دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت

دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت
  • 1402/2/4
  • گویا آی تی
  • 0

دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت:  به شیوه امروزی که در واقع دیجیتال مارکتینگ نامیده می‌شود، ورق را برای بسیاری از شرکت‌ ها و کارگزاران برگردانده است و تاثیر بسیار چشمگیری بر شیوه خدمات‌دهی ارگان‌ های مختلف بر جا گذاشته است. شاید تا پیش از این انقلاب گسترده در زمینه بازاریابی, فضای زیادی برای تبلیغات در حوزه سلامت در اختیار نبود. اما ابزار‌های قدرتمند دیجیتال مارکتینگ آنقدر در این زمینه تنوع ایجاد کرده است که هر مخاطبی را وادار به استفاده از آن می‌کند. به عنوان مثال بسیاری از مشتریان امروزی به دنبال یک تجربه پیشرفته دیجیتال در حوزه پزشکی و سلامت هستند, درست مانند نوآوری که در هر صنعت دیگری انتظار دارند. بنابراین, سیستم‌‌های مراقبت‌ بهداشتی و شیوه‌‌های پزشکی هر ساعت در حال تکامل هستند تا به این انتظارات پاسخ دهند. در این عنوان,شما را با اهمیت سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال برای خدمات مراقبت‌های بهداشتی آشنا خواهیم کرد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت

منظور از آموزش دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت, استفاده از ابزار‌ها و پلتفرم‌های آنلاین و امروزی از قبیل صفحات وب, فضای مجازی و مواردی از این دست, برای بهبود بهره‌وری خدمات شما به متقاضیان در حوزه سلامت است. در حقیقت بازاریابی دیجیتال آژانس تبلیغات نکسوس یک گزینه سرمایه گذاری پرسود برای ارائه خدمات مراقبت‌ های بهداشتی آنلاین شما است.جالب است بدانید طبق آمار‌هایی در مورد آموزش دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت که ارائه شده است, به طور تقریبی ۸۸ درصد از افراد برای یافتن پاسخ سوالات خود در حوزه بهداشت و سلامت,از ابزار‌های آنلاین استفاده می‌کنند و البته بیش از ۷۰ درصد آن‌ ها گزارش می‌دهند که اطلاعات بهداشتی که از این طریق پیدا می‌کنند بر تصمیم در مورد درمان تأثیر می‌گذارد. این آمار و ارقام نشان دهنده اهمیت توجه به ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ  در این زمینه است. این روش موجب ایجاد یک ارتباط قوی بین شما و بیماران می‌شود.

مزیت‌ های برتری دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت

شما با ایجاد پایه‌های قوی و مستحکم در حوزه بازاریابی دیجیتال سود زیادی کسب می‌کنید که البته فقط به سود مادی خلاصه نمیشود. در اینجا برخی از مهمترین مزیت‌های بازاریابی مدرن در حوزه بهداشت و درمان را بررسی می‌کنیم.

حفظ ارتباط با بیمار برای مراجعات بعدی از دستاوردهای این روش است. برای حفظ بیماران, باید با آن‌ها در تماس باشید و بازاریابی دیجیتالی, حفظ این ارتباط را آسان تر از همیشه می‌کند.
بازاریابی دیجیتال آژانس تبلیغات نکسوس مراقبت‌ های بهداشتی حضور آنلاین شما را در SERP افزایش می‌دهد. در حال حاضر بیش از ۷۰۰۰۰ جستجو در گوگل در ثانیه, ۲۲۷ میلیون در ساعت و حدود ۵٫۴ میلیارد جستجو در روز وجود دارد. همه افراد از هر کجای دنیا می‌توانند خدمات شما را دنبال کنند.

می‌توانید مخاطب مناسب را هدف قرار دهید. به لطف این ابزار‌ها, تقسیم بندی مخاطبان آسان تر از همیشه است زیرا بسیاری از پلتفرم‌ های دیجیتال مارکتینگ به شما امکان می‌دهند مخاطب خاصی را هدف قرار دهید که در اینجا همان بیمار شماست. خوشبختانه ما به ابزار‌های آنلاینی دسترسی داریم که فعالیت‌‌ها و اطلاعات جمعیت‌شناختی افراد را پیگیری می‌‌کنند.
باعث می‌شوند که تصمیمات بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی بهتری را بر اساس داده‌‌ها و نه بر اساس حدس و گمان اتخاذ کنید. از آنجایی که در روش‌های سنتی ردیابی نتایج دشوار است,یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ برای پزشکان, داشتن داده‌های واقعی و امکان ردیابی دقیق داده‌ها و در نهایت استفاده از آن‌هاست.

نقش دیجیتال مارکتینگ نکسوس در خدمات درمانی

اگر به تازگی قصد استفاده از این خدمات را برای پیشبرد اهداف درمانی خود دارید, احتمالا آشنایی چندانی با تکنیک‌ هایی که در این مورد می‌توان استفاده کرد ندارید. به طور کلی مردم خدمات مراقبت‌‌ های بهداشتی آنلاین را انتخاب می‌‌کنند زیرا با استفاده از آن‌ها می‌‌توانند پاسخ‌‌ های فوری دریافت کنند و در زمان‌‌های مناسب از داخل منزل با متخصصان ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل شناخت تکنیک‌ های دیجیتال مارکتینگ در حوزه سلامت می‌تواند به شما در طرح ایده اولیه کار کمک کند. در اینجا برخی از ایده‌هایی که بازار‌های مالی حوزه درمان و سلامت را متحول کرده است,با هم بررسی می‌کنیم.

بهینه سازی موتور‌های جستجو (SEO)

اهمیت سئو در مارکتینگ امروزی بر کسی پوشیده نیست. سئو آژانس تبلیغات نکسوس یک تاکتیک هوشمند بازاریابی دیجیتال است که قرار گرفتن سایت شما در معرض دید دیگران را افزایش می‌دهد. با کمک کارشناسان سئو, می‌توانید تجربه کاربری بیماران خود را بهبود بخشید، محتوای قابل قبولی ایجاد کنید,دید خود را در نتایج جستجو افزایش دهید و ترافیک بیشتری را به سمت سایت درمانی خود هدایت کنید.

تبلیغات با کلیک (PPC)

زمانی که وارد یک سایت می‌شویم, تبلیغات مختلفی را مشاهده می‌کنیم که اگر به اندازه کافی برای ما جذاب باشد, می‌تواند ما را به مسیر سایت مورد نظر هدایت کند. یکی از روش‌ های دیجیتال مارکتینگ در حوزه افزایش بازدید و جلب ترافیک بیشتر، استفاده بهینه از همین تبلیغات است. مشورت با متخصصین این حوزه شما را برای ساخت تبلیغات جذابتر آماده می‌کند.

بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی

اگر می‌خواهید به یک پلتفرم قدرتمند در فضای بازاریابی دیجیتال تبدیل شوید، هرگز نقش شبکه‌های اجتماعی را دست کم نگیرید. بازاریابی رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های بهتری را برای هدف قرار دادن بیماران در گروه‌های سنی مختلف، جنسیت، شرایط پزشکی، مسائل بهداشتی و… فراهم می‌کند. در جریان همه‌گیری کووید ۱۹ به خوبی با نقش و عملکرد این رسانه‌ها در کنترل بیماری آشنا شدیم و تاثیر عمیق آن را مشاهده کردیم.

بازاریابی محتوا

یکی دیگر از روش‌ های دیجیتال مارکتینگ تولید محتوای قدرتمند اصلی‌ترین قدم برای ایجاد پایه‌های یک بازاریابی دیجیتال موفق در حوزه سلامت است. با تولید محتوای غنی و با کیفیت, به راحتی می‌توانید تخصص خود را به اشتراک بگذارید و با بیماران ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک متخصص تغذیه باتجربه هستید, می‌توانید وبلاگ‌های مرتبط با موضوعاتی مانند چاقی دوران کودکی, رژیم غذایی, نکات تناسب اندام و موارد دیگر را برای بالا بردن اطلاعات مخاطب و در ن‌هایت افزایش بازخورد, تولید کنید.

بازاریابی موبایلی

از دیگر روش‌ های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی موبایلی یک تکنیک مقرون به صرفه در دنیای دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغات نکسوس است که به شما امکان می‌دهد تا طریق تاکتیک‌ های بازاریابی هوشمندانه و اخلاقی به متقاضیان مراقبت‌های بهداشتی در تلفن‌های همراه دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال می‌توانید تبلیغات کلینیک کاشت موی خود را از طریق پیامک به دست مخاطب هدف برسانید.

موثرترین روش دیجیتال مارکتینگ نکسوس در حوزه سلامت

موثرترین راه  روش‌ های دیجیتال مارکتینگ آژانس تبلیغات نکسوس برای بالابردن بازده در حوزه بهداشت و سلامت از طریق بازاریابی دیجیتالی جامعی اتفاق می‌افتد که تمام پایه‌های ضروری را پوشش می‌دهد: محتوا,سئو, تعامل بامخاطب, آگاهی و برندسازی. برای اینکه در ذهن مخاطبان هدف خود بمانید، باید به آن‌ها راه‌هایی برای ارتباط و تعامل  بدهید و راهی برای ردیابی بیماران بالقوه ایجاد کنید.

با ابزار‌های موجود از طریق بازاریابی دیجیتال, سازمان‌‌های ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی می‌‌توانند به راحتی محتوایی تولید کنند که بتواند با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، موضوعات پیچیده را ساده‌سازی کند و به طور کلی آگاهی از برند را برای مخاطب ایجاد کند. اگر تجربه‌ای در این زمینه ندارید, بهتر است با آژانس تبلیغات نکسوس برای چینش نقشه راه مشورت کنید و از اطلاعات آن‌ها در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف خود در حوزه درمان و سلامت استفاده کنید.

در هر حوز‌ه‌ای که فعالیت می‌کنید, برای عقب نماندن از رقبا در دنیای امروز, با ابزار‌های دیجیتال مارکتینگ احتیاج دارید. برای این کار لازم است به عنوان فردی فعال در حوزه درمان و سلامت, با مخاطبان خود درگیر شوید, به طور واضح و در رسانه مناسب ارتباط برقرار کنید و داده‌ها را به طور موثرتری دنبال کنید تا در نهایت بتوانید به هدف خود برسید. موفقیت در این مسیر جز با مشورت متخصصین این حوزه میسر نمی‌شود.شما مشتریان عزیز میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد دیجیتال مارکتینگ نکسوس به آدرس سایت https://nexxus.ir  مراجعه فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *