نمایندگی رسمی هایک ویژن لیست قیمت محصولات خود را منتشر کرد

نمایندگی رسمی هایک ویژن لیست قیمت محصولات خود را منتشر کرد
  • 1402/3/1
  • گویا آی تی
  • 0

در پاسخ به این سوال که قیمت دوربین هایک ویژن ، به چه عواملی بستگی دارد؟ باید گفت: عواملی مانند راحتی و سختی نصب، ظاهر، کیفیت تصویر، نوع کاربرد دوربین و ویژگی آن و… بستگی دارد.

با توجه به آخرین به روز رسانی قیمت دوربین هایک ویژن در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، در دوربین های آنالوگ هایک ویژن که به Turbo HD معروفند، بازه قیمتی آن ها بین حدود ۲۶۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و ششصد هزار تومان قرار می گیرد که دوربین های یک مگاپیکسلی و دوربینهای ۸ مگاپیکسلی در ابتدا و انتهای این بازه لیست قیمت هایک ویژن قرار دارند. این در حالیست که دوربین های تحت شبکه هایک ویژن (IP Camera) با توجه به انعطاف پذیری بالاتری که در نصب و ویژگی های مختلف دارند بین یک میلیون و هشتصد در نوع دوربین های مینی بولت تا حدود هفت میلیون تومان در نوع دوربین های دام موتوردار گردان تقسیم می شوند. برای اطلاع از قیمت هایک ویژن می توانید با ما تماس بگیرید. همین طور دستگاه های NVR هایک ویژن و DVR هایک ویژن نیز بسته به ویژگی های مختلفشان مانند NVRها بسته به۴، ۸، ۱۶ یا ۳۲ کاناله بودن و در DVRها بسته به پشتیبانی از دوربین های مختلف، می توانند تا ۳۹ میلیون تومان قیمت گذاری شوند.

لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن www.hikvision-cctv.com

به طور کلی برای راه اندازی هر سیستم امنیتی در وهله اول قیمت و هزینه تمام شده آن برای هر کسی اهمیت پیدا می کند. از این رو اطلاع از لیست قیمت دوربین هایک ویژن و تجهیزاتی که قرار است در آن سیستم امنیتی نظارتی مورد استفاده قرار بگیرند، اهمیت بسیار بالایی پیدا می کند. دوربین های مدار بسته هایک ویژن، در ابتدا بسته به اینکه آنالوگ یا تحت شبکه هستند دسته بندی می شوند اما در ادامه و در جزییات می‌توانند به دوربین دام هایک ویژن، بولت، ۲، ۳ و ۵ مگاپیکسلی، دوربین های PTZ، دوربین های گردان و… تقسیم بندی شوند. که هر کدام از این دسته بندی ها حدود قیمتی متفاوتی بسته به ویژگی های هر دسته، دارند. محصولات برند هایک ویژن از نظر قیمتی در مقایسه با ویژگی هایی که دارند، جزو محصولات خوش قیمت بازار محسوب می شوند.

قیمت دوربین هایک ویژن توربو

این نوع از دوربین های هایک ویژن از نوع دوربین های آنالوگ آن است که می توانند ۱، ۲، ۳، ۵ و یا ۸ مگاپیکسلی باشند. این دوربین ها دارای قابلیت دید در شب هستند که از ۲۰ متر در مدل های پایین تر تا ۶۰ متر در مدل های بالاتر آن می تواند کارکرد داشته باشد. محصولات این دسته بندی بسته به مدلشان دارای استانداردهای IP66 یا IP67 می باشند که استفاده از آن ها را در شرایط محیطی سخت نیز ممکن می سازد. لیست قیمت دوربین هایک ویژن در بازه قیمتی حدودی ۵۵۰ هزار تومان تا دو میلیون و ششصد هزار تومان قرار می گیرند.

www.hikvision-cctv.com

دوربین های سه مگاپیکسلی هایک ویژن اگر چه به گستردگی ۲ مگاپیکسلی های این برند نیستند اما می توانند در یک پله بالاتر، تصاویری با کیفیتی بهتر ضبط کنند. این دوربین ها که در بازه ۳ میلیون و سیصد هزار تومان (آنالوگ – دام – موتوردار) تا پنج میلیون و پانصد هزار تومان (تحت شبکه – بولت – موتوردار) قرار می گیرند برای کسانی که نیاز به ضبط تصاویر با کیفیت بالاتر دارند بسیار کاربردی می باشد.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن ۵ مگاپیکسلی در واقع یک پله تا بالاترین کیفیت ممکن (۸ مگاپیکسل) فاصله دارند و مانند دو نوع قبلی در انواع آنالوگ یا دیجیتال و دام یا بولت تولید شده اند. در نوع آنالوگ آن رزولوشن تصاویر تا ۱۹۴۴ × ۲۵۶۰ می رسد و همچنین قابلیت دید در شب تا ۴۰ متر کارکرد دارد و در نوع تحت شبکه فناوری WDR و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت از ویژگی های مهم آن محسوب می شود. این نوع دوربین ها در بازه قیمتی یک میلیون و دویست هزار تومان تا دو میلیون و دویست هزار تومان قرار می گیرند.

محصولات تولید شده هایک ویژن از طریق نمایندگی هایک ویژن در اکثر کشورها به فروش می رسد. این محصولات شامل انواع دوربین های مدار بسته، دستگاه های dvr و nvr، لنز، سوئیچ شبکه، کابل و بسیاری موارد دیگر هستند. شرکت هایک ویژن از سال ۲۰۱۵ تا کنون به عنوان نخستین و بزرگترین کمپانی دوربین مدار بسته در جهان بر اساس گزارش IMS است.

همچنین مهندسین هایک ویژن در تلاش هستند تا با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی، آنالیز تصویر را با دقت بالاتری انجام بدهند. همچنین برند هایک ویژن – Hikvision در بین ۵۰ برند برتر دوربین مدار بسته دنیا به عنوان اولین برند محبوب دنیا معرفی شده است.

این گزارش هر ساله توسط مجله معتبر asmag ارائه می شود. بیش از ۵ هزار نفر متخصص و مهندس به عنوان کارشناس تحقیق و توسعه R&D شرکت هایک ویژن، در جایجای دنیا تلاش می کنند تا انواع محصولات این برند را تولید کنند.

 

نمایندگی دوربین هایک ویژن در ایران

فروش دوربین هایک ویژن در ایران توسط شرکت های مختلف که به عنوان نمایندگی هایک ویژن در ایران در حال فعالیت هستند انجام می‌شود. کمپانی هایک ویژن به عنوان بهترین برند دوربین مداربسته در دنیا، محصولات خود را توسط شرکت‌های مختلف در دنیا عرضه می‌کند. شرکت‌های متعددی به عنوان نمایندگی هایک ویژن در کشور در حال فعالیت هستند که با توجه به میزان مشتریان و نوع پروژه‌هایی که انجام می‌دهند و همچنین توان مالی آنها، دسته بندی می‌شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *