شش سایت برتر برای پیدا کردن استاد زبان در ایران و جهان

شش سایت برتر برای پیدا کردن استاد زبان در ایران و جهان
  • 1402/2/6
  • گویا آی تی
  • 0

تسلط بر زبان انگلیسی به عنوان پرمخاطب‌ترین زبان در جهان، می‌تواند دارایی ارزشمندی هم برای زندگی روزمره و هم برای کسب و کار شما باشد. مهم نیست در کجا زندگی می‌کنید، می‌توانید به معنای واقعی کلمه با هر کسی در جهان به تنهایی با زبان انگلیسی ارتباط برقرار کنید. البته پیدا کردن یک معلم عالی اغلب بهترین گزینه برای یادگیری زبان انگلیسی است، زیرا آنها می‌توانند در طول کلاس‌های شما آموزش‌های قابل توجهی را ارائه دهند. از آنجایی که چنین عنوانی را جستجو کرده‌اید، حتما دغدغه پیدا کردن معلم زبان خوب دارید. به همین دلیل قصد داریم با معرفی ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان روند جستجوی شما را آسان کنیم.

۱٫ سایت خارجی کمبلی (Cambly)

https://www.cambly.com/english?lang=en

کمبلی یکی از وب‌سایت‌های برتر برای یافتن مدرس آنلاین انگلیسی (یا سایر زبان‌ها) است. زمان استفاده از این وب سایت متوجه خواهید شد که معلمان بسیار حرفه‌ای و البته صمیمی را در مجموعه خود راه داده است. در واقع، فرقی ندارد که در دوران مدرسه هستید و یا دانشجو، به هر طریق می‌توانید استاد آشنا با سطح خود را پیدا کنید. از آنجایی که معلمان زیادی در مجموعه Cambly مشغول به کار هستند، می‌توانید به دنبال یک معلم خصوصی با یک مهارت خاص بگردید. به عنوان مثال، یک معلم متخصص در آزمون زبان انگلیسی برای امتحان آیلتس آکادمیک. همچنین در این نمونه از ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان، امکان برگزاری کلاس‌های گروهی هم وجود دارد. معمولا جلسات با بازه زمانی ۳۰ دقیقه برگزار می‌شوند.

در این پلتفرم زبان آموزان می‌توانند شهریه خود را به صورت ۳ ماهه، ۶ ماهه و یا یکساله پرداخت کنند. توجه داشته باشید که این پرداختی‌ها تنها با ارز دلار امکان پذیر است. در نتیجه زبان‌آموز ایرانی باید بتواند راهی برای این کار پیدا کند. در نهایت با استفاده از این وب سایت می‌توانید:

  • برنامه ریزی بسیار منعطف داشته باشید.
  • با زبان آموزانی شبیه به خودتان از سراسر جهان آشنا شوید.
  • مکالمات جالب و مربوط به درس‌های خود را تجربه کنید.

نکته : این سایت برای آیپی ایرانیان قابل مشاهده نمیباشد بنابراین باید زبان آموزان فیلتر شکن یا وی پی ان خود را قبل از استفاده از این سایت روشن کنند.

۲٫سایت خارجی  وربال پلنت (Verbalplanet)

https://www.verbalplanet.com/learn-english.asp

دومین پیشنهاد ما در لیست ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان، استفاده از سایت Verbalplanet (به معنی سیاره کلامی) است. با ثبت نام در این سایت می‌توانید برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی و ارتباط با دانشجویان جدید در سراسر جهان آماده شوید. همچنین مهارت‌های چهارگانه (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) خود را به حداکثر برسانید.

Verbalplanet که در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد، یک سرویس آموزش زبان است که این امکان را به زبان‌آموز می‌دهد تا با بررسی امتیاز داده شده توسط دیگران، مدرسان را مقایسه کند. همچنین در پروفایل برخی از مدرسان این پلتفرم تخفیف‌های ۵۰% و یا رایگان را برای جلسات اول شاهد هستیم. گرچه جلسات آموزشی ۴۵ دقیقه هستند؛ اما معمول است که جلسه معرفی در بازه زمانی کمتری برگزار شود. برگزاری یک جلسه مفید برای معرفی استاد به شاگرد و بالعکس یک فرصت عالی برای بحث در مورد اهداف آموزش زبان، آزمایش خدمات پلتفرم و ارزیابی مهارت‌ها و توانایی‌های زبانی استاد و زبان‌آموز است.

در این وب سایت هم می‌توانید:

  • برای برگزاری کلاس خصوصی درخواست دهید.
  • کلاس‌های را به صورت گروهی انتخاب کرده و با دیگر زبان آموزان ارتباط داشته باشید.
  • ساعات برگزاری کلاس را خودتان انتخاب کرده و برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

۳٫سایت ایرانی کولرنی (Colearny)

استاد زبان آنلاین | کولرنی colearny

پلتفرم های خارجی  قبلی که با آنها آشنا شدیم شاید برای ایرانیان قابل دسترس نباشد اما نگران نباشید.

کولرنی (CoLearny)(به معنای یادگرفتن در کنار هم دیگر) با ارائه امکان ثبت نام رایگان توانسته است جامعه‌ای از زبان آموزان ایرانی علاقه‌مند به یادگیری زبان‌های بین المللی را گرد هم آورد.

کولرنی( colearny ) یک پلتفرم داخلی با خلق ارزش سه سویه برای اساتید خصوصی زبان ، آموزشگاه های زبان و زبان آموزان می باشد یعنی این پلتفرم بستری فراهم کرده‌ است تا زبان آموزان از یک‌سو، بسته به نیاز خود استاد زبان آنلاین مورد نظرش را در قالب کلاس گروهی یا خصوصی و یا آموزشگاه متناسب با شرایط خود را به صورت حضوری یا آنلاین پیدا کند و از سوی دیگر با دیگر زبان آموزان که به منظور ارتقا زبان خود در سایت ثبت نام کرده اند تعامل داشته باشند و به صورت آنلاین گفتگوی  تصویری متنی یا صوتی داشته باشند.

بنابراین متقاضیان با عضویت رایگان در سایت کولرنی (CoLearny) علاوه بر ثبت نام در کلاس مورد نظر خود می توانند ، پارتنر تمرینی زبان متناسب با سطح، هدف و زمان های آزاد خود پیدا کنند تا روند یادگیری خود را جذاب و سریع و مثمر ثمر نمایند

برای استفاده از این امکان ایده آل کافی است واژه کولرنی را در گوگل سرچ کنید و با دیدن colearny.com کلیک کنید و وارد سایت شوید .

۴٫سایت خارجی  وربلینگ(Verbling)

https://www.verbling.com/find-teachers/english?sort=magic

Verbling یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های میان ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان است؛ زیرا می‌تواند فضایی برای ارتباط موثر میان معلمان متفاوت با زبان آموزان مختلف در همه سطوح برقرار کند. معلمان اینجا همگی زبان مادری خودشان را تدریس می‌کنند و بسیاری از آنها سال‌ها تجربه تدریس در کلاس‌های گروهی و محیط‌های خصوصی را دارند. وقتی به پروفایل اساتید سری بزنید می‌توانید در زمانی که معلم در دسترس است و تایم خالی دارد، برای برگزاری کلاس رزرو انجام دهید. حتی ممکن است بتوانید یک معلم انگلیسی را در لیست سایت پیدا کنید که می‌تواند به زبان مادری شما هم صحبت می‌کند.

نکته جالب و متفاوت این وب‌سایت توانایی محاسبه تعرفه کلاس به ریال است. در واقع زبان آموزان ایرانی زمان ورود به سایت می‌توانند اطمینان داشته باشند که پلتفرم IP آنها را شناسایی کرده و هزینه‌های را مطابق با تعرفه روز، محاسبه می‌کند. نکته دیگری که باید به یاد داشته باشید امکان بررسی اساتید در ویدئو های معارفه است. Verbling از آن جهت در لیست ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان قرار گرفته است که از اساتید خواسته با زبانی که تدریس می‌کنند خودشان را معرفی نمایند تا زبان‌آموز بتواند از قبل با لهجه و نوع صحبت معلم آشنا شود.

سایت Verbling در فاکتورهای مختلفی مانند امکانات پرداخت، میزان انعطاف پذیری دروس آموزشی، پشتیبانی  و پاسخگویی به سؤالات و فضای کاربری مناسب از طرف کاربران ۵ ستاره دریافت کرده است. برای نمونه رابط کاربری Verbling زیباترین نیست، اما امکان ورود سریع به کلاس‌های مجازی و دکورهای واژگانی را ارائه می‌دهد که دسترسی کاربر را راحت کرده است.

۵٫ سایت خارجی پریپلای (Preply)

https://preply.com/en/online/english-tutors

این بخش را هم به بررسی یکی از معروف‌ترین سایت‌های تعاملی می‌پردازیم که همیشه جزو ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان بوده و خواهد بود. Preply میزبان تعداد زیادی معلم زبان آنلاین است. در حال حاضر نزدیک به ۲۵۰۰ معلم آنلاین انگلیسی در دسترس هستند و دروس آنها از طریق اسکایپ برگزار می‌شود. برخلاف پلتفرم‌های دیگر، سیاست‌های لغو سخاوتمندانه (۴ ساعت قبل از درس) و بازپرداخت (۱۰۰٪ بازپرداخت یا تغییر مربی در صورت نارضایتی) دارد. مانند Verbling، نظرات معلمان، اطلاعات، در دسترس بودن معلم برای رزرو کلاس و ویدیوی مقدماتی را در صفحه خود نشان می‌دهد تا انتخاب استاد را بسیار آسان‌تر کند.

اگر نمی‌دانید چگونه معلم انگلیسی مناسب را پیدا کنید، می‌توانید درخواستی ارسال کرده و به معلمان اجازه دهید شما را پیدا کنند. گزینه ارسال درخواست در آخرین صفحه هنگام مرور اساتید قرار دارد. شما باید بگویید دهید که چه زبانی را می‌خواهید یاد بگیرید، چه نیازهایی دارید و چه میزان هزینه‌ای را می‌خواهید بپردازید.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که این پلتفرم را محبوب کرده پشتیبانی سریع است. می‌توانید گزینه پشتیبانی مشتری را در گوشه پایین سمت راست سایت بررسی کنید. سؤالات متداول به خوبی سازماندهی شده‌اند تا به شما کمک کند دروس منتخب خود را با معلمان مربوطه رزرو کنید. همچنین می‌توانید از امکان تماس با پشتیبانی آنلاین مشتری استفاده کرده و کمک فوری بگیرید. ساعات کاری تیم پشتیبانی سایت ۶ صبح تا ۱۱ شب در روزهای هفته و ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر در تعطیلات آخر هفته است.

۶٫سایت خارجی  Tutors

https://www.tutor.com/

آخرین گزینه پلتفرم‌های خارجی در لیست ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان، Tutors است. همان‌طور که از نامش می‌توان فهمید، Tutors.com به شما امکان می‌دهد خدمات تدریس خصوصی در زمینه‌های مختلف را بیابید. در حال حاضر بیش از ۱۸۰۰۰ مدرس ثبت نام شده در این وب سایت حضور دارند که به آموزش آشپزی، کیک بوکسینگ و البته انگلیسی می‌پردازند. می‌توانید معرفی معلمان، نظرات، عکس‌ها و پرسش‌های متداول را بررسی کنید و به معلم‌هایی که با شرایط شما نزدیکی بیشتری دارند، درخواست کنید. البته گفته می‌شود که گاهی اوقات پیمایش در سایت ممکن است بسیار دشوار باشد. با این حال، این یک سایت کاملا مفید برای یافتن دروس خصوصی آنلاین است.

کاربران دو گزینه زیر را به عنوان مزیت‌های استفاده از Tutors معرفی کرده‌اند.

  • سایت برای درک نیازهای متقاضی چند سؤال از او می‌پرسد تا بهترین مدرس را پیشنهاد کند.
  • اطلاعات مربوط به معلمان توصیه شده را برای شما ارسال می‌کند.

البته برخی از کاربران هم اعلام کرده‌اند که این وب سایت اطلاعات محدودی در مورد معلمان ارائه می‌کند و پیمایش وب سایت برای برخی ساده نیست. اما به هر طریق نباید این موارد را جزو گزینه‌های منفی دانست؛ زیرا در مجموع کاربران در نظرسنجی‌های مختلف امتیاز ۶ از نمره را برای این پلتفرم قائل بوده‌اند.

کلام آخر 

در متن پیش رو سعی کردیم با معرفی ۶ سایت برتر زبان برای پیدا کردن استاد زبان راهنمای مفیدی برای علاقه مندان تهیه کنیم. به یاد داشته باشید که امکان پرداخت هزینه‌های دلاری برای همه فراهم نیست. به همین دلیل افراد می‌توانند با ثبت نام رایگان در کولرنی (CoLearny) علاوه بر پیدا کردن استاد مورد نظر خودبه صورت گروهی آنلاین یا حضوری در آموزشگاه و یا خصوصی آنلاین ، پارتنری را هم جستجو کنند تا روند آموزشی خود را تسریع و مثمر ثمر نمایند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *