ورزش‌نگار ؛ اسامی دعوتی‌های تیم ملی والیبال/ اهدای پیراهن استیلی به موزه فیفا و بیشتر

ورزش‌نگار ؛ اسامی دعوتی‌های تیم ملی والیبال/ اهدای پیراهن استیلی به موزه فیفا و بیشتر
  • 1393/12/5
  • مجتبی
  • 1

همانطور که می دانید وب سایت گویا ورزش چند وقتی است که به صورت خیلی فعال به پوشش اخبار حوزه ورزش و مقالات مرتبط با آن می پردازد. اگر به هر دلیلی نتوانتسته اید امروز با اخبار ورزشی همراه شوید، ما در ورزش نگار گویا آی تی خلاصه ای از مهمترین رویدادهای ورزشی امروز گویا ورزش را خدمتتان تقدیم می کنیم. دقت نمایید برای مشاهده متن کامل خبر ها بر روی لینک یا تصویر هر مطلب کلیک کنید.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی و ورزش نگار باشید.

کانالهای  پخش زنده لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۱

اسامی دعوت شدگان تیم ملی والیبال

۱۲۸۸۰۵_۵۷۶

به گزارش گویا ورزش، کشور آرژانتین میزبان مسابقات تیم ملی والیبال نوجوانان است. محمد وکیلی اسامی ۲۵ بازیکن را برای شرکت در مسابقات والیبال اعلام کرد که به صورت زیر است: دریافت کننده قدرتی:میربابک موسوی، پوریا یلی، شایان شاهسوند،صابر کاظمی، میثم پایدار واسماعیل مسافر پاسورها:آرمین چراغعلی‌پور، ابراهیم ایزانلو، جواد کریمی، علی رمضانی، مصطفی خلیلی و احمدرضا میر حسینی. ادامه این مطلب را در گویا ورزش بخوانید.

بدرالملوک کهرنگی مسئول امور کشتی بانوان شد

۶۵۴۱۰۹۱۴۱۸۶۷۱۶۷۰۹۸۱۴

درالملوک کهرنگی با حکم رئیس فدراسیون کشتی و با کمربند بانوان کمیته کشتی‌های سنتی، مسئول امور کشتی شد. ادامه این مطلب را در گویا ورزش بخوانید.

شکست سئونگ‌نام کره در خانه بوریرام تایلند

chaharlang22.jpg (800×500)در ادامه مسابقات هفته اول بازی های گروهی لیگ قهرمانان آسیا بوریرام تایلند در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان سئونگ نام کره بود که این بازی با نتیجه ۲-۱ به سود بوریرام به پایان رسید. ادامه این مطلب را در گویا ورزش بخوانید.

زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد

chaharlang21.jpg (364×450)به گزارش گویاورزش گروهی از مسئولان فیفا که وظیفه تعیین تاریخ بازی های بین المللی را از تاریخ ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۴ را بر بعهده دارند ، پیشنهاد انجام بازی ها را در ماههای نوامبر و دسامبر (آبان و آذر) دادند . طبق پیشنهاد اختتامیه بازی ها نیز ۲۳ دسامبر (دوم دی) میباشد .ادامه این مطلب را در گویا ورزش بخوانید.

شکست نفت ایران در مقابل پاختاکور ۱۰ نفره

chaharlang20.jpg (400×243)به گزارش گویاورزش دو تیم فوتبال نفت ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت ۱۵ امروز در تاشکند به مصاف یکدیگر رفتند و تیم نفت ایران با نتیجه ۲-۱ از پاختاکور شکست خورد . اوایل نیمه دوم بود که کاخا ماخارادزه در دقیقه ۴۸ گل اول پاختاکور را به ثمر رساند و گل دوم پاختاکور توسط یگور سرگی‌اِف به ثمر رسید . تگ گل تیم نفت ایران را علی قربانی در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند .ادامه این مطلب را در گویا ورزش بخوانید.

حقیقی بهترین بازیکن هفته پرتقال شد

chaharlang18.jpg (400×280)

علیرضا حقیقی دروازه بان توانای کشورمان که در تیم پنافیل پرتقال بازی میکند در این هفته بهترین بازیکن لیگ برتر پرتقال انتخاب شد . نشریه پرتقالی رکورد خبری را با متن زیر منتشر کرد : حقیقی موفق شد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر بهترین بازیکن هفته شود. دروازه‌بان ایرانی تیم پنافیل که با ۱۰ بازیکن دیگر در تیم هفته برای انتخاب بهترین بازیکن هفته رقابت می‌کرد، موفق شد با پنج امتیاز بیشتر نسبت به دیگر بازیکنان که بالاترین امتیاز آنها هفت امتیاز بود، این عنوان را برای خود کند. ادامه این مطلب را در گویا ورزش بخوانید.

اهدای پیراهن استیلی به موزه فیفا

chaharlang17.jpg (400×241)

به گزارش گویاورزش حمید استیلی بازیکن اسبق تیم ملی ایران پیش از ظهر امروز سه شنبه به فدراسیون فوتبال رفت و پیراهنی را که با آن در سال ۱۹۹۸ به امریکا گل زده بود را به فدراسیون فوتبال اهدا کرد . استیلی گفت : این پیراهن قبلا توسط موسسه خیریه خریداری شده بود و مجددا پیراهن بازگشت داده شد تا در موزه قرار گیرد و گذشته فوتبال ایران برای همه آشکار شود .ادامه این مطلب را در گویا ورزش بخوانید.

در این لحظه به پایان ورز‌ش‌نگار امروز رسیدیم. در ادامه می توانید لینک سایر مطالب ورزشی منتشر شده امروز در وب سایت گویا ورزش را مشاهده و در صورت تمایل به آنها مراجعه کنید.

گفته های اسفندیاری فر پیرامون عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی

انتخاب بدرالملوک کهرنگی بعنوان مسئول کشتی با کمربند بانوان

تصاویر تجلیل رئیس جمور آذربایجان از قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی

جریمه های نقدی بازی پرسپولیس – لخویا

فوری / گل اول پرسپولیس به لخویا

گزارش و حواشی بازی پرسپولیس و لخویا به صورت زنده(پرسپولیس۲-۰لخویا)

برای مشاهده اخبار کامل ورزشی به سایت گویا ورزش مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندرویدی آن را از اینجا دانلود کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *