راهنمای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کیش

راهنمای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کیش
  • 1402/3/3
  • گویا آی تی
  • 0

به جرات می‌توان گفت که جزیره کیش لوکس‌‌ترین جزیره ایران و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور به حساب می‌آید. همین موضوع باعث شده که مسیرهای پروازی کیش در بیشتر مواقع پرتردد باشد، به‌طورکلی بلیط جزیره کیش با توجه به امکانات تفریحی و مسیر پرتردد بلیط ارزان قیمتی نیست، اما راه هایی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد ارزان به کیش سفر کنید. در این راهنمای خرید بلیط کیش قصد داریم، راه های خرید بلیط ارزان کیش، بهترین زمان سفر و روش‌های به صرفه خرید بلیط تهران کیش را به شما معرفی کنیم.

ارزانترین زمان خرید بلیط کیش

تابستان بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان کیش است. گرمای هوای باعث می‌شود تا عده کمی در فصل تابستان به کیش سفر کنند. در نتیجه قیمت بلیط تهران کیش یا هر مبدا دیگری در این فصل به شدت پایین می‌آید. اگر فصل تابستان را برای سفر ارزان به کیش انتخاب کرده‌اید، فراموش نکنید که جشنواره تابستانه کیش یکی از بازه‌های پر سفر این جزیره است، به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم سفرتان به کیش را در بازه‌ای برنامه‌ریزی کنید که مصادف با این جشنوراه نباشد. به طورکلی اگرچه تابستان بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان کیش است، اما این به آن معنا نیست که در هیچ زمان دیگری نمی‌توانید بلیط تهران کیش را پایین‌تر از حد معمول بخرید. برای مرور سایر روش‌ها در ادامه راهنمای خرید بلیط کیش با ما همراه باشید.

انعطاف پذیر باشید و ارزان خرید کنید

قیمت بلیط های کیش همیشه با نوسان همراه است. اگر همین حالا قیمت بلیط تهران کیش را در روزهای مختلف هفته بررسی کنید، متوجه می‌شوید که قیمت بلیط در روزهای مختلف باهم متفاوت دارد. به طورکلی قیمت بلیط هواپیما در بعضی از روزهای هفته یا ماه معمولا ارزان‌تر است. بهترین حالت برای خرید بلیط ارزان کیش این است که شما ارزانترین روز ماه یا سال را برای سفر انتخاب کنید. اما چطور باید ارزان ترین بلیط تهران کیش را خریداری کرد؟ برای این کار باید به سایت فلای تودی سر بزنید. فرض کنید می‌خواهید از شهر تهران به جزیره کیش بروید. فلای تودی پایین ترین قیمت بلیط تهران کیش را تا یک ماه آینده به شما نشان می‌دهد. با مشخص شدن ارزان ترین بلیط تهران کیش در یک هفته و یک ماه آینده، خرید ارزان ترین بلیط تهران کیش به راحتی آب خوردن است.

مطابق با بودجه تان بلیط بخرید

تابه‌حال برایتان پیش آمده که سفرتان را به دلیل بالا بودن قیمت بلیط به زمان دیگری موکول کنید؟ گاهی ما تنها در صورتی به سفر می‌رویم که قیمت بلیط با بودجه‌مان مطابقت داشته باشد. گاهی به دنبال بلیط برای یک روز ویژه یا حتی ساعتی مشخص هستیم.

اگر به دنبال بلیط تهران کیش یا سایر مقاصد با قیمت خاصی هستید باید به سایت فلای تودی سر بزنید و پس از جستجوی مقصد مورد نظرتان قیمت بلیط ها را فیلتر کنید. برای مثال ممکن است بودجه شما برای خرید بلیط تهران کیش یک میلیون تومان باشد. در این‌صورت باید قیمت‌ها را تا سقف یک میلیون تومان فیلتر کنید. حالا سایت فقط بلیط‌ هایی را به شما نشان می‌دهد که قیمت آن‌ها در همین محدوده قرار بگیرد.

شما می‌توانید فیلترهای سایت فلای تودی را برای ساعت پرواز یا حتی ایرلاین به کار ببرید. به دنبال بلیط هواپیما برای ساعت خاصی هستید؟ کافی است ساعت موردنظرتان را در سایت مشخص کنید، در این صورت تنها بلیط‌هایی که در آن زمان خاص حرکت می‌کنند برایتان نمایش داده می‌شود. ممکن است با توقف های پرواز به خصوص برای مقصدهای خارجی مشکل داشته باشید. کافی است تعداد توقف‌ها را مشخص کنید، حالا فقط بلیط‌های مستقیم یا بلیط هایی با تعداد توقف‌های مدنظرتان را می‌بینید. می‌خواهید با ایرلاین خاصی به سفر بروید؟ می‌توانید تمام موارد مورد نظر خود را در این سایت فیلتر کرده و همان بلیطی را پیدا کنید که مطابق میل شما است.

بلیط چارتر و لحظه آخری کیش را فراموش نکنید

خرید بلیط لحظه آخری با قیمت‌های باورنکردنی حسی شبیه برنده شدن دارد. اما خریدن این بلیط برنده همیشه کار آسانی نیست. برای خرید بلیط لحظه آخری تهران کیش گاهی مجبور هستید ساعت هاسایت های بلیط را زیرورو کنید و منتظر پایین آمدن قیمت باشید، مراقب باشید که بلیط‌ها تمام نشود، قیمت ها ناگهان بالا نرود و از همه مهم‌تر چمدانتان همیشه بسته و آماده باشد.

اما اگر روشی وجود داشته باشد که به محض تغییر قیمت یک بلیط به شما اطلاع داده شود، کار شما بسیار آسان خواهد شد. در این صورت به احتمال زیاد شانس بالاتری برای خرید بلیط لحظه آ خری تهران کیش دارید. فلای تودی این گزینه را به شما ارائه می‌دهد. کافی است به این سایت بروید و پس از ثبت نام، گزینه اطلاع از آخرین قیمت را فعال کنید. حالا قیمت بلیط در صورت تغییر در لحظه برایتان پیامک می‌شود.

در پایان اگر در پروسه خرید بلیط ارزان کیش، رزرو هتل یا اقامتگاه و همچنین کنسل کردن خریدتان با مشکل مواجه شدید می‌توانید در هر زمانی از شبانه روز و در هرکجای جهان با پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی فلای تودی درست مانند یک راهنمای خرید بلیط کیش یا هر مقصد دیگری، پاسخگوی تمام پرسش‌های شما در رابطه با خرید بلیط و رزرو هتل از سرتاسر جهان است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *