مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با سیم آخر

مهاجرت تحصیلی به ایتالیا با سیم آخر
  • 1402/2/20
  • گویا آی تی
  • 0

تعدادی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های اروپا در ایتالیا قرار دارند و این کشور به نوعی مهد علم و تمدن اروپا به‌حساب می‌آید. تحصیل در این کشور برای ایرانیان از چند نظر گزینه مناسبی است. هزینه پایین تحصیل و زندگی، امکان اخذ بورسیه و سازگاری فرهنگی از جمله دلایلی است که ایتالیا را به یک گزینه مناسب برای ایرانیان تبدیل کرده است. در ادامه راه‌های مهاجرت تحصیلی به ایتالیا را معرفی می‌کنیم.

بهترین مقطع برای تحصیل در ایتالیا

اکثر کشورهای پیشرفته دنیا برای مقطع کارشناسی سخت‌گیری زیادی دارند؛ برای همین توصیه می‌شود اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا یا آمریکا را دارید، برای مقطع ارشد به بالا اقدام کنید. اما ایتالیا محدودیتی در این زمینه ندارد و برای مقطع کارشناسی هم می‌توانید به این کشور مهاجرت کرده و بورسیه تحصیلی دریافت کنید. البته لازم است توجه داشته باشید که برای مقاطع اولیه بعضی از رشته‌ها در ایتالیا، آزمون ورودی وجود دارد که البته به‌مراتب ساده‌تر از کنکور ایران است.

اطلاعات بیشتر: تحصیل در ایتالیا با سیم‌آخر

تحصیل پزشکی در ایتالیا

ایتالیا یکی از بهترین کشورها برای تحصیل پزشکی است. به طور کلی هزینه تحصیل پزشکی در کشورهای پیشرفته دنیا بسیار بالا بوده و هر کسی نمی‌تواند از پس این هزینه‌ها بربیاید. اما ایتالیا جزو کشورهایی است که تحصیل ارزان پزشکی را ممکن کرده است. شما می‌توانید با اخذ بورسیه استانی ایتالیا برای تحصیل پزشکی، هزینه‌های خود را کاهش دهید و تحصیل ارزان پزشکی در ایتالیا را تجربه کنید.

اطلاعات بیشتر: راهنمای تحصیل پزشکی در ایتالیا

بورسیه استانی یا جهان‌سوم ایتالیا

یکی از بهترین بورسیه‌های اروپا، بورسیه استانی یا جهان‌سوم ایتالیا است. این بورسیه شرط معدل ندارد و همه افراد می‌توانند برای اخذ آن اقدام کنند. از طرف دیگر سقف این بورسیه ۷۰۰۰ یورو است که معمولا شهریه شما را به طور کامل پوشش می‌دهد و هزینه مسکن شما را هم به صفر می‌رساند. برای گرفتن این بورسیه خیلی مهم است که مدارک را به درستی طبق استانداردهای سفارت جمع کرده و ارسال کنید. ما در سیم‌آخر با تجربه بیش از ۸۰۰ پرونده موفق بورسیه تحصیلی به شما کمک می‌کنیم تحصیل رایگان در ایتالیا را تجربه کنید.

خدمات سیم آخر برای تحصیل در ایتالیا

ما در سیم‌آخر شرایط شما را کاملا رایگان بررسی می‌کنیم و بهترین رشته و دانشگاه مقصد را برای شما پیدا می‌کنیم. در واقع ما به شما پیشنهاداتی می‌دهیم که با سوابق تحصیلی شما بیشترین سازگاری را داشته باشد و شانس قبولی بالایی را از همین طریق برای شما به ارمغان می‌آوریم. در ادامه برای تکمیل مدارک، نگارش و ویرایش CV و SOP و همچنین اقدام برای اخذ پذیرش و ویزا کنارتان خواهیم بود. تحصیل در خارج از کشور با سیم آخر کار سختی نیست؛ چرا که ما تا امروز بیش از ۲۰۰۰ ویزای موفق تحصیلی داشته‌ایم و از این تجربه برای هموار کردن مسیر شما استفاده می‌کنیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *