاره لوکس ابریشمی هنگام رزرو هتل لاهیجان، می توانید در طول مدت اقامت خود از امکانات و خدماتی نظیر رستوران، استخر، جکوزی، سونا، ماساژ، پارکینگ، خدمات CIP، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات معلولین، خدمات تور، تاکسی سرویس و … بهره مند شوید.

آدرس: لاهیجان، میدان بسیج.

هتل شهرزاد لاهیجان

هتل ۴ ستاره شهرزاد که جزو بهترین هتل ‌های لاهیجان محسوب می‌ شود، در سال ۱۳۹۷ در لوکیشنی زیبا تاسیس شد. این هتل ۵ طبقه دارای ۴۸ اتاق و سوئیت است که هر کدام از آنها یکی از چشم ‌اندازهای غروب، طلوع، جنگل و شالیزار را دارند و می ‌توان با اقامت در آنها لحظاتی خوش را تجربه نمود.

به دلیل موقعیت مکانی مناسب هتل شهرزاد لاهیجان، مهمانان این هتل دسترسی خوبی به اماکن دیدنی مختلفی از جمله بام سبز، شیطان کوه، تالاب سوستان، پل خشتی، پارک جنگلی میرصفا خواهند داشت. رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، خدمات CIP، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت نامحدود از مهمترین امکانات و خدمات این هتل به شمار می‌ روند.

آدرس: لاهیجان، جاده لنگرود، بعد از هتل فجر.

هتل دهدار لاهیجان

اگر به دنبال بهترین محل اقامت هنگام رزرو هتل لاهیجان هستید، می ‌توانید به سراغ هتل ۴ ستاره لوکس دهدار بروید. این هتل ۵ طبقه که در سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده، در سال ۱۳۹۷ برای ارتقا بیشتر سطح کیفی خدمات، مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل ۴ ستاره دهدار لاهیجان دارای ۲۶ اتاق و سوئیت متنوع و زیبا است که از دکوراسیون و طراحی شیک برخوردارند و تمام امکانات رفاهی مطابق با استانداردهای لازم برای مسافران در آنها در نظر گرفته شده است. این هتل در منطقه ‌ای خوش آب و هوا بین کوه و دریا بین شهرهای آستانه اشرفیه و سیاهکل قرار دارد و از زیباترین هتل ‌های شمال کشور به شمار می‌ رود. از مزایای این مجموعه می ‌توان به دسترسی آسان به اماکن توریستی از جمله شیطان کوه و استخر، تله کابین، تالاب سوستان و بقعه چهار پادشاه اشاره نمود.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر یک جاده لاهیجان، جنب ایران خودرو.

هتل های قیمت مناسب لاهیجان

اگر قصد دارید سفری کم هزینه و اقتصادی به گیلان داشته باشید، باید هنگام رزرو هتل لاهیجان به سراغ هتل ‌های قیمت مناسب بروید. برای انتخاب و رزرو هتل در لاهیجان با قیمت ارزان، هتل ‌های ۳ ستاره شیک و مناسبی وجود دارند که از امکانات خوبی نیز برخوردارند.

هتل دریا کنار لاهیجان

هتل ۳ ستاره دریا کنار با ۴ طبقه و ۱۸ واحد اقامتی در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل خوب در ۳۰ کیلومتری لاهیجان و در کیاشهر قرار دارد و از فاصله کمی تا دریای خزر برخوردار است. همچنین تالاب بین ‌المللی امیر کلایه نیز در نزدیکی هتل ۳ ستاره دریا کنار واقع شده است.

اتاق ‌های این هتل بسیار تمیز و شیک هستند و از امکاناتی همچون مبلمان و تخت با کیفیت، صبحانه، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، مینی بار، بالکن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و … برخوردارند. رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، صندوق امانات، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته نیز از مهمترین امکانات و خدمات هتل دریا کنار به شمار می ‌روند.

آدرس: ۳۰کیلومتری لاهیجان، کیاشهر، انبارسر، دستک، دهنه سر سپید رود.

هتل جهانگردی لاهیجان

هتل سه ستاره جهانگردی از دیگر هتل ‌های قیمت مناسب و ارزان لاهیجان است که می توانید از طریق سایت بوکینگ آن را رزرو کنید. این هتل در منطقه جلگه ‌ای با وسعت ۵۸۴ کیلومتر در میدان سپاه، جنب استخر بزرگ لاهیجان واقع گردیده و وابسته به شرکت ایرانگردی و جهانگردی است. هتل جهانگردی با دو طبقه و ۲۳ باب اتاق و سوئیت یکی از قدیمی ‌ترین هتل‌ های لاهیجان محسوب می ‌شود که در سال ۱۳۵۲ تاسیس شده و جهت ارتقا سطح کیفی در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفته است.

موقعیت مکانی خوب این هتل باعث دسترسی راحت مهمانان آن به مراکز مهم و اماکن دیدنی لاهیجان می ‌شود که می‌ تواند اقامتی خاطره‌انگیز را رقم بزند. هتل ۳ ستاره جهانگردی لاهیجان با توجه به امکانات و خدمات خوبی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و برای خانواده‌ ها و افرادی که قصد دارند سفری اقتصادی را تجربه نمایند گزینه خوبی محسوب می‌ شود.

آدرس: لاهیجان، میدان سپاه، جنب استخر

هتل آپارتمان های لاهیجان

اگر به صورت خانوادگی و یا گروهی و دسته جمعی قصد سفر به لاهیجان را دارید به شما اقامت در بهترین هتل آپارتمان لاهیجان را پیشنهاد می ‌کنیم. انتخاب هتل آپارتمان ‌ها در زمان رزرو هتل لاهیجان، به خاطر فضای بزرگتر و امکانات بیشتر، گزینه ای ایده آل برای گروه‌ های سفر پرجمعیت است. از بهترین هتل آپارتمان ‌های لاهیجان می ‌توان موارد زیر را نام برد:

هتل آپارتمان تعطیلات لاهیجان

این هتل آپارتمان ۳ ستاره که در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده، دارای ۴ طبقه و ۱۲ سوئیت و آپارتمان یک خوابه دو نفره، سه نفره، چهار نفره و پنج نفره است. از مزایای این مجموعه می ‌توان به دسترسی آسان به مراکز توریستی از جمله شیطان کوه، تله کابین احراز، آرامگاه کاشف السلطنه، بقعه شیخ زاهد گیلانی، استخر لاهیجان، باغ ملی اشاره کرد.

پارکینگ سرپوشیده، رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر، چایخانه سنتی، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تور و … مهمترین امکانات و خدمات این هتل آپارتمان شیک و تمیز محسوب می شوند.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوه بیجار، نبش سعدی ۱۳.

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان

هتل آپارتمان امپراطور چلک در سال ۱۳۸۲ افتتاح و جهت ارتقا کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۰ بازسازی انجام داده است. این هتل آپارتمان در نزدیکی لاهیجان و در منطقه ‌ای بکر و جنگلی به همراه چشم ‌انداز بی ‌نظیر، آب و هوای بسیار مطلوب در ۲۸ کیلومتری ساحل زیبای چمخاله و ۳۲ کیلومتری ساحل بی ‌نظیر کیاشهر قرار گرفته است.

هتل آپارتمان امپراطور چلک لاهیجان دارای ۶ طبقه و ۲۰ آپارتمان دو خوابه پنج نفره است. یکی دیگر از ویژگی‌ های خاص این هتل آپارتمان داشتن کلبه ‌های جنگلی چوبی دو نفره است که می‌ توانند اقامتی رویایی و ماندگار را در دل جنگل‌ های سرسبز و زیبا برایتان رقم بزنند.

این هتل آپارتمان رستوران ندارد اما آشپزخانه و امکانات پخت و پز در کنار سایر امکانات رفاهی در واحدهای اقامتی آن برای مهمانان در نظر گرفته شده است. همچنین آپارتمان‌ های هتل امپراطور دارای بالکن با منظره ‌ای بی ‌نظیر و چشم ‌اندازی زیبا به جنگل و مزارع سرسبز چای می ‌باشند.

آدرس: لاهیجان، میدان کاشف السلطنه، جاده کوبیجار.

رزرو آنلاین هتل لاهیجان

بهترین روش برای رزرو هتل لاهیجان استفاده از سایت های رزرواسیون معتبر مانند بوکینگ است. شما می توانید در سایت بوکینگ که بهترین سامانه رزرو هتل های داخلی است، هتل های مختلف لاهیجان را مشاهده کنید. پس از کسب اطلاعات لازم درباره هتل های لاهیجان در سایت بوکینگ و مقایسه آنها با یکدیگر، مناسب‌ترین هتل را با توجه به شرایط خود مانند مقدار بودجه، مدت زمان اقامت، سلیقه و … انتخاب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *