صنعت لوازم خانگی چه ارتباطی با بهداشت جامعه دارد؟

صنعت لوازم خانگی چه ارتباطی با بهداشت جامعه دارد؟
  • 1402/1/21
  • گویا آی تی
  • 0

صنعت لوازم خانگی سال‌هاست که در کشورمان فعال است و از دیرباز تامین‌کننده بخشی از نیاز مصرف‌کنندگان بوده است. حال این وظیفه سنگین خروج برندهای خارجی از کشور و تامین بخش بالاتری از نیاز مصرف‌کنندگان، سبب به وجود آمدن تعهداتی شده که سازمان‌های نظارت و بازرسی کیفی کشور باید به آنها اهمیت بیشتری بدهند.
بهداشت جامعه نیازمند زنجیره‌ای از اقدامات است که آموزش، صنعت و دولت را درگیر می‌کند. شاید بخش صنعت و به خصوص تولید‌کنندگان لوازم خانگی به‌صورت مستقیم با این مسئله درگیر نباشند. با این وجود مسئولیت اجتماعی و نظارت دستگاه‌های ذیربط باعث شده است که این صنعت نیز وارد چرخه تامین بهداشت کشور شود.

اهمیت نگهداری بهداشتی از مواد غذایی

سبک زندگی مدرن و دغدغه‌های امروزی خانواده، اجازه خرید روزانه مواد غذایی را نمی‌دهد. وجود یخچال فریزرهای قدرتمند این امکان را به وجود آورده است که از مواد غذایی به‌صورت طولانی مدت نگهداری شود. حال این صنعتگر است که باید تمامی تلاش خود را در ایجاد محیط بهداشتی نگهداری مواد غذایی داشته باشد.
نگهداری در شرایطی که خانوار عملا قادر به خرید روزانه محصولات نیست و نیاز به فضای بزرگ برای قرارگیری مواد غذایی دارد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شایان ذکر است که تولید‌کننده لوازم خانگی باید با توجه به سبک زندگی امروز، پاسخگوی فضای زیاد برای ذخیره‌سازی مواد غذایی باشد.
بهترین شرایط برای نگهداری از مواد غذایی در یخچال
جریان هوای سرد که در یخچال فریزر ایجاد می‌شود، باید از هر جهت مواد غذایی را احاطه کند. هر تولید‌کننده یخچال فریزر راهکاری خاص را به این منظور ارائه کرده است. برای مثال «یخچال فریزر پرایم» دو درب دوو با برخورداری از گردش هوای سه بعدی، بهترین شرایط را برای نگهداری از مواد غذایی در اختیار شما قرار می‌دهد.
از سوی دیگر صنعتگر باید از فناوری‌ها و دانش روز دنیا استفاده کند. سنسورهای شش‌گانه یخچال فریزر پرایم دو درب در کنار سیستم مدیریت هوشمند و پردازشگر با امکان انتخاب دما از اهمیت بسیار زیادی در یک یخچال فریزر امروزی برخوردار است و لوازم خانگی دوو با این تفکر رفع نیازهای مصرف‌کننده و رعایت بهداشت نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی از این سیستم استفاده کرده است.
مواد غذایی با کاهش سریع دما کمتر دچار فساد شده و از سوی دیگر مواد پروتئینی باید هر چه سریع‌تر در دمای انجماد قرار بگیرند تا باکتری‌ها فرصتی برای رشد نداشته باشند. همین مسئله بسیار مهم باعث شده است که پرایم دو درب با قابلیت سرمایش سریع در قسمت یخچال و فریزر مورد توجه مصرف‌کنندگان ایرانی قرار گیرد.

نقش فیلتراسیون در نگهداری بهداشتی مواد غذایی

فناوری نقش بسیار مهمی در بهداشت و سلامت جامعه دارد و بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا در ساخت یخچال فریزر‌ها باعث نگهداری بهتر مواد غذایی در عین حفظ بهداشت و سلامت جامعه می‌شود. فیلتراسیون قدرتمند یخچال فریزر پرایم دو درب به واسطه کاهش گازهای مضر متصاعد شده از میوه و سبزیجات ضمن نگهداری بهداشتی مواد غذایی و جلوگیری از فساد آنها، به حفظ بهتر طعم و بوی مواد غذایی کمک شایانی می‌کند.
سازنده یخچال فریزر باید دغدغه‌مند فرهنگ جامعه باشد
پس از تمامی ویژگی‌های بیان شده باید در نظر داشته باشید که سازنده یخچال فریزر نباید توجه به فرهنگ جامعه را از یاد ببرد. ایرانیان از دیرباز به مهمان‌نوازی شهره بوده‌اند و همین مسئله ساخت یخچال فریزرهایی با فضای کافی برای ذخیره سازی مواد غذایی را با اهمیت‌تر می‌کند. پرایم دو درب با وجود فضای کافی برای نگهداری مواد غذایی خانواده، فضای لازم برای برگزاری هرچه بهتر ضیافت‌ها را به ارمغان می آورد.
دسترسی آسان با وجود آبسردکن متصل به آب شهر و فیلتراسیون قدرتمند، یخساز اتوماتیک و درب بار باعث می‌شود که کمتر نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال احساس شود و همین مسئله پرایم دو درب را به انتخابی خوب برای خانواده‌های ایرانی تبدیل کرده است.

 

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *