راهنمای خرید دزدگیر اماکن

راهنمای خرید دزدگیر اماکن
  • 1402/1/28
  • گویا آی تی
  • 0

چکیده : این مطلب با هدف ارائه نکات کلیدی جهت خرید دزدگیر اماکن نگاشته شده است. با خواندن این محتوا بخش زیادی از ابهاماتی که در زمینه خرید سیستم ضد سرقت برای منزل، مغازه یا شرکت خود دارید، برطرف می شود و می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

خرید دزدگیر اماکن یکی از مهم ترین اقدامات جهت افزایش امنیت محل زندگی و کسب و کار شما است. تحقیقات انجام شده توسط جرم شناسان نشان می دهد که نصب و راه اندازی سیستم های اعلام سرقت به میزان زیادی از وقوع سرقت جلوگیری می کند.

علاوه بر این، پلیس و شرکت های بیمه به افراد توصیه می کنند که سطح قابل قبولی از امنیت را برای ساختمان خود تامین کنند. برخی از شرکت ها شرط داشتن سیستم ضد سرقت را در بیمه نامه قید می کنند و چنانچه مشخص شود به هنگام وقوع سرقت، دزدگیر به طور کامل کار نمی کرده است، ممکن است بیمه نامه فرد باطل شود.

به همین دلیل، امروزه شرکت های زیادی در سراسر دنیا در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف دزدگیر اماکن فعالیت دارند. این موضوع انتخاب سیستم اعلام سرقت مناسب را برای بسیاری از کاربران چالش برانگیز کرده است.

این مطلب با هدف ارائه نکات کلیدی جهت خرید دزدگیر اماکن نگاشته شده است. با خواندن این محتوا بخش زیادی از ابهاماتی که در زمینه خرید سیستم ضد سرقت برای منزل، مغازه یا شرکت خود دارید، برطرف می شود و می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

نکات مهم در خرید دزدگیر اماکن

به هنگام انتخاب و خریداری دزدگیر برای منزل بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

۱- چه نوع دزدگیری را ترجیح می دهید؟

به طور کلی، دزدگیرهای اماکن بر اساس تکنولوژی ساخت به چند نوع اصلی دسته بندی می شوند:

  • دزدگیرهای اماکن آژیری

این دستگاه فناوری خاصی ندارد و تنها با تولید و پخش صدا افراد ساکن در محل را از وجود خطر مطلع می کند.

  • سیستم های تلفن کننده خودکار با خط ثابت

تلفن کننده خودکار به کار رفته در این دستگاه به محض تشخیص ورود افراد ناشناس به ساختمان، به صورت اتوماتیک و همزمان با اعلام هشدار با شماره تماس هایی که به صورت پیش فرض در حافظه دستگاه ذخیره شده اند، تماس می گیرد. برای نصب دزدگیرهای تلفن کننده با خط ثابت باید ساختمان مورد نظر مجهز به خط تلفن ثابت باشد.

  • دستگاه های تلفن کننده سیم کارتی

عملکرد دزدگیر اماکن سیم کارتی تقریبا مشابه سیستم تلفن کننده خط ثابت است؛ با این تفاوت که به جای استفاده از خط تلفن ثابت از یک سیم کارت برای تماس با کاربر استفاده می شود. این مدل از دزدگیرها بدون نیاز به کابل نصب می شوند.

  • دزدگیرهای اماکن بی سیم

سیستم هشدار دهنده بی سیم تقریبا مشابه سیستم های ضد سرقت قبلی عمل می کنند. با این تفاوت که این سیستم برای برقراری ارتباط با پنل مرکزی از سیگنال های رادیویی استفاده می کند. امکان اضافه کردن یا جدا کردن سنسورها در این مدل وجود دارد. قیمت دزدگیر اماکن بی سیم به دلیل گران بودن سنسورهای آن نسبتا بالا است.

  • سیستم های ضد سرقت تحت شبکه

سیستم های امنیتی تحت شبکه قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. بنابراین شما می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی، از طریق ایمیل از اتفاقات ساختمان خود مطلع شوید. برای ورود به ساختمان هایی که به این نوع دزدگیر مجهز هستند، نیاز به وارد کردن کد خاص یا چهره شناسی و تشخیص صدا است.

۲- سطح امنیت ساختمان شما چقدر است؟

خرید و نصب دزدگیر اماکن راهی موثر برای تامین امنیت ساختمان است اما بهتر است قبل از خرید آن ایمنی کلی ساختمان خود را بررسی کنید. شاید لازم باشد علاوه بر نصب قفل های مستحکم روی درب و پنجره ها، از پنجره و درب های ضد سرقت برای ساختمان خود استفاده کنید.

روشنایی ساختمان، دیوارهای بلند، نرده های محکم و دوربین مداربسته، در کنار نصب دزدگیر می توانند بازدارنده های خوبی برای مزاحمان احتمالی باشند.

۳- دزدگیر سیمی یا بیسیم برای شما مناسب تر است؟

سیستم اعلام سرقت سیمی، همانطور که در بالا اشاره شد، از چندین حسگر الکترونیکی تشکیل شده است که با سیم کشی ولتاژ پایین به پنل مرکزی متصل می شوند. در مقابل، دزدگیر بیسیم از سنسورهای دارای باتری استفاده می کند که از طریق سیگنال های رادیویی RF به کنترل کننده مرکزی متصل می شوند.

دزدگیرهای بیسیم نصب سریع و آسان تری دارند اما هزینه نگهداری آنها به دلیل نیاز به تعویض باتری گرانتر است. سیستم های سیمی قابل اعتمادتر هستند و تجهیزات ارزان تری دارند، اما نصب آنها گرانتر است زیرا هم نیاز به سیم کشی سنسور تا پنل دارند و هم نیاز به یک نصاب حرفه ای.

۴- آیا می خواهید سیستم اعلام سرقت شما به سامانه مها متصل شود؟

سامانه مها (مرکز هشدار پلیس) یک سامانه اعلام خطر آنلاین و هوشمند است که به صورت ۲۴ ساعته به کمک حسگرهای حرکتی و لرزشی هر گونه تهدید را در زمان حضور یا عدم حضور شما در ساختمان به مرکز هشدار الکترونیک اعلام می کند و گشت پلیس برای بررسی موضوع فورا به محل اعزام می شوند.

شما می توانید با پرداخت هزینه اشتراک بسیار مناسب، دزدگیر منزل یا محل کار خود را به اداره پلیس متصل کنید. سامانه مها یک گزینه عالی برای دزدگیر طلافروشی ها، مغازه ها، انبارها و حتی ساختمان های مسکونی است. آرامش خاطری که از طریق این سامانه ایجاد می شود بدون شک ارزش هزینه کردن دارد.

۵- انتظارات شما از دزدگیر اماکن چیست؟

یکی دیگر از فاکتورهایی که به هنگام خرید دزدگیر ساختمان باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت های سیستم است. آیا سیستم اعلام سرقت به روز است و قابلیت پشتیبانی از تمامی حسگرها را دارد؟ گاهی اوقات نیاز است تا سطح امنیت ساختمان خود را بیشتر کنید. به گونه ای که قبل از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان، دزدگیر فعال شود. در اینصورت سیستم ضد سرقت شما مجهز به سنسور مگنت باشد و آن را ساپورت کند.

چنانچه حیوان خانگی در منزل دارید باید از سنسورهای وزنی استفاده کنید. همچنین برای ویلا یا باغ خود بهتر است از سیستم های اعلام سرقت جدید که مجهز به کنترل از راه دور هستند، استفاده کنید. به این ترتیب امکان فعال یا غیرفعال دزدگیر از راه دور وجود خواهد داشت.

۶- از چه شرکتی باید دزدگیر منزل را خریداری کنید؟

انتخاب فروشگاه به اندازه انتخاب دزدگیر مهم است. توصیه می کنیم از فروشگاه های معتبر سیستم های امنیتی و حفاظتی خرید کنید. در این فروشگاه ها پرفروش ترین و باکیفیت ترین مدل های دزدگیر خانه برند با ضمانت نامه معتبر و قیمت های مصوب اتحادیه عرضه می شوند. همچنین، شرکت های معتبر خدمات پس از فروش قابل قبولی را ارائه می دهند که خیال شما را از همه نظر مطمئن می سازد.

فروشگاه رهاورد نیرو ارائه دهنده برترین برندهای سیستم های امنیتی و حفاظتی و تجهیزات جانبی آنها است. شما کاربران گرامی می توانید همین حالا برای خرید اینترنتی دزدگیر اماکن از این فروشگاه به آدرس https://rahavardniroo.com/product-category/security-alarm/ مراجعه کنید.

اگر نمی دانید کدام مدل و برند دزدگیر برای خانه یا محل کار شما مناسب تر است، همین حالا با کارشناسان رهاورد نیرو تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان آن ها قبل از خرید خود بهره مند شوید. متخصصان رهاورد نیرو بهترین برندهای دزدگیر ساختمان را به شما معرفی می کنند تا بتوانید مناسب ترین سیستم امنیتی را برای ساختمان مسکونی یا محل کسب و کار خود انتخاب کنید.

به علاوه، توصیه می کنیم برای صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید تجهیزات دزدگیر اماکن را هم از فروشگاه رهاورد نیرو انجام دهید زیرا تمامی محصولات دارای اصالت و کیفیت بالا هستند و به همین دلیل در زمان نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی ضد سرقت مشکلی برای شما به وجود نمی آید.

خرید بهترین برند دزدگیر اماکن

برندهای داخلی و خارجی بسیاری در بازار سیستم های امنیتی و حفاظتی یافت می شوند. در ادامه بهترین و پرفروش ترین برندهای معتبر داخلی را معرفی کرده ایم. لازم به ذکر است که همه این دزدگیر ها در فروشگاه اینترنتی رهاورد نیرو به قیمت بسیار مناسب و رقابتی عرضه می شوند.

دزدگیر اماکن فایروال (Firewall)

فایروال  یکی از معتبرترین برندهای دزدگیر ساختمان در کشور است. شرکت ایمن دژ  بیش از دو دهه است که تجهیزات امنیتی و حفاظتی مانند انواع دوربین مداربسته، ضبط کننده های تصویر، دزدگیر اماکن و تلفن کننده های سیم کارتی را تولید و با نام تجاری فایروال روانه بازار می کند.

دزدگیر فایروال به دلیل کیفیت بالای ساخت و قابلیت های پیشرفته نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کرده اند. گارانتی معتبر ۵ ساله تعمیر و تعویض بدون قید و شرط و خدمات پشتیبانی نامحدود این شرکت از دیگر مزیت های دزدگیر فایروال است.

اگر قصد دارید از قیمت روز و مشخصات فنی این سیستم های ضد سرقت آگاه شوید و خرید دزدگیر فایروال خود را از فروشگاهی مطمئن و معتبر انجام دهید؛ به سایت رهاورد نیرو مراجعه کنید.

دزدگیر اماکن کلاسیک (Classic)

شرکت الکترونیک کاران تولید کننده دزدگیر اماکن کلاسیک در ایران است که رزومه موفقی در تولید سیستم های حفاظتی و امنیتی سطح متوسط و قیمت مناسب دارد. کارکرد آسان و استفاده از بهترین تکنولوژی ها و جدیدترین تجهیزات از مزیت های برند کلاسیک است.

علاوه بر این،  تمام قطعات و تجهیزات جانبی دزدگیر کلاسیک توسط خود شرکت الکترونیک کاران تولید می شود. به همین دلیل، دزدگیرهای اماکن کلاسیک در مقایسه با برندهای دیگر موجود در بازار قیمت پایین تری دارند.

همین حالا می توانید با کلیک کردن روی عبارت خرید دزدگیر کلاسیک این سیستم های ضد سرقت بی نظیر را به صورت اینترنتی از فروشگاه معتبر رهاورد نیرو سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان محصولات خریداری شده خود را درب منزل یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

دزدگیر اماکن فایو استار (Fire Star)

فایواستار یکی از محبوب ترین برندهای معتبر داخلی است که در زمینه تولید انواع سیستم های امنیتی مانند انواع دزدگیر و دوربین مداربسته فعالیت می کند. مدل های مختلف دزدگیر اماکن فایو استار از قابلیت ها و امکانات قابل توجهی برخورداتر هستند که برخی از آن ها را در ادامه برای شما فهرست کرده ایم:

  • تلفن کننده داخلی
  • اعلام سرقت و کنترل تردد
  • پشتیبانی از سیم کارت و شارژ
  • شخصی سازی و تعریف تنظیمات
  • یکپارچه سازی و شناخت دقیق سیستم های جانبی مانند سیستم اعلام و اطفاء حریق
  • و …

خرید دزدگیر فایو استار به همراه لوازم جانبی آن از رهاورد نیرو انتخابی مطمئن برای افزایش ایمنی ساختمان مسکونی یا تجاری مورد نظر شما و آسایش خاطر ساکنین آن است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم نکات ضروری را که هر فردی قبل از خرید دزدگیر برای منزل، مغازه، شرکت و دیگر اماکن باید بداند با هم مرور کنیم تا شما کاربران گرامی بتوانید بر اساس نیازها و بودجه خود بهترین مدل و برند سیستم ضد سرقت را انتخاب نمایید. در پایان قصد داریم بار دیگر رهاورد نیرو را به عنوان فروشگاهی مطمئن برای خرید اینترنتی انواع مدل های دزدگیر خانه به همراه تجهیزات جانبی آن به شما معرفی کنیم:

” فروشگاه آنلاین رهاورد نیرو به آدرس اینترنتی https://rahavardniroo.com/ عرضه کننده محصولات متنوعی در حوزه سیستم های حفاظتی و امنیتی ساختمان می باشد و با داشتن تیمی از متخصصان کارآزموده می تواند پشتیبانی و خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان خود ارائه نماید. ”

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *