۵ سایت برتر دانلود طرح لایه باز و psd رایگان

۵ سایت برتر دانلود طرح لایه باز و psd رایگان
  • 1402/2/6
  • گویا آی تی
  • 1

در دنیای طراحی ، استفاده از طرح‌های لایه باز و PSD می‌تواند به طراحان گرافیکی کمک بسیاری بکند . این طرح‌ها، به طراحان اجازه می‌دهد تا برای طراحی کارت ویزیت، بنر، تراکت، سایت‌ها، برنامه‌های کاربردی و صفحات وب، از الگوها و طرح‌های آماده استفاده کند.

ما به بررسی ۵ سایت برتر دانلود طرح‌های لایه باز و PSD رایگان خواهیم پرداخت. این سایت‌ها به طراحان اجازه می‌دهد تا با دانلود رایگان طرح‌ها، از آنها به عنوان مبنایی برای طراحی بنر، کارت ویزیت، تراکت و …  خود استفاده کند. در بین این سایت ها ما به شرح یک سایت ایرانی (آبرنگ دات شاپ ) نیز پرداخته ایم.

با معرفی هر یک از این سایت‌ها، امکانات و مزایا و معایب آنها را برای شما تشریح میکنیم. همچنین، توصیه‌های مفیدی برای انتخاب سایت مناسب برای دانلود طرح‌های لایه باز و PSD نیز در این مقاله برای شما همراهان قرار خواهد گرفت.

 

 ۱ – Abrang.shop  | آبرنگ دات شاپ

آبرنگ دات شاپ یک سایت بسیار مفید و معتبر برای هنرمندان و طراحان ایرانی است که منابع هنری بسیاری را در اختیار آن‌ها به‌صورت رایگان قرار می‌دهد. در این وب‌سایت می‌توانید به‌سادگی به فایل‌های کارت ویزیت، بنر، تراکت و فایل‌های PSD و فتوشاپی دسترسی پیدا کنید.

سایت آبرنگ دات شاپ با ارائه این منابع، طراحان را در خلق آثار خلاقانه و زیبا یاری می‌کند. این وب‌سایت به دلیل داشتن منابع فراوان و متنوع، محبوبیت زیادی در بین هنرمندان و طراحان ایرانی دارد. همچنین، سایت آبرنگ دات شاپ به‌صورت روزانه به‌روزرسانی می‌شود و تعداد منابع آن باتوجه‌ به نیاز هنرمندان و طراحان، در حال افزایش است.

وب‌سایت آبرنگ دات شاپ از طریق بخش نظرات در صفحات هر فایل، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کرده و از تجربیات دیگران بهره‌مند شوند.

در کل، اگر شما هنرمند، طراح یا گرافیست هستید و به دنبال منابع و مواد هنری باکیفیت و ایرانی هستید، سایت آبرنگ دات شاپ یکی از بهترین و پربازدیدترین وب‌سایت‌های موجود در این حوزه است و حتی می توان رغیبی سرسخت برای سایت های خارجی دانست.

بزرگترین مزیت سایت آبرنگ دات شاپ بعد از داشتن طرح های خیره کننده و ایرانی، پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است، که با توجه به شرایط اینترنت امروزه، از به وجود آمدن هرگونه خطایی در هنگام دانلود جلوگیری میکند و در عین حال با یک تماس، پشتیبانی قوی را خدمت شما ارائه میکند تا حس خرید با اطمینان و با ضمانت را تجربه کنید.

 

Freepik | فری پیک

فریپیک یک وب‌سایت معتبر و پرطرفدار است که تعداد زیادی فایل گرافیکی رایگان در اختیار طراحان و گرافیست‌ها قرار می‌دهد. این وب‌سایت شامل فایل‌های PSD، وکتور، تصاویر متحرک، تصاویر SVG و … است.

این سایت یکی از قدیمی ترین سایت های در حوزه فایل های گرافیکی لایه باز می باشد . فری پیک یک سایت عجوبه در خصوص طراحی است که به تمامی دسته های طراحی خدمات رسانی می کند که جدیدا در حوزه فیلم ورود کرده است.با استفاده و بازدید از این وبسایت شما از هر سایت طرح لایه باز بی نیاز می شوید.

GraphicBurger | گرافیک برگر

گرافیک برگر یکی دیگراز وب‌سایت پرطرفدار در زمینه طراحی گرافیک و وب سایت است که به‌صورت پولی و رایگان فایل‌های PSD، وکتور، آیکون و … ارائه می‌دهد. این وب‌سایت در زمینه‌های مختلف مانند قالب‌های وب سایت، بروشور، کاتالوگ، کارت ویزیت و … دارد. شما می توانید این را بعد از فری پی مد نظر قرار بدهید.

PSDrepo  | پی اس دی ریپو

پی اس دی ریپو که به طور مداوم فایل‌های PSD جدید را به روز می کند. این وب‌سایت شامل بیش از ۲۰۰۰ فایل PSD برای طراحی وب‌سایت، لوگو، بنر و … است. همچنین، این وب‌سایت دارای بخش‌هایی مانند تصاویر پس‌زمینه، آیکون، وکتور و… نیز است. این وب سایت سعی کرده است تمایز هایی نسبت به دیگر سایت های ارائه دهنده فایل های گرافیکی داشته باشد تا کسانی که به این سایت مراجعه میکنند متوجه تفاوت طراحی ها شوند.

All free download | آل فری دانلود

همانطور که از اسم این وب‌سایت پیدا است اکثر فایل ها را بصورت رایگان در زمینه‌های مختلف مانند قالب‌های بروشور، کارت ویزیت و… ارئه کرده است. فایل‌های PSD این وب‌سایت به‌صورت خلاقانه و باکیفیت بالا طراحی شده‌اند که می‌توانند به‌عنوان یک منبع عالی برای استفاده در طراحی های شما باشد.

ویژگی دیگر این سایت این است که محدودیتی در تعداد دانلود فایل ندارد و براحتی میتوانید به دانلود خود ادامه دهید.یکی از مهمترین معایبی که می توان برای این سایت دانست تبلیغات بسیار زیاد آن است که با توجه به طرح های زیبایی که در آن موجود هست قابل چشم پوشی است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *