با ردیاب خودرو نگران سرقت خودروی خود نباشید!

با ردیاب خودرو نگران سرقت خودروی خود نباشید!
  • 1402/2/30
  • گویا آی تی
  • 0

شما به عنوان یک صاحب خودرو به دلیل نوع شغلتان باید مسیری را هر روز طی کنید و نیاز به بردن خودرو تا مکان موردنظرتان دارید و مجبورید تا در مکان های مختلف، خودروی خود را در خیابان پارک کنید. اگر در همان زمان خودروی شما به سرقت برود عکس العمل شما چیست؟ شاید تنها راهکار شما مراجعه به اداره پلیس باشد که با دادن مشخصات و پلاک خودرویتان بتوانند آن را پیدا کنند. حالا سوال این است آیا به سرعت خودروی شما پیدا می شود؟ یا اصلاً امیدی به پیدا کردن آن هست؟ تمام این سوالات در زمان سرقت خودرویتان در ذهن شما نقش می بندد و استرس شما را در برابر از دست دادن خودرویتان بیشتر می کند. حالا از چه راهی امنیت خودروی خود را بیشتر کنیم و نگرانی برای سرقت خودرو نداشته باشیم؟

جلوگیری از سرقت خودرو با ردیاب خودرو

آیا واقعا می توان تمام خودروهای به سرقت رفته را پیدا کرد؟ مطمئناً پاسخ منفی است ولی می توانیم با روش هایی هم قبل از سرقت و هم بعد از آن مکان خودروی خود را پیدا کنیم. اما چگونه؟ با نصب یک ردیاب خودرو!

نصب ردیاب خودرو روشی پیشگیرانه برای سرقت خودروی شماست. شما زمانی که پیامی مبنی بر روشن شدن خودرویتان بدون حضور شما را دریافت کنید می توانید در روی نقشه ای که در اختیار شماست خودروی خود را ردیابی کنید و حتی در برخی ردیاب ها می توانید خودرو را از راه دور خاموش کنید و جلوی سرقت را بگیرید.

شما با داشتن دزدگیر خودرو باز هم نمی توانید به طور صد در صد جلوی سرقت خودرویتان را بگیرید زیرا سارقان روش های زیادی را برای غیرفعال کردن انواع دزدگیر بلد هستند و به راحتی می توانند خودرو یا وسایل داخلی آن را به سرقت ببرند.

آن چیزی که شما با داشتن آن احساس امنیت خواهید کرد همین دستگاه ردیاب می باشد. این دستگاه دارای سنسورهایی برای اطلاع دادن از وضعیت فعلی خودرو بوده و به راحتی می تواند آن را به صورت آنلاین پیگیری کرد و هر آن از موقعیت مکانی آن آگاه شد. با کمک یک تلفن همراه یا یک سیستم مانند تبلت یا لپ تاپ می توان این ردیابی را انجام داد و نیاز به ابزار خاصی نمی باشد.

با نگاهی کوتاه به اخبار می توانید آمار روزانه سرقت خودرو را در ایران مشاهده کنید و باید شانس زیادی داشته باشید تا قبل از اوراق شدن خودرویتان بتوانید آن را بیابید. پس اینحاست که کارایی یک ردیاب خودرو خود را نشان می دهد که با داشتن جی پی اس می تواند شما را در تمام مسیری که خودروی شما طی کرده است راهنمایی کند و شما به راحتی و قبل از هر اقدام سارقان می توانید بروید و خودروی خود را به همراه نیروی انتظامی بازپس گیرید.

چطور با یک ردیاب خودرو می توان از سرقت جلوگیری کرد؟

شما باید از قبل از وقوع حادثه جلوی آن را بگیرید. استفاده از یک دستگاه جی پی اس ماشین راه حلی می باشد که برای جلوگیری از سرقت خودرویتان لازم دارید. با مواردی که در ردیاب خودرو عنوان می کنیم می توانیم جلوی این پیشامد را بگیریم.

  1. پیشگیری با کمک سنسور حرکت ردیاب

دستگاه ردیاب خودرو دارای سنسور حرکتی می باشد که در صورت هر تکان یا حرکتی به صاحب خودرو با ارسال پیامک خبر می دهد. با توجه به مدل هایی که هر ردیاب دارد در امکانات متفاوت می باشند. برخی از ردیاب ها با باز و بسته شدن درب پیامک را ارسال می کنند و این قابلیت ها در هر ردیابی با مدل دیگر متفاوت می باشد. با این امکان شما می توانید خودروی خود را در هر مکانی پارک نمایید.

  1. خاموش کردن ماشین با ارسال پیامک

یک ردیاب خودرو علاوه بر داشتن سنسور حرکت دارای تکنولوژی جهت خاموش کردن خودرو با ارسال پیامک است. شما می توانید با تلفن همراه و اپلیکیشن در اختیار خود خودرو را خاموش و روشن کنید. این در زمانی خودرو به سرقت رفته است بسیار کاربرد دارد.

  1. ردیابی خودرو آنلاین

در زمینه سرقت خودرو سرعت عمل صاحب خودرو مهم می باشد. در صورتی که شما در زمانی سریع خودروی خود را بیابید خودروی سالم تری پیدا می کنید. زمانی که از دستگاه ردیاب استفاده می کنید می توانید موقعیت فعلی خودروی خود را در هر مکانی حتی خیلی دور از خود مشاهده کرده و جای دقیق آن یا مسیرهای طی شده را ببینید.

تفاوت بین ردیاب خودرو با جی پی اس چیست؟

جی پی اس سیستمی است که جهت موقعیت یابی و مسیریابی استفاده می شود و راننده می تواند اطلاعات جی پی اس را در همان لحظه دریافت کند ولی با یک ردیاب خودرو شما می توانید اطلاعات را ذخیره کرده و برای هر فردی ارسال کنید. این انتقال اطلاعات و ذخیره آن با کمک اینترنت و ماهواره ها انجام می شود و شما با خریدن ردیاب های پیشرفته می توانید اطلاعات خودرو خود را از راه دور هم دریافت کرده و در صورت لزوم خودرو را هم خاموش کنید.

ردیاب خودرو؛ بهترین پیشنهاد جهت پیشگیری از سرقت خودروی شما

تفاوت بین ردیاب و جی پی اس خودرو این است که جی پی اس فقط مسیریاب بوده و نمی تواند از سرقت خودروی ما پیشگیری نماید زیرا با آن نمی توان موقعیت خودرو را بعد از سرقت پیدا کرد. بنابراین ما ردیاب خودرو را بهترین پیشنهاد جهت جلوگیری از سرقت خودرو می دانیم و به شما می گوییم با داشتن یک ردیاب نگران سرقت خودروی خود نباشید. دستگاه ردیاب خودرو دارای سیستمی می باشد که کاربر می تواند ردیابی خودرو خود را انجام داده و نظارت بالایی بر روی خودروی خود داشته باشند. شما با داشتن تاریخچه سفر می توانید اطلاعات را در گوشی همراه، کامپیوتر یا تبلت خود همیشه داشته باشید.

چطور وجود یک ردیاب‌ خودرو در پیشگیری از سرقت موثر می باشد؟

ردیاب برای مشخص کردن موقعیت مکانی نیاز به تعداد زیادی ماهواره دارد. با کمک چندین ماهواره اطلاعات دقیق جی پی اس گرفته شده و از طریق اپلیکیشن به صاحب خودرو ارسال می شود. روش کار این ردیاب ها بسیار راحت می باشد و فقط کافیست تا ردیاب را روی خودروی خود نصب کنید و نرم افزار مربوط را در روی تلفن همراه یا تبلت و کامپیوتر خود داشته باشد. تمام اطلاعات مکانی و زمانی خودرو از راه ماهواره و اینترنت به دستگاه شما انتقال می یابد و در صورتی که خودرو به سرقت برود می توان با کمک همان اطلاعات دریافتی موقعیت مکانی خودروی خود را بیابید.

تاثیر ردیاب خودرو در حفظ امنیت خودرو

سیستم جی پی اس یک فناوری پیشرفته می باشد که می تواند اطلاعات مکان خودرو را به راننده بفرستد. این فناوری می تواند تاریخچه تمام رفت و آمد خودرو را به شما بدهد در صورتی که جی پی اس ها فقط می توانند کار مسیریابی را انجام دهند. همینطور در مقایسه عملکرد ردیاب خودرو یا دزدگیر خودرو می توانیم بگوییم که ردیاب خودرو می تواند در قبل و بعد از سرقت، شما را از موقعیت فعلی خودرو آگاه سازد در صورتی که دزدگیرها فقط ممکن است با هشدار مانع از سرقت خودروی شما شوند.

پیام جی پی اس؛ ارائه کننده بهترین جی پی اس خودرو در ایران

ردیاب خودرو یک ابزار با استفاده از تکنولوژی جدید می باشد که می تواند بر روی هر خودرویی هم نصب شود و باعث شود که افراد بدون استرس خودروی خود را در هر مکانی قرار دهند. اگر شما هم به فکر ایمن سازی خودروی خود می باشید از نصب ردیاب خودرو غافل نشید. ما برای خرید ردیاب به شما شرکت پیام جی پی اس را پیشنهاد می کنیم که فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد که ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همنطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.

شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. درصورت تمایل، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۸۸۵۶۳۲۵۹ و ۰۲۱۲۶۷۶۰۰۳۵ تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *