خرید اکانت دیجیتال اوشن چرا و چگونه؟

خرید اکانت دیجیتال اوشن چرا و چگونه؟
  • 1402/2/11
  • گویا آی تی
  • 0

دولوپرها و بیزینس‌های خرد و بزرگ به منظور تهیه سایت‌های فعالیتی خود نیازمند هاست‌های قوی هستند. دیجیتال اوشن Digital Ocean  یک ارائه دهنده هاستینگ بی همتاست که خدمات هاستینگ را برای کلیه بیزینس‌ها فراهم کرده است. البته این مجموعه رقیبان قدرتمندی مانند گوددی، هتزنر و نیم چیپ را دارد که بازهم با وجود این رقیبان توانسته است به یکی از مجموعه‌های محبوب در این زمینه تبدیل شود. در این مقاله قصد داریم در خصوص خرید اکانت دیجیتال اوشن و یا به عبارتی خرید حساب دیجیتال اوشن نکاتی را برایشما بیان کنیم. چنانچه شما نیز برای خرید دیجیتال اوشن با چالش‌هایی روبه‌رو هستید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

دیجیتال اوشن DigitalOcean چیست؟

کمپانی دیجیتال اوشن به عنوان سومین کمپانی هاستینگ بزرگ در جهان شناخته شده که تمامی زیرساخت آن در کشور آمریکا پایه ریزی شده است؛ اما لازم است بدانید که خدمات آن محدود به این کشور نیست و با دارا بودن دیتاسنتر در کشورهای مختلف به ارائه خدمات در سراسر جهان می‌پردازد. این کمپانی دارای عملکردی بی‌نظیر در حوزه هاستینگ است و به عنوان اولین ارائه دهندگان ماشین‌های مجازی بر پایه SSD شناخته شده می‌باشد؛ این در حالی است که قبل آن بسیاری از کمپانی‌ها از IPV6  استفاده می‌کردند.

لازم به ذکر است که استفاده از خدمات این کمپانی نیازمند ساخت حساب کاربری است و تا زمانی که یک حساب کاربری وریفای شده در این سایت نداشته باشید امکان استفاده از خدمات آن وجود ندارد. با توجه به اینکه این سایت خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد و به نوعی این کاربران جزو لیست‌های ممنوعیت تحریمی قرار دارند، ایجاد اکانت به صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست و باید از راه‌های دیگری استفاده کنند. یکی از این راه‌ها خرید اکانت دیجیتال اوشن از مجموعه‌های واسط است که توضیحات آن را مفصل ارائه خواهیم کرد. خرید اکانت digitalocean به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی از خدمات آن برای وب سایت‌های خود استفاده کنند.

دلایل محبوبیت دیجیتال اوشن

همان‌طور که گفته شد، دیجیتال اوشن با کسب مقام بالایی در بین مجموعه‌های مختلف ارائه کننده هاستینگ توانسته است کاربران زیادی را به واسطه مزایای خود به دست آورد. یکی از مزایای فوق‌العاده این کمپانی که محبوبیت زیادی را برای آن ایجاد کرده رابط کاربری زیبا و کاربردی می‌باشد. در واقع کاربردی بودن و در عین حال زیبا بودن رابط کاربری دیجیتال اوشن باعث شده است که کاربران زیادی به استفاده از خدمات این مجموعه تمایل نشان دهند؛ چرا که دیجیتال اوشن با APIهای مینیمال راحتی کاربران را در نظر گرفته است.

ازدیگر موضوعاتی که باعث شده این کمپانی از محبوبیت بالایی برخوردار باشد، مسئله قیمت و هزینه است. در واقع با مقایسه کلی این مجموعه با دیگر ارائه دهندگان سرویس‌های ابری می‌توان نتیجه گرفت که پلن‌های این سایت به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهند کاملا به صرفه است. پلن پایه این سایت از ۵ دلار در ماه شروع می‌شود که این رقم قابل قبولی برای بسیاری از استارتاپ‌ها و کسب و کارهای کوچک است. در ادامه دیگر مزایای دیجیتال اوشن را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد خرید اکانت digital ocean با وجود تحریم‌ها ارزشمند خواهد بود:

  • گروه پشتیبانی فعال: خدمات پشتیبانی در مسائل زیرساخت بسیار اهمیت دارد که این مجموعه به خوبی آن را ارائه می‌دهد.
  • دیتاسنتر و نحوه ذخیره سازی: شیوه‌ای امن و مطمئن برای نگهداری و میزبانی از داده‌های شما
  • Uptime بسیار بالا و باورنکردنی: در دسترس بودن دائمی برای همه مدیران سایت برگ برنده‌ای بزرگ محسوب می‌شود و لازم است از لحاظ ساختاری این امکان فراهم باشد.
  • زمان بارگذاری بسیار پایین
  • امنیت عالی
  • سهولت در استفاده
  • امکان ارتقا سخت‌افزار به‌سادگی و بدون دردسر پس ازوریفای اکانت دیجیتال اوشن
  • ارائه مستندات و دستورالعمل‌های عالی

 

خرید اکانت دیجیتال اوشن

همانطور که در متن بالا نیز گفته شد، برای استفاده از خدمات ارزشمند دیجیتال اوشن داشتن یک اکانت احراز هویت شده نیاز است. ساخت حساب کاربری و احراز هویت در آن باعث می‌شود که شما در طی ۱-۳ روز کاری یک پنل احراز هویت شده با شارژ اولیه ۱۰۰ دلار داشته باشید و با استفاده از آن بتوانید سرورهای خود را خریداری کرده و زیرساخت‌های مورد نظرتان را فراهم کنید. همچنین شما می‌توانید بر روی هر سرور ۲ آی پی اختصاصی رایگان داشته باشید که این مزیتی بزرگ برای بیزینس‌های مختلف است. اما چرا به جای ایجاد حساب کاربری در دیجیتال اوشن حرف از خرید حساب دیجیتال اوشن زده می‌شود؟

پیش‌تر هم اشاره کردیم که با توجه به تحریم‌هایی که وجود دارد امکان ایجاد حساب کاربری در دیجیتال اوشن برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست؛ در نتیجه اگر شما بخواهید از این خدمات استفاده کنید دچار مشکل خواهید شد. در واقع این مجموعه زمانی یک حساب کاربری را فعال شناخته و اجازه خرید سرویس را به آن می‌دهد که احراز هویت شده باشد. وریفای دیجیتال اوشن مشخص می‌کند که هر شخصی متعلق به کدام کشور است و در صورتی که آن کشور در لیست کشورهای تحریمی قرار داشته باشد امکان خرید و استفاده از سرویس را نخواهد داشت. پس راه چاره چیست؟

مجموعه‌های واسطه‌ای هستند که به شما کمک می‌کنند وریفای دیجیتال اوشن را به گونه‌ای انجام دهید که اجازه دریافت خدمات را داشته باشید. همچنین شما می‌توانید مستقیما از این مجموعه‌ها خرید حساب دیجیتال اوشن وریفای شده را انجام دهید و بدون هیچگونه زحمتی از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید. جهت خرید اکانت دیجیتال اوشن ما به شما مجموعه سفیرپیمنت را معرفی می‌کنیم که سابقه درخشانی در این زمینه دارد.

شارژ اکانت دیجیتال اوشن

از جمله نکات مهمی که در زمان استفاده از دیجیتال اوشن باید به آن توجه داشته باشید نحوه شارژ حساب دیجیتال اوشن است. شارژ کردن این حساب نیاز به پرداخت ارزی دارد که متاسفانه در دسترس کاربران ایرانی نیست. در واقع شما برای شارژ اکانت دیجیتال اوشن خود باید از روش‌های مرسوم و سرویس‌های بین‌المللی پرداخت ارزی استفاده کنید اما با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های اعمال شده این کار کمی دشوار خواهد بود.

بهترین راه حل برای انجام این کار نیز شبیه خرید اکانت دیجیتال اوشن کمک گرفتن از واسطه‌ها است؛ به عبارت دیگر شما می‌توانید درخواست شارژ حسابتان را به یک مجموعه‌ی واسط ارجاع داده و از آن‌ها بخواهید تا موجودی حساب کاربری شما را در دیجیتال اوشن افزایش دهند. برای دریافت این خدمات هم ما تیم سفیرپیمنت را معرفی می‌کنیم چرا که تجربه و تخصص لازم را برای انجام این کار دارند.

خدمات سفیرپیمنت در حوزه خرید اکانت دیجیتال اوشن

هما‌ن‌طور که می‌دانید با توجه به تحریم‌های موجود علیه ایران امکان استفاده از برخی سایت‌های خارجی و پرداخت‌های ارزی برای ایرانیان ممکن نیست و لازم است این امور از طرف مجموعه واسطی انجام شود. خرید اکانت دیجیتال اوشن و وریفای حساب در آن نیز از جمله مواردی است که انجام آن به تنهایی دردسرهای زیادی را برای شما به دنبال دارد. مجموعه سفیرپیمنت به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه پرداخت‌های ارزی قادر است شما را در این زمنیه یاری کند. در واقع این مجموعه می‌تواند به شما کمک کند تا خرید حساب دیجیتال اوشن خود را به راحتی انجام دهید و فاکتورهای مربوط به آن را پرداخت کنید.

همچنین سفیرپیمنت در کنار شماست تا با آموزش صحیح به شما، استفاده از خدمات دیجیتال اوشن و بهره مندی از آن را آموزش دهد و تا پایان مسیر وریفای حساب و پرداختی‌های لازم شما را یاری کند. کافی است تنها یکبار اکانت digitalocean سفیرپیمنت را خریداری کرده و از آن پس فرایند شارژ و پرداخت در حساب را نیز بدون داشتن هیچ نگرانی از طریق پشتیبانان این مجموعه انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که اکانت‌های دیجیتال اوشن سفیرپیمنت به صورت فول وریفای و با ۲۰۰ دلار شارژ اولیه رایگان (۶۰ روزه و یک ساله) به عنوان هدیه به مشتریان عزیز ارائه می‌شوند. شما با استفاده از این اکانت‌ها از مزایای زیاد دیگری نیز برخوردار خواهید شد که می‌توانید در سایت سفیرپیمنت مشاهده کرده و یا از پشتیبانی آن بپرسید.

نتیجه گیری

دیجیتال اوشن یکی از بزرگترین ارائه دهندگان هاستینگ در دنیا است که با توجه به دیتاسنترهای مختلف خود قادر است خدمات هاستینگ را در سرتاسر جهان ارائه دهد. این مجموعه با توجه به مزایای زیاد مانند عملکرد عالی، قیمت به صرفه، پشتیبان گیری و… خود توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران به دست آورد. خرید اکانت دیجیتال اوشن برای کاربران نه تنها مزایای زیادی دارد بلکه باعث سهولت آن‌ها در انجام امور مربوط به هاست خواهد شد. در این مقاله در خصوص خرید اکانت دیجیتال اوشن نکاتی را بیان کردیم. همچنین مجموعه سفیرپیمنت را برای کاربران ایرانی معرفی کردیم تا با استفاده از خدمات آن بتوانید فعالیت خود را در این زمینه پیش برید. این خدمات شامل خرید اکانت دیجیتال اوشن از سفیرپیمنت و یا شارژ اکانت می‌شود.

امیدواریم استفاده از این مقاله برای شما مفید بوده باشد. چنانچه قبلا از خدمات سفیرپیمنت استفاده کرده‌اید و یا تجربه خرید اکانت دیجیتال اوشن یا شارژ حساب کاربری در این سایت را داشته‌اید در قسمت نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در رابطه با خرید حساب دیجیتال اوشن مطرح کرده تا تبادل نظر انجام شود.

 

سوالات متداول

آیا حساب وریفای شده دیجیتال اوشن DigitalOcean قابلیت شارژ و تمدید دوباره داره؟

بله. در واقع زمانی که شارژ اولیه حساب دیجیتال اوشن شما مصرف شود، قبض جدیدی صادر خواهد شد که شما‌ با پرداخت قبض خود می‌توانید حساب دیجیتال اوشن خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است امکان پرداخت فاکتور دیجیتال اوشن و شارژ حساب نیز نیازمند پرداخت ارزی آنلاین است که می‌توانید به کمک سفیرپیمنت آن را انجام دهید.

آیا دیجیتال اوشن امکان ساخت سایت را برای کاربران خود فراهم کرده است؟

بله. علاوه بر تمامی امکانات گفته شده در متن مقاله، در دیجیتال اوشن می‌توانید تنها با یک کلیک از سرویس‌های مختلف حتی ساخت سایت آماده با وردپرس بهره‌مند شوید. راهنمایی‌های لازم در این زمینه را می‌توانید از پشتیبانی سایت دیجیتال اوشن و یا حتی از مجموعه سفیرپیمنت دریافت نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *