چگونه در سریع ترین حالت ممکن ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم در یوتیوب به دست بیاوریم؟

 چگونه در سریع ترین حالت ممکن ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم در یوتیوب به دست بیاوریم؟
  • 1402/1/29
  • منیره سواعدی
  • 0

در سال‌ های اخیر، یوتیوب به پلتفرمی تبدیل شده است که نه تنها سرگرم کننده است، بلکه فرصت‌ هایی را نیز برای تولید کنندگان محتوا فراهم می ‌کند تا درآمد کسب کنند. یکی از معیارهای کلیدی برای کسب درآمد از طریق YouTube، تعداد ساعاتی است که بازدید کنندگان برای تماشای محتوای شما صرف می‌ کنند که به عنوان زمان تماشا یا  Watch Timeنیز شناخته می ‌شود. طبق قوانین یوتیوب شما باید برای کسب درآمد از کانال یوتیوب تان، باید حداقل ۴۰۰۰ ساعت در ۱۲ ماه گذشته واچ تایم داشته باشید.

به دست آوردن ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم می‌ تواند کاری سخت به نظر برسد، به‌ ویژه برای یوتیوبرهای تازه کار، اما خوشبختانه استراتژی‌ های خاصی وجود دارد که  با استفاده از آن ها می‌ توانید سریع تر به هدفی که دارید برسید. در این مقاله از وب سایت گویا آی تی، ما برخی از مؤثرترین راه‌ ها را برای به دست آوردن ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم در یوتیوب در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی می کنیم.

با پیروی از نکات و ترفندهای ذکر شده در این مقاله، می توانید در آینده شاهد رشد قابل توجهی در کانال یوتیوب خودتان باشید و سریع تر از آنچه فکر می کردید به ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم برسید. در هر سطحی از تولیدمحتوا قرار دارید نکات و استراتژی های این مقاله به شما کمک می کند در نهایت درآمد بیشتری داشته باشید و به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چگونه می توانیم ۴۰۰۰ واچ تایم برای یوتیوب دریافت کنیم؟

طبق قوانین یوتیوب، کانال شما باید برای درآمدزایی ابتدا وارد برنامه  YouTube Partner Programشود و کانال یوتیوب شما باید برای رسیدن به این مرحله حداقل ۱۰۰۰ سابسکرایبر به همراه ۴۰۰۰ ساعت ساعت تماشا داشته باشد. هدف امروز ما این است که شما را با استفاده از مواردی که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم، چند قدم به کسب درآمد ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم نزدیک تر کنیم. این موارد عبارتند از:

ویدیوهای یوتیوب­تان را بهینه سازی کنید

وقتی در حال ساخت یک کانال یوتیوب هستید، احتمالات در برابر شما زیاد است. در ابتدا، یوتیوب ویدیوهای شما را به کسی پیشنهاد نمی کند و کانال شما نمی تواند بدون استراتژی رشد کند، زیرا یوتیوب اطلاعات کافی درباره شما، کانال تان، ویدیوهایتان و افرادی که به تماشای آن ها علاقه دارند، ندارد.

خبر امیدوارکننده این است که شما می توانید با بهینه سازی ویدیوهایتان برای سرچ در یوتیوب، از این مشکل گذر کنید. شما باید عنوان ها و موضوع هایی پیدا کنید که افراد زیادی در یوتیوب به دنبال آن ها هستند و زمینه رقابت در آن ها پایین باشد. هنگامی که یک کلمه کلیدی با سرچ بالا و رقابت پایین پیدا کردید، یک ویدیو مرتبط با آن بسازید. سپس، عنوان و توضیحات ویدیو را برای سئو بهینه سازی کنید، زیرا سئوی یوتیوب یکی از قدرتمندترین ابزارها برای دیده شدن و رشد کانال شماست.

اگر فقط پنج ویدیو در مورد موضوع X وجود داشته باشد، از جمله ویدیوی شما، با رعایت نکات سئو می تواند در تاپ سرچ یوتیوب برای آن کلمه کلیدی نشان داده شود. همچنین، با استفاده از اپلیکیشنی به نام TubeBuddy می توانید این کلمات کلیدی را پیدا کنید و از آن برای ویدیوهایتان استفاده کنید. این اپلیکیشن مستقیماً به API YouTube متصل می‌شود و تعداد جستجوها را برای هر کلمه کلیدی که  بخواهید نشان می دهد.

از ویدیوهای خودتان برای تبلیغ دیگر ویدیوها استفاده کنید

یکی از راه هایی که می توانید افراد را ترغیب کنید که ویدیوهای شما را مشاهده کنند استفاده از نوار موقت کنار ویدیوهایتان است که به وسیله آن می توانید از طریق ویدیوی جدید به محتواهای قبلی لینک دهید. برای این کار شما به صورت کلی ۵ ثانیه زمان دارید تا بتوانید به بازدیدکنندگان توصیه کنید تا ویدیوهای قبلی شما را با کلیک بر روی لینک سمت راست بالا مشاهده کنند. همچنین، به شدت توصیه می کنیم که این استراتژی در ویدیوهای دیگرتان استفاده کنید.

وقتی تازه شروع به تولید محتوا می کنید، ممکن است ویدیوهای کافی برای پیشنهاد دادن به مخاطبینتان نداشته باشید؛ زیاد برای این موضوع نگران نباشید زیرا در آینده می توانید برگردید و از اولین ویدیوهایتان برای پیشنهاد دادن به دیگران استفاده کنید.

روی تامبنیل های جذاب سرمایه گذاری کنید

چرخیدن در فضای بزرگ و پر محتوای یوتیوب می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. اما همین که وارد صفحه اصلی یوتیوب می شوید احتمالا با دریایی از محتوا روبرو می شوید که بنظر خیلی از آن ها می تواند جذاب باشد. تامبنیل ها یکی از ویژگی هایی هستند که با اعمال آن ها روی ویدیوهایتان می توانید کاربران را ترغیب کنید تا روی ویدیوی شما کلیک کنند.

تامبنیل ها تصاویر کوچکی هستند که مخاطبین آن ها قبل از اینکه روی ویدیوی شما بخواهند کلیک کنند و بخواهند آن را ببینند، می بینند. تامبنیل ها می توانند اطلاعات مختصری درباره نوع محتوا و فضای محتوا به کاربران یوتیوب بدهند. این تصاویر کوچک با اطلاعاتی که به ببندگان می دهند می تواند هم مخاطب را ترغیب کنند تا ذهنیت کلی درباره ویدیو داشته باشند و هم می توانند آن را فراری دهند.

از تکنیک جامپ کات استفاده کنید

یکی از موضوعاتی که معمولا در برخی از ویدیوهای یوتیوب شاهد آن هستیم، طولانی بودن بیهوده ویدیوهای یوتیوبی است. هیچ کاربری از دیدن ویدیو طولانی یوتیوب که بیهوده کش آمده باشد، خوشش نمیاد. اغلب کابران یوتیوب طرفدار ویدیوهای کوتاه هستند. پس شما به عنوان یک تولیدکننده ویدیو وظیفه دارید که ویدیوهایتان را حدالامکان کوتاه بسیازید و محتوایی که قصد تولید آن را دارید، مختصر کنید. پس برای تولید یک محتوای جذاب و سرگرم کننده می توانید از تکنیک جامپ کات استفاده کنید.

جمع بندی

این روز ها رسیدن به درآمد مناسب از طریق یوتیوب دغدغه افراد بسیاری شده است و البته رسیدن به درآمد بالا در پلتفرم یوتیوب آسان نیست، ولی ما در دو مقاله «چگونه در سال ۲۰۲۳ یوتیوبر شویم؟» و «چگونه ۱۰ میلیون بازدید از طریق یوتیوب شورت در ۹۰ روز به دست بیاوریم؟» شما را برای فعالیت در یوتیوب و به دست آوردن درآمد مناسب راهنمایی کرده ایم. در این مقاله از گویا آی تی به بررسی اینکه «چگونه می توان در سریع حالت ممکن ۴۰۰۰ ساعت واچ تایم به دست آورد؟» پرداختیم. به نظر شما چه نکاتی می تواند بر افزایش ساعت تماشا تاثیر مستقیم بگذارد؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *