ایرانیان لوئیزیانا و زندگی در این شهر

ایرانیان لوئیزیانا و زندگی در این شهر
  • 1402/1/17
  • گویا آی تی
  • 0

بنا به گزارش IranianRealtor.org، لوئیزیانا یکی از ضعیف‌ترین ایالت‌های آمریکا از نظر تولید ناخالص داخلی است. با وجود این از نظر شاخص شادی و نشاط جایگاه بالایی در بین ۵۰ ایالت آمریکا دارد. این موضوع شاید کمی عجیب به نظر برسد؛ اما واقعیت این است که مردم ساکن این ایالت زندگی شاد و حال خوب را انتخاب کرده‌اند. اگر شما هم در جستجوی حال خوب هستید، قطعا خرید خانه در لوئیزیانا انتخابی ایده‌آل پیش روی شما خواهد بود. این مطلب را آماده کرده‌ایم تا نگاهی به اوضاع بازار مسکن در این ایالت بیندازیم. دعوت می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

خرید خانه در لوئیزیانا

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که از هوای سرد فراری هستید، ایالت لوئیزیانا انتخابی مناسب برای خرید خانه و زندگی پیش روی شماست. لوئیزیانا را نمی‌توان در ردیف ایالت‌ها چهار فصل دسته‌بندی کرد. در بسیاری از روزهای سال آب‌وهوای گرم و مرطوب را در این ایالت شاهد هستیم. بنابراین اگر رابطه خوبی با گرما دارید، به سراغ ایالت لوئیزیانا بروید.

ایرانیان لوئیزیاناجامعه نسبتا کوچکی را تشکیل می‌دهند. با نگاهی به ایالت لوئیزیانا متوجه خواهید شد علی رغم وسعت نه چندان زیاد، تنوع سبک زندگی و آداب و رسوم در آن نسبتا زیاد است. به عنوان مثال نیواورلئان محله‌های فرانسوی نشین دارد که ساکنان آن به نوعی فرانسه کوچک را به وجود آورده‌اند. در منطقه جنوبی شرقی این ایالت فرهنگ مردم آمریکای لاتین بیشتر به چشم می‌خورد. تنوع فرهنگ‌ها در لوئیزیانا یک نقطه قوت برای آن به حساب می‌آید؛ چرا که تمام مردم با آرامش در کنار یکدیگر به زندگی مشغول هستند. به همین دلیل نگرانی از بابت خرید خانه در لوئیزیانا نخواهید داشت.

چگونگی خرید خانه در لوئیزیانا

زندگی در شهر لوئیزیانا

لوئیزیانا از جمله ایالت‌هایی در آمریکاست که در صورت محدود بودن بودجه می‌توانید برای خرید خانه به سراغ آن بروید. به خصوص اگر نمی‌خواهید در گیرودار فرآیند پیچیده دریافت وام خرید مسکن از بانک‌های آمریکایی بیفتید. البته نباید از یاد ببرید که این ایالت مانند کالیفرنیا از اقتصاد قوی برخوردار نیست. بنابراین قبل از تصمیم‌گیری برای خرید خانه در لوئیزیانا حتما درباره کسب‌وکار خود در این ایالت نیز فکر کنید.

در هر صورت مهم‌ترین تصمیم شما برای خرید خانه، انتخاب یک مشاور املاک حرفه‌ای است. کسی که سال‌ها سابقه فعالیت در بازار مسکن لوئیزیانا را دارد، بهترین راهنمای شما برای خرید خانه خواهد بود. خبر خوب اینکه نیازی نیست به سراغ مشاوران املاک آمریکایی بروید. بلکه می‌توانید روی ایرانیانی که در این ایالت به عنوان مشاور املاک فعالیت می‌کنند، حساب ویژه‌ای باز کنید. با کمک یک مشاور خبره می‌توانید ظرف مدت زمان کمتر از دو هفته (در صورت عدم دریافت وام بانکی) خانه مناسب خود را در لوئیزیانا خریداری کنید. در مجموع مراحل خرید خانه را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • مرحله اول: پیدا کردن مشاور املاک حرفه‌ای در لوئیزیانا
  • مرحله دوم: تعیین محدوده بودجه مد نظر برای خرید خانه
  • مرحله سوم: انتخاب محله مناسب برای خرید خانه
  • مرحله چهارم: جستجو برای پیدا کردن ملک مناسب در منطقه مد نظر
  • مرحله پنجم: انجام اقدامات لازم برای دریافت وام بانکی (در صورت نیاز)
  • مرحله ششم: مذاکره با فروشنده برای دستیابی به توافق بر سر قیمت خانه
  • مرحله هفتم: عقد قرارداد با رعایت تمام نکات خرید خانه (به همراه پیش پرداخت)
  • مرحله هشتم: بازدید و ارزیابی ملک
  • مرحله نهم: ثبت رسمی قرارداد خرید خانه در آمریکا (پرداخت مالیات و سایر هزینه‌های انتقال مالکیت)
  • مرحله دهم: پرداخت مابقی هزینه ملک به مشتری و تحویل خانه

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در لوئیزیانا

یکی از جذابیت‌های زندگی در لوئیزیانا، پایین بودن هزینه زندگی در این ایالت نسبت به ایالت‌های مطرح آمریکا مانند کالیفرنیا است. قیمت مواد غذایی و قبوض خدماتی آب و برق در این ایالت حدود ۱۰ درصد کمتر از میانگین ملی در آمریکاست. به دلیل وجود پالایشگاه‌های نفت در این ایالت، هزینه بنزین به ازای هر لیتر نیز نسبت به ایالت‌های هم‌جوار در لوئیزیانا پایین‌تر است. روی هم رفته از نظر هزینه‌های زندگی در جایگاه هفدهمین ایالت ارزان آمریکا قرار می‌گیرد. میانگین دستمزد در لوئیزیانا نیز ۴۷ هزار دلار است که نسبت به میانگین کشوری رقم پایین‌تری را نشان می‌دهد؛ اما با توجه پایین بودن هزینه‌های زندگی، بخشی از حقوق و دستمزد کم پوشش داده می‌شود.

پایین بودن هزینه‌های زندگی در لوئیزیانا محدود به هزینه‌های زندگی روزمره نمی‌شود. به طور متوسط قیمت خرید خانه در لوئیزیانا نسبت به میانگین ملی آمریکا حدود ۳۵ درصد پایین‌تر است. از آن گذشته نرخ اجاره بها نیز حدود ۳۰ درصد کمتر از متوسط کشوری است. بر این اساس میانگین بهای خرید خانه در لوئیزیانا ۱۶۳ هزار دلار است و از این حیث در جایگاه پانزدهمین ایالت ارزان آمریکا قرار دارد.

بهترین شهرهای لوئیزیانا برای زندگی

لوئیزیانا امریکا

لوئیزیانا را می‌توان ایالت چند فرهنگی در آمریکا دانست که مردم با ادیان و سبک زندگی مختلف به راحتی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از مشکلاتی که خیلی از مهاجران برای زندگی در خارج از کشور زادگاه خود تجربه می‌کنند، نگاه سنگین بومی‌ها نسبت به آن‌هاست. در لوئیزیانا خبری از این موضوع نیست و بخش عمده مردم نسبت به غریبه‌ها رفتار گرم و خوشایندی دارند. به همین دلیل کار سختی برای انتخاب مکان خرید خانه در لوئیزیانا ندارید. البته نرخ جرم و جنایت در برخی از شهرهای این ایالت بالاست که باید از آن‌ها دوری کنید. بررسی‌های ما نشان می‌دهد که بهترین مکان‌ها برای خرید خانه در ایالت لوئیزیانا عبارت‌اند از:

  • Elmwood
  • Inniswold
  • Downtown
  • Lake Terrace & Oaks
  • Prairieville
  • Destrehan
  • Shenandoah

 

منبع: www.iranianexchange.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *