سرور ابری ایران

سرور ابری ایران
  • 1402/3/2
  • گویا آی تی
  • 0

سرور ابری ایران به مجموعه‌ای از سرویس‌های ابری گفته می‌شود که در داخل کشور ارائه می‌شوند. سرور ابری نسل جدیدی از سرورها است که منابع پرقدرت و پایداری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

VPS ابری ایران برای انواع کسب و کارهای آنلاین که نیاز به سرعت و آپ تایم بالا در عملیات دارند، کاربردی تلقی می‌شوند. با استفاده از سرویس‌های ابری ایران، می‌توانید به راحتی بدون نیاز به خرید تجهیزات سخت افزاری سرویس خود را گسترش دهید و در کاهش هزینه‌های سازمان خود موثر باشید.

ابر سرورهای ایرانی بهترین گزینه برای میزبانی و نگهداری اطلاعات وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی هستند که کاربران‌شان در ایران حضور دارند و برای رعایت قوانین کشوری و حفظ حریم خصوصی مشتریان خود، نیاز به اطمینان دارند.

به طور کلی، سرور ابری ایران برای تمامی کسب و کارهایی که نیاز به سرویس‌های ابری پایدار و با سرعت بالا دارند، مناسب است.

سرور مجازی ابری ایران باتوجه به قرارگیری مرکز داده در داخل کشور، هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد و بهترین گزینه برای وب‌سایت‌های ایرانی تلقی می‌شود.

VPS ابری ایران به کسب ‌وکارها کمک می‌کند تا مدیریتی هوشمندانه، کارآمد و بهینه‌ در حوزه فناوری اطلاعات داشته باشند و بتوانند به اطلاعات موردنیازشان در هر زمان و مکان دست یابند. با استفاده از سرور کلود می‌توان انواع سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را مدیریت نمود و داده‌های مختلف را به صورت همزمان پردازش کرد.

سرویس‌های ابری ایران این امکان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد تا بتوانند نرم‌افزارها و فرآیندهای خود را به دور از مشکلات زیرساختی پردازش نمایند و از هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشند.

لازم است در خرید کلود سرور ایران به نکات و مزایای سرویس دهنده‌ی موردنظر خود توجه داشته باشید، چرا که شیوه ارائه خدمات رایانشی هر سازمان با دیگری متفاوت است. با انتخاب درست ارائه دهنده سرور ابری ایرانی می‌توانید به بهترین خدمات و کیفیت دست یابید.

 

سرعت بالا

هنگام خرید سرور ابری، سرعت یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاربران است. استفاده از سرورهای ابری ایران به دلیل قرار گرفتن در دیتاسنترهای مجهز باعث افزایش سرعت کاربران در دسترسی به سرویس‌های اینترنتی می‌شود.

امنیت

استفاده از سرورهای ابری ایران می‌تواند امنیت بالاتری را برای کاربران فراهم آورد. زیرا داده‌های کاربران در دیتاسنترهای داخلی نگهداری می‌شوند و به همین دلیل اطلاعات حساس و مهم کاربران با بالاترین سطوح امنیتی در برابر هرگونه نفوذ و حملات DDoS نگهداری می‌شوند.

قابلیت گسترش

با وجود ویژگی مقیاس پذیری در برخی از کلود سرورهای ایران، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا می‌توانند با گسترش و توسعه سازمان خود میزان RAM، CPU و DISK را با توجه به نیاز شرکت به‌صورت روزانه افزایش و یا کاهش دهند و هیچ محدودیتی برای استفاده از منابع نداشته باشند.

کاهش هزینه‌ها

از دیگر مزایای خرید سرور ابری می‌توان به پرداخت هزینه به صورت روزانه و ساعتی به‌ازای میزان منابع انتخابی اشاره نمود که صرفه جویی در هزینه‌ها را برای بسیاری از شرکت و سازمان به ارمغان می‌آورد.

پشتیبانی

در صورت استفاده از ابر سرور ایرانی، کاربران می‌توانند از پشتیبانی بهتر و سریعتری برخوردار شوند. ارائه پشتیبانی حرفه‌ای از جانب ارائه‌دهندگان ابر سرور از دیگر ویژگی‌های سرور ابری ایرانی می‌باشد، تا بدین وسیله بتوانند در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران باشند.

سرور ابری رایگان

برخی از ارائه دهندگان سرور ایرانی مانند ابر آسیاتک این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورند تا با فعال سازی سرور ابری رایگان به مدت ۲۴ ساعت از کارا بودن و سرعت سرویس برای کسب و کار خود اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به خرید کنند.

پایداری

با خرید سرور ابری، می‌توانید به راحتی از هر کجا و با هر دستگاهی به سرویس‌ خود دسترسی داشته باشید. پایداری و دسترسی پذیری سرور ابری این امکان را برای کاربران فراهم می‌آورد تا در صورتی که یکی از سرورها به هر دلیل، خراب یا از دسترس خارج شد، سرور دیگری بتواند به درخواست‌های کاربران پاسخ دهد.

کاربران با خرید سرور ابری از بهترین ارائه دهنده می‌توانند در کمتر از چند دقیقه لینوکس سرور و ویندوز سرور ابری خود را راه‌اندازی نمایند و بدون نگرانی از ظرفیت زیرساخت خود، داده‌ها و اطلاعات را پردازش کنند.

اگر برای پردازش داده‌ها و اطلاعات به دنبال ارائه دهنده‌‌ای همچون AWS و DigitalOcean می‌باشید اما دسترسی به پرداخت بین المللی ندارید، می‌توانید با خیالی آسوده از زیر ساخت ابری ابر آسیاتک بهره مند شوید و اطلاعات خود را در دیتاسنتری ایمن پردازش نمایید.

کاربران با مراجعه به سایت ابر آسیاتک به آدرس https://asiatech.cloud می‌توانند نسبت به فعال سازی سرور دمو رایگان اقدام نمایند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *