۱۰ برنامه برتر پخش زنده تلویزیونی در گوشی های اندرویدی

۱۰ برنامه برتر پخش زنده تلویزیونی در گوشی های اندرویدی
  • 1397/3/21
  • زهرا معبودی
  • 1

تصور اینکه کنج اتاقت نشسته باشی و بتوانی شبکه های تلویزیونی را یکی یکی زیر و رو کنی شاید تا چند سال پیش برای ما عجیب و غریب بود اما این روزها به لطف سرعت خوبی که اینترنت دارد و از طرفی امکانات فوق العاده ای که روی کار آمده است، می توانید نه تنها شبکه های تلویزیونی ایرانی بلکه تمام شبکه های تلویزیونی سراسر دنیا را رصد کنید.

این به شما فرصت می دهد که بتوانید حتی پخش زنده مسابقات جام جهانی را به کمک گوشی خود به رختخواب خود ببرید یا اینکه در خیابان یا در پارک تماشا کنید و این فرصت واقعا عالی است. در ادامه به معرفی چند اپلیکیشن پخش تلویزیونی می پردازیم.

 

پخش زنده افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲

 

پخش فوتبال زنده امشب

 

۱- ماهواره اندروید  یا GloStar TV

GloStar TV اپلیکیشنی است که به سادگی، شبکه های تلویزیونی سراسر دنیا را به گوشی شما می آورد و می توانید استریم هایی از پخش های تلویزیونی را در آن مشاهده کنید. از آن جا که این برنامه می تواند شبکه های مختلف را پوشش دهی کند، به آن ماهواره اندروید نیز گفته می شود.

اپلیکیشن پخش شبکه های جهانی یا ماهواره اندروید

به منظور استفاده از این اپلیکیشن نیاز است که دسترسی به اینترنت داشته باشید. از جمله شبکه های تحت پوشش ماهواره اندرویدی GloStar TV می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  beIN SPORTS channels
  • Sky Movies channels
  • EuroSport
  • کانال های MBC
  •  کانال های OSN
  • کانال های خبری
  • کانال های عربی
  • کانال های کارتن
  • کانال های بین المللی
  • Documentary Channels
  • فیلم ها
  • سریال ها

پخش مستقیم مسابقات ورزشی

۲- ماهواره اندروید  جدید Live Net tv

Live Net tv نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های اندرویدی است که به شما امکان می دهد از میان هزاران شبکه تلویزیونی در لحظه هر کدام را که بخواهید مشاهده کنید و برنامه های آن را درست مثل تلویزیون خانگی تان دنبال کنید.

در این برنامه اندرویدی مشاهده شبکه های تلویزیونی خارجی، فیلم ها و سریال ها، کارتون ها و برنامه های ورزشی و حتی موسیقی نیز امکان پذیر است.

مشاهده شبکه های تلویزیونی در ماهواره اندرویدی همراه

از مزیت های خوب اپلیکیشن ماهواره اندروید  Live Net tv این است که به شما امکان می دهد با توجه به کیفیت اینترنت خود، کیفیت پخش تلویزیونی را تنظیم کنید. اگر سرعت اینترنت تان عالی است و فیلم ها را بدون قطعی مشاهده می کنید حتما کیفیت HD این نرم افزار را تست کنید.

از جمله ویژگی های مثبت نرم افزار Live Net tv این است که می توانید از نسخه PC آن نیز استفاده کنید و با نصب اپلیکیشن آن روی سیستم ویندوزی، به راحتی فیلم ها را روی لپ تاپ خود مشاهده کنید.

جهت دانلود اپلیکیشن اینجا را کلیک کنید

 

۳- اپلیکیشن پخش تمام شبکه های دنیا YouTube

شاید بیش از هر چیزی با نسخه وب youtube آشنا باشید که البته این کاملا بدیهی است چرا که youtube دومین موتور جستجوی بزرگ دنیا است که تعداد مراجعین آن بعد از گوگل بیشترین حد ممکن را داراست.

افراد و شرکت ها می توانند در این برنامه و سرویس، کانال هایی ایجاد کنند یا کانال های تلویزیونی خود را راه اندازی کنند اما این تمام امکانات یوتیوب نیست. علاوه بر فعالیت هایی که کاربران روی یوتیوب دارند، می توان انواع شبکه های تلویزیونی خارجی را از طریق آن دنبال کرد. در تعداد و تنوع این شبکه ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

پخش انواع شبکه های تلویزیونی خارجی با یوتیوب

به منظور اینکه بتوانید به راحتی یوتیوب خود را به یک سینما در منزل خود تبدیل کنید برای استفاده از یوتیوب، امکاناتی فراهم شده که پس زمینه سیستم شما را به طور کاملا تاریک تبدیل می کند تا بتوانید با تمرکز بیشتر فیلم ها را مشاهده کنید.

از جمله امکانات این ماهواره اندرویدی نام آشنا می توان تنظیم کیفیت پخش فیلم ها به تناسب سرعت اینترنت اشاره کرد. همچنین شما می توانید به کمک برخی ابزارها، فیلم های یوتیوب را به طور کامل به صورت صوتی یا تصویری دانلود کنید. جهت آشنایی با انواع روش های دانلود از یوتیوب روی لینک کلیک کنید.

نمایش استریم فیلم های خارجی و شبکه های تلویزیونی اروپا و امریکا

برای دانلود اپلیکیشن یوتیوب کلیک کنید

۴- ماهواره موبایلی اندرویدی نتفلیکس

نتفلیکس نیز یکی دیگر از بستر هایی است که هدف اصلی آن آوردن فیلم و سریال به منزل مردم بوده است. شرکتی که روزهای اول کار خود را با کرایه سی دی شروع کرد، حالا بعد از گذشت تقریبا ۲ دهه به یکی از غول های رسانه ای تبدیل شده که بسیاری از فیلم سازها با آن قرار داد های ساخت فیلم می بندند.

انواع کارت های اعتباری در نتفلیکس 

البته در نتفلیکس می توانید علاوه بر مشاهده فیلم و سریال هایی که به صورت مجزا ساخته می شوند، به مشاهده شبکه های خارجی نیز بپردازید. پخش انواع فیلم ها و سریال ها به صورت استریمی از برنامه ها در نتفلیکس امکان پذیر است. برای آشنایی با نتفلیکس می توانید به این مقاله جامع در مورد نتفلیکس در گویا آی تی مراجعه کنید.

استفاده از نتفلیکس در ایران دارای محدودیت هایی است و بعد از رفع محدودیت ها لازم است که پس از یک ماه استفاده مهمان از این نرم افزار، ماهانه پرداخت هایی داشته باشید.

برای دانلود نتفلیکس کلیک کنید

 

۵- پخش زنده فوتبال جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ با FIFA World Cup Russia

بسیاری از افرادی که این روزها در حال جستجو و یافتن بهترین اپلیکیشن ها برای پخش شبکه های خارجی هستند تنها یک هدف دارند و آن هم دنبال کردن بازی های جام جهانی روسیه است. برای این که این افراد راحت تر بتوانند به هدف خود دست پیدا کنند یکی از برترین نرم افزارها را گلچین کرده ایم.

اپلیکیشن پخش مسابقات جام جهانی برای اندروید

FIFA World Cup Russia اپلیکیشنی است که به شما امکان مشاهده بازی های جام جهانی روسیه سال ۲۰۱۸ را فراهم می نماید.

از جمله امکانات این اپلیکیشن به شرح زیر است:

  • اپلیکیشنی مملو از عکس و فیلم مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ و سال های قبل
  • بررسی و دنبال کردن بازی های رسمی برای ۶۴ بازی و تیم هایی که این بازی ها را شکل می دهند.
  • اطلاعات کامل و خواندنی در مورد ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی
  • اطلاعات جامع و خواندنی در مورد هشت گروه حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ و فینال جام قهرمانی اروپا
  • امکان دنبال کردن تیم ها به صورت اختصاصی و تشویق و تلاش برای قهرمانی آن
  • آشنایی با کشور روسیه، استادیوم ها، شهرها و اماکن دیدنی آن ( گشت و گذار مجازی در روسیه )
  •  ارائه خبرهای فوتبالی و جنجالی از سایت فیفا
  •  آشنایی کامل با مربیان و بازیکنان و مشاهده پروفایل شخصی آن ها برای دریافت اطلاعات
  • امکان رای دادن به مسابقات از طریق این اپلیکیشن
  • دریافت نوتیفی هنگام شروع مسابقه ها
  • مشاهده نکات کلیدی و بررسی فنی و حرفه ای بازی ها بعد از اتمام بازی
  • پخش لحظات سرنوشت ساز و جذاب از بازی ها به صورت کلیپ و اختصاصی تا چند دقیقه بعد از بازی
  • و غیره

این ها همه امکاناتی است که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار می دهد تا از آن به عنوان یک ماهواره اندروید استفاده کنید و بازی ها را لحظه لحظه دنبال کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید.

۶- پخش زنده فیلم های شبکه های تلویزیونی ایران با تلوبیون

تلوبیون یکی از اپلیکیشن های اندرویدی داخلی و ایرانی است که به منظور سرویس دهی رسانه ای در ایران تشکیل شده است. زمانی که شما تلوبیون را روی گوشی یا تبلت خود نصب می کنید، فرقی ندارد که کجا باشید! کافی است اراده کنید تا بتوانید فیلم های تلویزیونی را به راحتی مشاهده کنید.

به نظر می رسد که تلوبیون یکی از مشهور ترین و پر مخاطب ترین اپلیکیشن های داخلی باشد چرا که حدود بیش از ۴ میلیون نفر آن را نصب کرده اند.

پخش زنده فوتبال امشب

پخش زنده فیلم های شبکه های تلویزیونی ایران با تلوبیون

استفاده از نرم افزار تلوبیون کاملا رایگان است. شما می توانید انواع فیلم ها و سریال ها و کارتون ها و برنامه های دیگر را به راحتی هر وقت و هر جا که بخواهید مشاهده کنید.

برای این که بتوانید تمامی مسابقات ورزشی و فوتبال مخصوصا فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ را به راحتی مشاهده کنید تلوبیون می تواند از جمله انتخاب های برتر شما باشد.

از جمله امکانات این اپلیکیشن به شرح زیر است:

  • امکان مشاهده به صورت آرشیو یا زنده از ۳۰ شبکه تلویزیونی
  • پخش و آرشیو تمامی مسابقات فوتبال داخلی و خارجی
  • امکان مشاهده فیلم های مرتبط با کودک و نوجوان به طور اختصاصی
  • امکان مشاهده فیلم های جذاب پخش شده از تلویزیون
  • دانلود و ذخیره کردن برنامه های آرشیو در تلویبیون در سه کیفیت متفاوت
  • توقف پخش برنامه ها و نمایش در وقت دلخواه
  • ایجاد لیست پخش شخصی و مورد علاقه
  • پشتیبانی از زبان فارسی برای تمام دستگاه ها

پخش زنده فیلم های شبکه های تلویزیونی ایران با تلوبیون

 برای دانلود نرم افزار تلوبیون کلیک کنید.

 

۷- پخش زنده صدا و سیمای ایران

اینکه بتوانیم یک تلویزیون همیشگی با یک رادیوی دائمی روی گوشی مان داشته باشیم، بهترین چیزی است که موقع فراغت از هر کاری می تواند ما را مشغول کند.

نرم افزاری که در این بخش مشاهده می کنید در حقیقت امکانی است که به شما فرصت می دهد تمامی برنامه ها را طبق برنامه زمان بندی شده به طور لایو مشاهده یا گوش کنید.

از جمله امکاناتی که در اپلیکیشن پخش زنده صدا و سیمای ایران وجود دارد این است که می توانید، به راحتی در سه کیفیت خاص برنامه ها را مشاهده کنید. این کیفیت ها به تناسب میزان کیفیت سرعت اینترنت لحاظ می شود.

پخش زنده صدا و سیمای ایران 

همچنین در این اپلیکیشن ۱۱ شبکه استانی، ۲۸ شبکه ملی، و ۳۰ شبکه رادیویی به طور کامل تفکیک شده اند. شما می توانید از جدول زمان بندی ها برای هر شبکه برنامه ها را مشاهده یا جستجو کنید و لیست پخش اختصاصی خود را در آن بسازید.

از جمله ویژگی جالب این نرم افزار این است که می توان آن را روی اندروید ۲٫۱ به بالا نصب کرد و بدون نیاز به هیچ امکان دیگری، از آن بهره مند شد.

پخش زنده صدا و سیمای ایران 

با پخش زنده صدا و سیمای ایران  در لحظه ۵۰ هزار نفر همزمان می توانند برنامه ها را دنبال کنند.

برای دانلود ماهواره اندرویدی پخش زنده صدا و سیمای ایران  کلیک کنید.

 

۸- ماهواره اندرویدی پخش زنده همه دنیا

برای اینکه بتوانید تمامی شبکه های جهانی را روی گوشی خود داشته باشید کافی است این نرم افزار را نصب کنید. از جمله ویژگی های این نرم افزار این است که به شما فرصت می دهد تا بیش از ۱۰۰ شبکه رسمی دنیا را دنبال کنید. علاوه بر این برای علاقمندان به حوزه گردشگری و جاذبه های گردشگری کشور های دنیا نیز فرصت خوبی فراهم نموده تا انواع دیدنی های کشورهای دیگر را مشاهده کنند.

ماهواره اندرویدی پخش زنده همه دنیا و پخش زنده از حرم های مطهر

پخش روضه های منوره، به صورت داخلی و خارجی نیز از جمله امکانات این نرم افزار می باشد. این برنامه هم اکنون به دو صورت رایگان ( محدود ) و پولی ارائه می شود. به محض نصب و استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تنها ۱۸ شبکه را به صورت رایگان دنبال کنید.

پخش زنده حیات وحش

از جمله معایب این برنامه نیز این است که هنوز امکان تطبیق دهی پخش با سرعت اینترنت در آن ارائه نشده و لازم است که از سرعت خوبی برخوردار باشید تا فیلم ها را با کیفیت مناسب مشاهده کنید.

برای دانلود این اپلیکیشن کلیک کنید

۹- آپارات فیلیمو و پخش زنده از سراسر دنیا

اگر تصمیم دارید لیستی از پر بیننده ترین فیلم های ایرانی و خارجی را ببینید و از میان آن ها یکی را برای گذران اوقات خود انتخاب کنید، کافی است که اپلیکیشن اندرویدی آپارت فیلمیو را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید. این برنامه که نوعی آرشیو فیلم  و سریال به شمار می آید در بر دارنده بیش از ۱۳۰۰ فیلم  و سریال و مستند از سراسر دنیا و البته ایران است.

آپارات فیلیمو و پخش سریال و فیلم از تمام دنیا و ایران

استفاده از آپارات فیلمیو به شما این امکان را می دهد که به راحتی بتوانید با هر نوع سرعت اینترنتی که دارید از دیدن جریانی متمادی از صحنه ها و فیلم ها لذت ببرید. در این برنامه می توان انواع انیمیشن ها، مسابقات فوتبالی و ورزشی را مشاهده کرد.

از جمله امکانات خوب این اپلیکیشن این است که برخی از سرویس دهندگان اینترنت، امکان مشاهده رایگان فیلم ها را برای کاربران خود فراهم ساخته اند.

برای دانلود آپارات فیلمیو کلیک کنید

۱۰-  آپارات یا یوتیوب ایرانی!

دهمین گزینه ای که قصد معرفی آن را داریم آپارات است. نرم افزار آپارات، که یک سرویس مشترک آن را معرفی کردیم بستری فراهم کرده که بتوانید تمام شبکه های تلویزیونی ایرانی را به طور لایو و زنده مشاهده کنید.

پخش زنده شبکه های تلویزیونی ایران از آپارات

در این اپلیکیشن هم امکان تطبیق سرعت اینترنت کاربر با پخش وجود دارد تا کاربر بتواند بدون لحظه ای توقف، جریان دنباله دار فیلم و سریال ها و محتویات رسانه ای شبکه ها را به طور زنده دنبال کند.

از جمله ویژگی های خاص دیگر این برنامه این است که کاربر می تواند همزمان با پخش زنده، نظر خود را ارسال کند و یک تبادل نظر گروهی رخ دهد.

پخش زنده شبکه های تلویزیونی ایران از آپارات

برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی آپارات کلیک کنید

در این مقاله سعی بر آن شد که مفید ترین و پر امکان ترین و مورد نیاز ترین اپلیکیشن های پخش زنده را برای شما معرفی کنیم که بتوانید به تمامی دنیای رسانه ها در سراسر دنیا، چه شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی و چه شبکه های ماهواره ای و اینترنتی دسترسی داشته باشید. در حقیقت این اپلیکیشن ها را می توان به دسته های مختلفی مثل ماهواره اندرویدی جام جهانی، ماهواره اندرویدی ایرانی و ماهواره اندرویدی جهانی قرار داد.

در صورتی که تجربه استفاده و بهره مندی از این لیست را داشته اید، یا احیانا با برنامه دیگری کار کرده اید، می توانید نظرات خود را در انتهای همین مطلب بنویسید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. همه دستگاه‌ها وسیورها برای استفاده کار برای دیگران لیست نام بارگیری ها هم آخرین ورژن ها و هم کانل ها البته روی اس دی موبایل بارگیری بهترین امکانات مکان با اندروید مقررات این انجمن باشد برای بعداً

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *