اطلاعات مهم در مورد ابعاد درب ضد سرقت

اطلاعات مهم در مورد ابعاد درب ضد سرقت
  • 1402/2/25
  • گویا آی تی
  • 0

درب ضد سرقت همان نوعی است که در سالیان اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. معمولاً از این محصول در خانه، محل کار، ساختمان های اداری، تجاری و… استفاده می شود زیرا همان طور که از نامش مشخص است، از ورود سارقین به محیط داخلی جلوگیری می کند. انواع و ابعاد درب ضد سرقت برای محیط های مختلف، متفاوت انتخاب می شود تا مطابق با آن محل، بالاترین و بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشد. دژ درب، یکی از برترین تولید کنندگان این محصول در پایتخت و سطح کشور است که در ادامه به توضیحاتی در مورد این کالا خواهد پرداخت تا شما با خیالی آسوده آن را انتخاب و تهیه نمایید.

ویژگی های متفاوت این محصولات با یکدیگر

اولین تفاوت این است که این محصولات از جنس های متفاوتی ساخته و تولید شده اند. نکته ای که در تمامیِ آنها مهم است، ایمن بودن آن است تا مشتری بعد از خرید و استفاده از آن دیگر احساس عدم امنیت نکند. درب ضد سرقت فلزی، چوبی، کامپوزیتی، PVC و HDF از انواع مختلفی هستند که در بازار به چشم می خورند. بعضی از آنها وارداتی هستند و از کشورهایی مانند چین، ترکیه و… وارد می شوند و برخی دیگر تولید داخلی هستند که اتفاقاً دارای کیفیت مطلوبی نیز می باشند. نوع یراق آلاتی که در آنها به کار برده می شود نیز با یکدیگر فرق می کند؛ حتی گاهی در آنها با ابزارها و قفل هایی مواجه می شوید که توسط مشتری سفارش سازی شده اند. تفاوت دیگر این کالاها با یکدیگر، طرح های مختلف روی آن است. ابعاد درب ضد سرقت در مدل های گوناگون نیز با هم فرق می کند.

درب ضد سرقت فلزی

ویژگی های مشابه این محصولات با یکدیگر

وجوه افتراق این محصول را بررسی کردیم اما ویژگی های مشترک آنها کدام هستند؟ درب ضد سرقت از هر نوعی که باشد دارای امنیت بسیار بالایی است. یعنی در برابر اهرم شدن، فشار، تخریب و برش دارای مقاومت بالایی است و استحکام زیادی دارد. چهارچوب فلزی محکمی که به دیوار وصل شده است و آن نیز در مقابل ضربه مقاوم است، برای تمامی انواع آن ضروری می باشد. اکثر آنها تا حد زیادی در برابر حریق و یا رطوبت هم دوام می آورند. تمامیِ این درب ها دارای قفل چند زبانه ای هستند که سارق نتواند آن را بشکند و وارد محل شود. یراق آلات متصل به این درب ها، استحکام بسیار زیادی دارند.

ابعاد درب ضد سرقت

حالا که می دانید این محصول چیست و برای چه از آن استفاده می شود می خواهیم اطلاعاتی در مورد ابعاد درب ضد سرقت در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که آیا اندازه آنها مانند یکدیگر است؟ آیا اصلاً برای این اندازه استاندارد خاصی وجود دارد؟ بله در حالت استاندارد، عرض این محصول ۱۰۵ و ارتفاع آن ۲۱۰ سانتی متر می باشد. معمولاً تولید کنندگان، چندین مدل از این ابعاد درب ضد سرقت را به صورت حاضر و آماده دارند تا در صورتی که شما آن را انتخاب کردید، در مدت زمان کوتاه یک الی دو روزه نصب گردد.

ابعاد درب ضد سرقت

سفارش سازی

اما تکلیف ابعاد دیگر چه می شود؟ اگر سایز چهارچوب محل مشتری استاندارد نباشد چه اتفاقی می افتد؟ ابتدا باید محلی که قرار است این کالا در آنجا درب قرار گیرد، بررسی شود. ممکن است سایز چهارچوب کوچک باشد؛ یعنی ممکن است عرض ۹۷، ۱۰۰، ۱۰۲ و… باشد. غالباً در موارد این چنینی، مشتری سفارشی سازی می کند و به تولید کننده می گوید که می خواهد ابعاد درب ضد سرقت مطابق با چهار چوبی که در محل قرار دارد، ساخته شود. لازم به ذکر است که این امکان نیز وجود دارد که ارتفاع کار نیز مطابق با میزانِ استاندارد نباشد؛ یعنی ممکن است ارتفاع ۲۰۳، ۲۰۴، ۲۰۵ و… باشد که البته باز هم برای تولید کننده امکان ساخت این محصول با این ابعاد نیز وجود دارد. دقت کنید که این سایزها همگی مربوط به پشت در پشت چهارچوب است. پس بازشوی مفید در محصول استاندارد، ۹۰ سانتی متر عرض و ۲ متر ارتفاع خواهد بود.

نصب چهارچوب جدید در دژ درب

گاهی سایز چهار چوب با کالای استاندارد هم‌خوانی ندارد اما می توان با رعایت استاندارد ابعاد درب ضد سرقت یعنی ارتفاع ۲۱۰ و عرض ۱۰۵ در محل مشتری آن را نصب نمود. چگونه؟ باید بدانید این امکان وجود دارد که چهارچوب قبلی توسط تولید کننده به صورت کامل در بیاید و تخریب شود. در این حالت این کالا به همراه چهارچوب جدید در محل نصب خواهد شد.

ابعاد درب ضد سرقت سفارشی سازی

مشتری می تواند عرض درب ضد سرقت را از ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی متر به صورت تک لنگه سفارش دهد. اگر این میزان کمتر از ۱۰۰ سانتی متر شود، بازشوی مفید آن کم خواهد بود. ارتفاع نیز می تواند تا حدود ۲۴۰ نیز برسد. کالاهای یک و نیم لنگه نیز باید حداقل دارای ۱۴۰ عرض با همان ۲۱۰ سانتی متر ارتفاع را داشته باشد.

به وب‌سایت مجموعه دژ مراجعه کنید و از محصولات مختلف دیدن نمایید. با ما تماس بگیرید. کارشناس های مجموعه دژ در اسرع وقت برای بازدید و اندازه گیری، در محل شما حاضر خواهند شد. پس از بررسی های لازم اگر ابعاد درب ضد سرقتی که با محل شما همخوانی دارد استاندارد باشد، می توانید آن را از دژ درب به صورت آماده تهیه نمایید. در صورت متفاوت بودن سایز این امکان را خواهید داشت که با سلیقه خود هر مدل و نوعی که می پسندید را سفارش دهید تا مخصوص شما تولید شود. پس از ساخت نیز کارشناسان مجموعه برای نصب آن در محل شما اقدام خواهند کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *