قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن، بایوتم و اوستم

قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن، بایوتم و اوستم
  • 1402/1/29
  • گویا آی تی
  • 0

ایمپلنت های کره ای در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و علت آن کیفیت مناسب و هزینه اقتصادی آن است. ایمپلنت های این کشور ارزش خرید بالایی دارند و در این مقاله به بررسی ۳ برند محبوب آن می پردازیم. اگر می خواهید در قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن، بایوتم و اوستم بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

ایمپلنت کره ای چیست ؟

ایمپلنت های دندانی دارای سه جز اصلی پایه، اباتمنت و روکش هستند. پایه و اباتمنت های ایمپلنت توسط برند و کشور های مختلفی تولید می شود. در صورتی که دفتر مرکزی و تولید برند ایمپلنت در کشور کره قرار داشته باشید، به اصطلاح به آن ایمپلنت کره ای گفته می شود.

ایمپلنت های کره ای امروزه در جهان محبوبیت زیادی در جهان پیدا کرده اند و بسیاری از برند های این کشور در اروپا و آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد. ایمپلنت های کره ای هزینه مناسبی دارند و به نسبت قیمت خود کیفیت بسیار بالایی ارائه می دهند.

قیمت ایمپلنت کره ای چقدر است ؟

به گزارش مرکز ایمپلنت» قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۱۴۰۲ به طور حدودی بین ۶٫۵۰۰٫۰۰۰ الی ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد که این قیمت وابسته به برند انتخابی ، شرایط فرد ، میزان تخصص پزشک ، نوع روکش و تجهیزات مورد استفاده برای ایمپلنت دندان شما متغیر است.

منبع : ایمپلنت کره ای

اگر بخواهیم قیمت ایمپلنت های کره ای را با اروپایی و آمریکایی مقایسه کنیم، متوجه می شویم در بسیاری از موارد هزینه ایمپلنت کره ای تقریبا نصف آن ها می باشد.

ایمپلنت کره ای مگاژن

ایمپلنت کره ای مگاژن  ( megagen  ) یکی از ایمپلنت محبوب و با کیفیت کره ای می باشد که در سال ۲۰۰۲ فعالیت خود را در کره آغاز کرد. این شرکت در سال ۲۰۰۵ موفق به دریافت مجوز fda و در سال ۲۰۰۶ موفق به دریافت مجوز ce شد. محصولات ایمپلنت مگاژن امروزه در ۱۰۰ کشور توزیع شده است.

قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن

قیمت ایمپلنت کره ای مگاژن در سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ با روکش پی اف ام و ۹٫۵۰۰٫۰۰۰ به همراه روکش زیرکونیا می باشد.

ایمپلنت کره ای اوستم

ایمپلنت کره ای اوستم یا آستم در سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و خود را به عنوان اولین تولید و توسعه دهنده در کره معرفی می کند. این شرکت ایمپلنت های خود را داخل و خارج کره تولید می کند و دفتر مرکزی آن در سئول کره جنوبی قرار داد. این شرکت در سال ۲۰۰۱ الی ۲۰۰۲ مجوز FDA و CE خود را دریافت کرده است.

قیمت ایمپلنت کره ای اوستم

قیمت ایمپلنت کره ای اوستم به ازای هر واحد به همراه هزینه جراحی، اباتمنت و روکش ایمپلنت ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

ایمپلنت کره ای بایوتم

ایمپلنت کره ای بایوتم یکی از ایمپلنت با کیفیت کره ای و هزینه بسیار مناسب می باشد. این شرکت در سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را آغاز و در سال ۲۰۰۸ کارخانه خود را بوسان کره تاسیس کرده است و در سال ۲۰۰۹ گواهینامه CE خود را دریافت کرده است.

قیمت ایمپلنت کره ای بایوتم

قیمت ایمپلنت کره ای بایوتم در سال ۱۴۰۲، ۸٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به ازای هر واحد به همراه روکش، اباتمنت و پایه و جراحی می باشد.

ایمپلنت بایوتم، اوستم یا مگاژن ؟ کدام بهتر است ؟

در قدم اول باید به پیش یک مرکز معتبر مراجعه کنید و چک کنید که آیا هر سه ایمپلنت در این مرکز موجود هستند یا خیر؟ در قدم دوم از متخصص ایمپلنت بخواهید در انتخاب آنها شما را وابسته به شرایطتان راهنمایی کند.

اما هر سه این ایمپلنت ها از نظر کیفیت نزدیک به یکدیگر می باشد و در صورتی که ایمپلنت خود را مرکز ایمپلنت انجام دهید، ایمپلنت بایوتم ۱۵ سال ضمانت، ایمپلنت اوستم و مگاژن هر کدام ۱۰ سال ضمانت دارند.

در صورتی که می خواهید درباره ضمانت و قیمت ایمپلنت ها بیشتر بدانید می توانید از صفحه زیر دیدن فرمایید. همچنین امکان پرداخت اقساطی بلند مدت بدون سود نیز در این مرکز وجود دارد.

بیشتر بخوانید »  قیمت ایمپلنت دندان

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *