معرفی جدیدترین کارتخوان ها با تکنولوژی روز به همراه مناسب ترین قیمت

معرفی جدیدترین کارتخوان ها با تکنولوژی روز به همراه مناسب ترین قیمت
  • 1402/2/23
  • گویا آی تی
  • 0

دستگاه های کارت خوان سیار این روزها به عضو جدایی ناپذیر واحد های شغلی تبدیل شده اند. دیگر دوره زمانه پرداخت هزینه خدمات و محصولات به شکل نقدی گذشته است. به طوری که افراد با تهیه یک دستگاه کارتخوان تلاش می کنند به نیاز های مشتریان هنگام حساب و کتاب بهتر و سریع تر پاسخ بدهند. اما آیا می توان روی هر دستگاه کارتخوانی برای داشتن عملکرد بهینه هنگام حضور مشتری حساب کرد؟ آیا هر دستگاهی می توان باید عملکرد درست خود مانع از ایجاد ازدحام در فروشگاه و یا هر واحد شغلی دیگر بشود؟

در این مطلب تلاش ما این است که بهترین شرکت فروشنده دستگاه های کارتخوان یعنی پارسه پوز را به شما معرفی کنیم. به منظور آشنایی بیشتر شما با این شرکت به چند مورد از بهترین دستگاه های این شرکت اشاره خواهیم کرد اگر شما نیز به عنوان یکی صاحبان کسب و کار در کشور به دنبال بهترین ارائه کننده دستگاه های پوز هستید این مطلب برای شماست. توضیحات کاملی را در این باره خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

پارسه پوز بهترین ارائه کننده دستگاه های کارتخوان

اگر به دنبال شرکتی هستید که بهترین دستگاه های کارتخوان را متناسب با کسب و کار شما به شما ارائه کند بدانید که پارسه پوز درخدمت شماست. پارسه پوز بهترین دستگاه های کارتخوان سیار اکبند را دراختیار شما قرار می دهد. آن هم با مناسب ترین قیمت ها که هرکسی توان پرداخت این قیمت ها را دارا می باشد. ما به دنبال این هستیم که دستگاه های ما کار شما را هنگامی که در مسافت های دور مشغول فعالیت هستید راحت کنند.

طوری که اگر به عنوان پیک موتوری فست فود و یا شغل های مشابه فعالیت دارید دستگاه های ما بتوانند بدون هرگونه مشکل کار کنند.  دستگاه های ما به فناوری های پراستفاده و مشهوری مانند وای فای و مانند اینها مجهز هستند. به طوری که دیگر نیازی نیست نگرانی از بابت عدم دسترسی به خطوط شبکه و نیز عدم کارکرد در موقعیت های خاصی داشته باشید. اما در ادامه برای شما درباره چند مورد از بهترین دستگاه های کارتخوان پارسه پوز صحبت خواهیم کرد.

کارت خوان سیار

معرفی چند مورد از دستگاه های کارتخوان پارسه پوز

به منظور آشنایی بیشتر شما با محصولات پارسه پوز در این قسمت تصمیم داریم درباره مهم ترین محصولاتی که توسط ما به فروش می رسند برای شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

کارتخوان سیار D320 آکبند وای فای دار

چه کسی از وجود فناوری وای فای در دستگاه های خود می تواند ناراضی باشد؟ وجود وای فای برای دستگاه های مختلف الکترونیکی از تلفن های همراه گرفته تا دستگاه های کارتخوان نعمتی بزرگ می باشد. این دستگاه دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد و ازنظر وزنی و قابل حمل بودن نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. عملکرد این دستگاه  در سطح مناسبی از نظر سرعت قرار دارد و امنیت در کارکردن را نیز این دستگاه به شما عزیزان هدیه می دهد. ما درخدمت شما هستیم تا این محصول را خدمت شما ارائه کرده و بهترین خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته را نیز پس از فروش این محصول به شما ارائه کنیم.

کارت خوان h9

کارتخوان سیار MoreFun-H9 آکبند

آیا از آن دسته از افرادی هستید که خواهان قیمت مناسب دستگاه و نیز کیفیت بالا به صورت همزمان هستید؟ چرا وقت را تلف می کنید؟ این دستگاه بهترین گزینه برای شما می باشد. این دستگاه دارای وزنی مناسب به اندازه ۳۳۵ گرم می باشد و باطری این دستگاه دارای ظرفیتی مناسب برابر با ۱۵۰۰ میلی آمپر می باشد. از نظر ظاهری نیز این دستگاه دارای سطح مدرنی می باشد. آنتن دهی این دستگاه نیز بسیار بی نقص بوده و شما را در مواقع مختلف معطل نخواهد کرد. به علاوه اینکه از نظر حفاظت اطلاعات امنیتی نیز نمی توان از این دستگاه ایراد گرفت.

دستگاه کارتخوان سیار S915

امکانات این دستگاه نیز به خوبی پاسخگوی نیاز های شما هنگام پاسخدهی به مشتری خواهند بود. مزیت بزرگی که این دستگاه درست مانند بسیاری دیگر از دستگاه های دیگه دارند برخورداری از فناوری وای فای می باشد. اگر به دنبال یک دستگاه جمع و جور هستید و به دنبال برندی معتبر و قابل اعتماد برای خرید چنین دستگاهی هستید پارسه پوز می تواند به خوبی این دستگاه را دراختیار شما قرار دهد. ما درخدمت شما هستیم تا انواعی از دستگاه های کارتخوان حرفه ای را به شما ارائه کنیم.

کارتخوان سیار

کارتخوان سیار آکبند Anfu AF70 دارای وای فای

از نام این محصول هم می توان فهمید که این محصول نیز از وجود وای فای بهره مند می باشد. این دستگاه نیز علاوه بر مزیتی چون برخورداری از وای فای دارای مزایای دیگری مانند وزن کم و امنیت بالا و سطح بالای امنیتی می باشد. درباره این دستگاه نیز به دارندگان واحد های شغلی و صاحبان کسب و کار توصیه می کنیم به منظور خرید یک دستگاه جمع و جور و بدرد بخور روی این دستگاه حساب ویژه ای باز کنند.

دستگاه کارتخوان af70

دستگاه کارتخوان سیار P90 آکبند به همراه وای فای

از این دستگاه به عنوان یکی از مدرن ترین دستگاه های کارتخوان در عصر حاضر یاد می شود. دارندگان کسب و کار اگر به دنبال خرید دستگاه های کارتخوان مدرن هستند و به دنبال ارتقا دادن کلاس کاری خود هستند بد نیست نگاهی به این محصول بندازند. این دستگاه علاوه بر برخورداری از فناوری وای فای از فناوری اسکنر نیز برخوردار می باشد. این دستگاه از سوی شرکت پارسه پوز به همراه ضمانت شش ماهه ارائه می شود. به علاوه اینکه این دستگاه از فناوری GPRS نیز پشتیبانی می کند. یکی از دلایلی که سبب شده است بسیاری از افراد نسبت به خرید این دستگاه تشویق شوند ظاهر زیبا و مدرن این دستگاه می باشد. به علاوه اینکه این دستگاه از نظر سرعت تراکنش نیز در سطح بسیار خوبی می باشد.

کارتخوان سیار آکبند PAX D220

این دستگاه نیز از مزایایی مانند خوش دست بودن و نیز ظاهر زیبا برخوردار می باشد. می توانید برای ارتقای کلاس کاری خود روی این دستگاه به خوبی حساب کنید. پارسه پوز درخدمت شماست تا بهترین دستگاه های پوز را با مناسب ترین قیمت ها به شما ارائه کند.

چرا پارسه پوز؟

اگر این سوال برای شما هم ایجاد شده است فقط توصیه می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید. به پاسخ سوال خود به خوبی خواهید رسید.

بهترین دستگاه های پوز در پارسه پوز

دستگاه های شرکت پارسه پوز درست منطبق بر آخرین فناوری روز طراحی شده اند. دستگاه هایی که با برخورداری از فناوری های ارزشمندی مانند وای فای و یا GPRS به خوبی امکان اینکه در هرجایی بتوانید امکان تراکنش را برقرار سازید فراهم می کنند. وقتی دستگاهی به فناوری هایی مانند وای فای مجهز باشد نگرانی از بابت مواردی مانند انتن ندادن به حداقل خواهد رسید. اما این تنها مزیت دستگاه های پارسه پوز نیست. ادامه مطلب را مطالعه کنید.

قیمت مناسب دستگاه های پارسه پوز

ما به خوبی متوجه هستیم که در ابتدای راه اندازی کسب و کار خود اهمیت دارد که هزینه های خود را مدیریت کنید. به همین دلیل تلاش کرده ایم علی رغم محصولات باکیفیت قیمت های مناسبی را برای محصولات خود تعیین کنیم. طوری که هر فردی با هر میزان توان مالی بتواند این دستگاه ها را برای کسب و کار خود تهیه کند. بنابراین اگر شما هم در ابتدای راه اندازی کسب و کار خود بابت مدیریت هزینه ها دغدغه دارید دیگر جای نگرانی نیست. ما به خوبی و با مناسب ترین قیمت ها بهترین دستگاه ها را دراختیار شما قرار خواهیم داد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

طبیعی است که بسیاری از افراد در ابتدای شروع به کار خود با برخی دستگاه ها دچار سوال شوند. به همین دلیل ما خدمات ۲۴ ساعته پشتیبانی را به شما عزیزان ارائه می کنیم تا هیچ گونه شبهه ای درباره استفاده از محصولات برای شما باقی نماند. تلاش ما ارائه خدمات و فروش محصولات به صورت کاملا شفاف می باشد. طوری که اعتماد مشتری عزیز نسبت به ما خدشه دار نشود.

تحویل سریع دستگاه ها

بعد از ثبت سفارش از سوی شما این دستگاه ها سریعا خدمت شما ارسال خواهند شد. تلاش ما همکاری توام با تعهد با صاحبان محترم کسب و کار های مختلف می باشد.

سخن آخر

در این مطلب درباره شرکت پارسه پوز به عنوان بهترین ارائه کننده دستگاه های پوز صحبت هایی را مطرح کردیم. دانستید که این شرکت بهترین گزینه برای افرادی است که خواهان خرید محصولاتی دارای کیفیت بالا و البته قیمت مناسب هستند. درباره مزایای محصولاتی که توسط پارسه پوز به فروش می رسند نیز توضیحات کاملی را ارائه کردیم. به طور کلی علت پرفروش بودن یک محصول مزایای بسیار آن محصول می باشد. قاعده ای که درست درباره محصولات پارسه پوز نیز صادق می باشند.

برای آشنایی شما با محصولات پارسه پوز اقدام به معرفی چند محصول از میان محصولاتی که توسط پارسه پوز به فروش می رسند کردیم. محصولاتی که با برخورداری از فناوری های ارزشمند نظیر وای فای تراکنش را بدون مشکل به سرانجام خواهند رساند. درنهایت این شما دارنده کسب و کار هستید که باید درباره خرید یک دستگاه باکیفیت تصمیم بگیرید. دستگاهی که بتواند به خوبی با سرعت مناسب عملکردش مانع از ایجاد ازدحام در محل کار شما بشود. برای خرید محصولات با تخفیف ویژه فقط کافیه از طریق ادرس سایت وارد پارسه پوز شوید .

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *