افتتاح حساب پی پال، اولین قدم برای ورود به تجارت بین‌المللی

افتتاح حساب پی پال، اولین قدم برای ورود به تجارت بین‌المللی
  • 1402/2/30
  • گویا آی تی
  • 0

شاید تا چند سال قبل تعداد افرادی که در کشور با دریافت و پرداخت ارزی سروکار داشتند، محدود بود؛ اما امروز تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما برای انجام کارهای روزمره و همچنین فعالیت‌های اقتصادی خود نیاز به مبادلات ارزی دارند. در این شرایط داشتن یک حساب شخصی در سرویس‌های پرداخت الکترونیکی ضروری است. پی پال یکی از بهترین و معتبرترین سرویس‌های دریافت و پرداخت ارزی در جهان است. با افتتاح حساب پی پال می‌توانید تقریبا تمام تبادلات ارزی خود با خارج از کشور را پوشش دهید. اگر به دنبال راهی مطمئن و سریع برای افتتاح حساب PayPal هستید، دعوت می‌کنیم تا پایان با ما همراه باشید.

چرا سرویس مالی پی پال را انتخاب کنیم؟

اگر با شرکت‌های خارجی همکاری می‌کنید و به دنبال راهی برای دریافت درآمد دلاری خود هستید؛ اگر به دنبال راهی مطمئن برای انتقال ارزی به افراد حقیقی و حقوقی در خارج از کشور هستید و اگر به دنبال سرویس پرداخت الکترونیک معتبر برای خرید‌های اینترنتی خود هستید، پی پال یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شماست. بیش از ۴۲۶ میلیون حساب کاربری شخصی و ۲۵ میلیون حساب کاربری تجاری فعال از ۲۰۲ کشور دنیا در پی پال وجود دارد.

حجم تراکنش‌های سالانه در پی پال به حدود ۱۹٫۳ میلیارد دلار می‌رسد. تعداد تراکنش‌های این سرویس مالی حدود ۴۵ تراکنش به ازای هر کاربر در طول سال است. جالب است بدانید که در هر ثانیه حدود ۸ هزار تراکنش در پی پال پردازش می‌شود. همه این اعداد و ارقام به خوبی نشان می‌دهند که PayPal یک سرویس مالی قابل اعتماد است. کمتر فروشگاه آنلاین خارجی معتبری را می‌توان یافت که امکان خرید اینترنتی با پرداخت الکترونیکی از طریق پی پال را برای مشتریان خود فراهم نکرده باشد. به همین دلیل افتتاح حساب در پی پال تصمیم هوشمندانه‌ای برای انجام راحت تمام تبادلات ارزی است.

انواع حساب پی پال چیست؟

قبل از افتتاح حساب در پی پال باید بدانید که این سرویس پرداخت الکترونیکی دو نوع حساب کاربری را ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • حساب شخصی یا پرسونال (Pesonal)
  • حساب تجاری یا بیزینس (Business)

حساب شخصی برای افراد حقیقی است و حساب تجاری نیز برای کسب‌وکارها و افراد حقوقی در نظر گرفته شده است. برای افتتاح حساب شخصی نیاز به مدارک کمتری دارید. به علاوه اینکه حساسیت پی پال روی حساب‌های پرسونال به مراتب کمتر است. البته نباید فراموش کنید که سقف تراکنش‌های حساب شخصی کمتر است. شما در هفته می‌توانید ۸۰۰ دلار را با اکانت پرسونال انتقال دهید. البته در ماه ابتدایی پس از افتتاح حساب محدودیت بیشتری برای کاربر در نظر گرفته می‌شود و بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در یک ماه قابل انتقال است.

در مقابل حساب بیزینس قرار دارد که سقف تراکنش‌های مجاز در آن به مراتب بالاتر است. البته برای نظارت و سخت‌گیری بیشتری از سوی پی پال روی این دسته از حساب‌ها اعمال می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ افتتاح حساب شخصی در پی پال بروید. احتمال بروز مشکل برای صاحبان این حساب‌ها در طول مدت استفاده به مراتب کمتر است.

مدارک و شرایط لازم برای افتتاح حساب در پی پال چیست؟

شما برای افتتاح حساب پی پال پرسونال نیاز به مدارک سخت‌گیرانه‌ای ندارید. معمولا با استفاده از تصویر صفحه اول پاسپورت و ایمیل معتبر و پرداخت تعرفه افتتاح حساب می‌توانید صاحب یک اکانت شخصی در پی پال شوید. پی پال برای حساب‌هایی که به تازگی ایجاد می‌شوند، محدودیت‌هایی نیز در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال بعد از ایجاد حساب، امکان خرید‌های اینترنتی در سایت‌های خارجی برای شما فعال نمی‌شود. بلکه باید ابتدا ۱۰ تراکنش در حساب خود ثبت کنید تا این امکان برای شما فعال شود.

نکته مهم دیگر برای استفاده از اکانت پی پال این است که حتما باید حساب خود را وریفای کنید. در این صورت جای هیچ‌گونه نگرانی از بابت مسدود شدن حساب نخواهید داشت. برای این منظور باید یک کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مستر کارت را به حساب پی پال خود متصل کنید. با اتصال ویزا کارت و مستر کارت به حساب پی پال، فرآیند احراز هویت حساب شما انجام شده و احتمال ایجاد محدودیت تقریبا از بین می‌رود.

اهمیت استفاده از سرور مجازی (VPS) برای کار کردن با پی پال

بعضی از افراد گلایه می‌کنند که چرا پس از مدت کوتاهی از افتتاح حساب پی پال، اکانت آن‌ها مسدود می‌شود؟ داستان از این قرار است که در حال حاضر پی پال به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌کند. به همین دلیل اگر متوجه شوند که شما به از مبدأ ایران به اکانت خود در این سرویس متصل شده‌اید، قطعا حساب شما را مسدود خواهند کرد. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید از سرور مجازی یا VPS استفاده کنید. VPS نوعی سرور مجازی است که با اتصال به آن در واقع از منابع یک سرور مستقر در خارج از ایران برای ورود به اکانت پی پال استفاده می‌کنید. به همین دلیل دیگری خطری از بابت مسدود شدن حساب شما را تهدید نخواهد کرد.

آیا می‌توان اکانت پی پال را شارژ کرد؟

برای برخی از افراد این سوال مطرح می‌شود که پس از افتتاح حساب در پی پال راهی برای شارژ کردن اکانت به صورت دلاری در ایران وجود دارد؟ پاسخ این سوال مثبت است. شما می‌توانید با استفاده از خدمات پرداخت ارزی تهرانیکس، پس از افتتاح حساب هر زمان که مایل بودید، اکانت پی پال خود را شارژ کنید. به این ترتیب از حساب خود برای پرداخت‌های ارزی و خریدهای اینترنتی استفاده کنید. بنابراین به هیچ وجه جای نگرانی از بابت خدمات در دسترس این سرویس مالی وجود ندارد.

ساخت حساب پی پال در ایران

آنچه باید درباره استفاده از سرویس پرداخت الکترونیک پی پال بدانید را بررسی کردیم. محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها باعث شده تا مجموعه‌هایی مانند پی پال اجازه ایجاد حساب به صورت مستقیم به کاربران ایرانی را ندهند. برای افتتاح حساب پی پال می‌توانید از خدمات تهرانیکس استفاده کنید. کافیست در عرض چند دقیقه حساب شخصی در تهرانیکس ایجاد کرده و سفارش ساخت حساب پی پال را ثبت کنید. تهرانیکس خدمات افتتاح حساب PayPal را با کمترین کارمزد در ایران به شما ارائه می‌کند. با تهرانیکس محدودیت‌های مبادلات ارزی را برای همیشه به دست فراموشی بسپارید.

این مقاله به عنوان رپورتاژ آگهی تبلیغاتی در وبسایت گویا آی تی منتشر شده و وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوای آن مسئولیتی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *