گرفتن ویزای توریستی ایتالیا از ۰ تا ۱۰۰ (جدید)

گرفتن ویزای توریستی ایتالیا از ۰ تا ۱۰۰ (جدید)
  • 1402/2/12
  • گویا آی تی
  • 0

ویزای توریستی گردشگری ایتالیا یکی از پرطرفدارترین ویزاهایی است که در حوزه شنگن می‌توان دریافت کرد. گرفتن این ویزا اگر زیرنظر افراد متخصص انجام شود، اصلا کار سختی نیست و در ۱۴ روز نتیجه ویزا توسط سفارت ایتالیا اعلام می‌شود.

با ویزای توریستی ایتالیا به چه کشورهایی می‌توان سفر کرد؟

پس از گرفتن ویزای توریستی ایتالیا، می‌توان به تمامی کشورهای حوزه شنگن سفر کرد. برای سفر به هرکدام از این کشورها، نیاز به اخذ ویزای مجدد نیست و می‌توان با همان ویزای شنگن ایتالیا بدون دردسر و به راحتی به تمامی کشورهای شنگن سفر کرد.

کشورهای حوزه شنگن عبارتند از:

اتریش – بلژیک – جمهوری چک – دانمارک – استونی – فنلاند – فرانسه – آلمان – یونان – مجارستان – ایسلند – لتونی – لیختن اشتاین – لیتوانی – لوکزامبورگ – مالت – هلند – نروژ – لهستان – پرتغال – اسلواکی – اسلوونی – اسپانیا – سوئد – سوئیس – کرواسی

به عنوان مثال بدون نیاز به گرفتن ویزای سوئیس، می‌توان با همان ویزای توریستی ایتالیا به کشور سوئیس نیز سفر کرد. هیچ محدودیتی از بابت طریقه سفر نیز وجود ندارد و می‌توان با هواپیما، قطار، اتوبوس، ماشین شخصی و حتی دوچرخه به کشورهای حوزه شنگن سفر کرد.

مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای شنگن ایتالیا

قبل از هر چیز نیاز به گرفتن وقت سفارت ایتالیا دارید. ایران CKGS رزرو وقت سفارت ایتالیا را انجام می‌دهد. پس از رزرو وقت، باید مدارک موردنیاز سفارت را آماده کرد.

نیاز به مدارک پیچیده و خاص نیست و تمامی افراد می‌توانند این مدارک را آماده کنند و برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا اقدام نمایند.

به صورت کلی، مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا عبارتند از:

  • عکس
  • پاسپورت
  • رزرواسیون هتل
  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی از ویزاهای دریافت شده قبلی (در صورت دارا بودن)
  • مدارک شغلی
  • مدارک تمکن مالی
  • بیمه مسافرتی
  • رزرو بلیط هواپیما یا پرینت بلیط خریداری شده

سایت ایران CKGS مدارک موردنیاز را برای متقاضیان ترجمه رسمی می‌کند. همچنین رزرو هتل، رزرو پرواز، تکمیل کردن فرم های موردنیاز و … را نیز برای متقاضیان انجام می‌دهد.

گرفتن ویزای توریستی ایتالیا از ۰ تا ۱۰۰

در صورتی که تمایل دارید ویزای توریستی ایتالیا را دریافت نمایید، بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا دچار مواردی مانند نقصی پرونده و … نشوید و با استفاده از تخصص آن‌ها بتوانید شانس خود را برای دریافت ویزای شنگن افزایش دهید.

سایت ایران CKGS از ابتدا تا لحظه دریافت نتیجه ویزا در کنار شما خواهد بود و می‌توانید با استفاده از راهنمایی کارشناسان ایران سی کی جی اس شانس اخذ ویزای شنگن ایتالیا را افزایش دهید.

جهت ارتباط و دریافت مشاوره کافی است به آدرس www.iranckgs.com مراجعه نمایید. تیم پشتیبانی ایران CKGS همه روزه پاسخگوی تماس ها می‌باشد و هرگونه سوال و یا مشکلی در این زمینه داشته باشید شما را کاملا رایگان راهنمایی می‌کنند.

سوالات متداول

چند روز می‌توان در ایتالیا و سایر کشورهای حوزه شنگن اقامت داشت؟

این مورد کاملا بستگی به شرایط متقاضی دارد. از ۳ یا ۴ روز تا ویزای چند ماهه می‌توان از سفارت دریافت کرد. بهتر است قبل از اقدام با متخصصان ویزای ایتالیا مشورت کرد تا بر اساس شرایط موجود بهترین اتفاق رخ دهد.

چه مدت زمان خواهد برد تا ایتالیا به من ویزا بدهد؟

این مورد هم کاملا بستگی به سفارت دارد. اما به صورت میانگین، پس از ارائه مدارک به سفارت، حدودا ۱۴ روز بعد نتیجه ویزا اعلام خواهد شد و متقاضی می‌تواند پاسپورت خود را از سفارت دریافت کند.

آدرس سایت سفارت ایتالیا چیست؟

لینک سایت سفارت ایتالیا در تهران:

https://ambteheran.esteri.it/ambasciata_teheran/fa

چطور باید برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا اقدام کرد؟

در صورتی که قصد دارید ویزای توریستی ایتالیا را دریافت نمایید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید با متخصصان ایران CKGS درارتباط باشید.

کافی است وارد سایت www.iranckgs.com شوید و اطلاعات موردنیاز را کسب کنید. همچنین می‌توانید با تلفن های موجود در سایت ایران ckgs تماس بگیرید و کارشناسان از ۰ تا ۱۰۰ همراه شما خواهند بود و تمامی اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

آیا برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا نیاز به دعوت نامه است؟

خیر. برای دریافت ویزای شنگن ایتالیا دعوت نامه اجباری نیست و داشتن دعوت نامه اختیاری است.

آیا می‌توان همراه پدر و مادر یا همسر و فرزندان اقدام کرد؟

بله. از این بابت هیچ محدودیتی وجود ندارد و می‌توان با اعضای خانواده و یا حتی دوستان و همکاران جهت دریافت ویزا اقدام کرد.

جمع بندی

گرفتن ویزای توریستی ایتالیا که به ویزای شینگن ایتالیا نیز معروف است، برای همه افراد امکانپذیر است. اما بهتر است در صورتی که اطلاعات بالایی در این زمینه ندارید با افراد باتجربه و متخصص مشورت کنید و از تجربه آن‌ها استفاده نمایید.

سایت ایران سی کی جی اس به صورت تخصصی در زمینه ایتالیا فعالیت می‌کند و تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد. در صورتی که تصمیم دارید برای ویزای توریستی ایتالیا اقدام نمایید، کافی است وارد سایت ایران CKGS شوید و با شماره موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان پشتیبانی شما را راهنمایی کنند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به وبلاگ سایت ایران CKGS می‌توانید اطلاعات زیادی در زمینه ویزای ایتالیا کسب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *