لیست بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۱۸

لیست بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۱۸
  • 1397/4/31
  • زهرا معبودی
  • 0
محتوا پنهان

قطعا شما نیز همچون تمام افرادی که به اوقات فراغت خود احترام می گذارند و برای آن اهمیت قائلند، به دنبال  بهترین روش ها برای گذران اوقات خود هستید. یکی از بهترین گزینه ها بعد از بازی های موبایلی، تماشای فیلم است.

 

بهترین فیلم های اکشن آمریکایی ۲۰۲۱

 

در میان فیلم هایی که سالانه روانه بازار بین المللی می شوند، فیلم های ترسناک جایگاه مقبولی دارد، چرا که مخاطبین آن را آن دسته از افرادی تشکیل می دهند که جرات و جسارت زیادی دارند و حاضرند در شب های تاریک، عجیب ترین و هیجان انگیز ترین صحنه ها را مشاهده کنند و خم به ابرو نیاورند.

در لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۸ که هم اکنون پیش روی شما است، سعی بر آن شده، که به معرفی کوتاهی از بهترین فیلم هایی بپردازیم که برای اولین بار در این سال اکران شده اند.

اما در میان لیست های پر طرفدار، معمولا به فیلم های قدیمی تر نیز برخورد کرده ایم که هنوز هم با وجود گذشت یک یا چند سال از اولین اکران آنها، کماکان روی پرده هستند و مخاطبین را به خود جذب می کنند.

با ما همراه باشید و این لیست را در ذهن خود بخاطر بسپارید

 

۱- فیلم ترسناک ۲۰۱۸ زامبی ها: Cargo

Cargo نام فیلمی است که ما در اولین بخش از معرفی فیلم های ترسناک ۲۰۱۸ به آن پرداختیم و این انتخاب علل متفاوتی دارد.

اولین علت ما برای معرفی این فیلم ترسناک جدید این است که به محض اطلاع رسانی این فیلم در یوتیوب، توانست ۱۴ میلیون بازدید بگیرد و این یعنی، این فیلم و موضوعیت آن برای عموم جذاب است و قطعا برای شما نیز می تواند هیجان انگیز باشد.

از طرفی این فیلم در بردارنده موضوع زامبی است و معمولا هر جا حرف از خراب کاری و ترس است، نام زامبی ها نیز خوش می درخشد.

فیلم ترسناک و هیجانی Cargo با موضوعیت فرار از خطر و تبدیل شدن به زامبی است
فیلم ترسناک و هیجانی Cargo با موضوعیت فرار از خطر و تبدیل شدن به زامبی است

 

داستان فیلم ترسناک Cargo

در فیلم ترسناک Cargo نقش های اصلی بر عهده پدر و دختری است، که در سرزمینی معمولی زندگی می کنند اما در ادامه ماجرای زندگی خود، می بایست از شر یک بیماری فرار کنند و جایی بروند که در امان باشند.

در این فرار و مقاومت ها، پدر دختر به شدت زخمی می شود، اما بعد از گذشت مدتی، از این نبرد، پدر دختر کم کم تبدیل به یک زامبی می شود و نمی تواند زندگی معمولی اش را با دخترش دنبال کند، پس لازم می شود که او را به کسی بپسارد.

معرفی بهترین فیلم های ترسناک 2018
معرفی بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۱۸

علاوه بر این که پدر به زامبی تبدیل می شود، افکار و دیدگاه های دختر نیز خود خالق ماجراهایی است، که داستان فیلم را به پیش می برد.

از جمله بازیگران این فیلم می توان به افراد زیر اشاره کرد:

  • مارتین فریمن
  • آنتونی هایس
  • کارن پیستوریس

تاریخ اولین اکران:  ۲۸ اردیبهشت ماه ۹۷ – پخش از شبکه نتفلیکس ( برای آشنایی بیشتر با نتفلیکس کلیک کنید )

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۲- فیلم ترسناک راهبه ۲۰۱۸ ( The Nun )

یکی از جذاب ترین و ترسناک ترین فیلم های سینمایی ۲۰۱۷، انابل نام دارد. نویسنده این فیلم نامه،  گری دوبرمن بوده که سابقه همکاری نویسندگی در فیلم ترسناک ایت نیز داشته است.

راهبه داستان یک زن است که در صومعه ای خود کشی می کند و داستان مخوف این فیلم را می سازد
راهبه داستان یک زن است که در صومعه ای خود کشی می کند و داستان مخوف این فیلم را می سازد

 

داستان فیلم ترسناک راهبه:

راهبه در واقع مربوط می شود، به داستانی که از یک صومعه شروع می شود. در زمانی تقریبا نا مشخص، یک راهبه در صومعه ای، خود کشی می کند. درست داستان فیلم از این جا شکل می گیرد که باید به دنبال علت این اتفاق بود. به همین دلیل افرادی وارد بررسی اوضاع شده و داستان مخوف راهبه از اینجا شکل می گیرد و در قالب یک فیلم در اختیار شما قرار می گیرد.

داستان راهبه چنان پتانسیل بولد شدن دارد، که خبر ها حاکی از این است که سازنده فیلم قصد دارد برای سال ۲۰۱۹ روی راهبه ۲ نیز کار کند.

راهبه، فیلم ترسناک 2018 که در دامنه یک صومعه رخ می دهد
راهبه، فیلم ترسناک ۲۰۱۸ که در دامنه یک صومعه رخ می دهد

 

تاریخ اکران فیلم ترسناک ۲۰۱۸ راهبه: شهریور ماه ۹۷

برای مشاهده تریلر راهبه کلیک کنید

 

۳- فیلم ترسناک آدمخوار ۲۰۱۸ – فرار از مزرعه آدم خوار ها

فرار از مزرعه آدم خوار ها، که به عنوان یکی از ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۸، رده بندی شده، در واقع یکی از فیلم هایی است که در سال ۲۰۱۷ تولید شده و به مدت زمان ۱۰۰ دقیقه، به طول می انجامد.

 

داستان فیلم ترسناک فرار از مزرعه آدم خوارها

داستان فیلم ترسناک فرار از مزرعه آدم خوارها، از ان جا شروع می شود، که خانواده ای به نام هاربر تصمیم می گیرند، که با وجود اختلافات و چالش هایی که دارند، به یک سفر بروند و در آن جا بتوانند با بهره مندی از طبیعت، مشکلات خود را رفع کنند و به دوستی و مودت بپردازند.

فرار از مزرعه آدم خوارها، ترسناک ترین فیلم 2018
فرار از مزرعه آدم خوارها، ترسناک ترین فیلم ۲۰۱۸

آن ها در خلال سفر، بساط خود را بر پا می کنند. تا این جای داستان، همه چیز در حالت عادی و صلح و صفا است، اما در یک شب نه چندان معمولی، استراحت گاه خانواده هاربر آتش می گیرد. این کار توسط یک فرد ناشناس صورت می گیرد. خانواده هاربر که از این موضوع ترسیده بودند، به یک مزرعه پناه می برند. اما غافل از این که دقیقا به جایی که نباید پناه ببرند، پناهنده می شوند.

صاحب مزرعه پدر و پسری هستند که گویا جلوه های انسانی ندارند و قصد دارند به این خانواده آسیب برسانند. بنابراین اینجاست که این خانواده با کمک هم سعی می کنند سریع اختلافات را نادیده گرفته و به مقابله با این دو نفر بپردازند. به محض گرفتن این تصمیم داستان فیلم جریان پیدا می کند.

فرار از مزرعه آدم خوارها، داستان اسارت خانواده ای در چنگال پدر و پسری مخوف است
فرار از مزرعه آدم خوارها، داستان اسارت خانواده ای در چنگال پدر و پسری مخوف است

این فیلم با عنوان فیلم ترسناک  فرار از مزرعه کانیبال نیز شناخته می شود.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۴- معرفی فیلم ترسناک ۲۰۱۸ با نام ایت ( it )

وقتی صحبت از کارگردانی اندی موسچیتی می شود، قطعا باید فیلم را تا انتها دید. به همین دلیل است که فیلم ترسناک it کماکان در لیست پر بازدید ترین فیلم های ترسناک ۲۰۱۸ قرار گرفته است. بازیگران این فیلم که جیدن لیبرهر ، جرمی ری تیلور ، سوفیا لیلیز ، فین ولفهارد ، چوزن جیکوبز ، جک دیلان گریزر  ،وایت اولف نام دارند، توانسته اند در کنار این کار گردان شهرت خود را تمدید کنند.

 

داستان فیلم ترسناک ایت

داستان فیلم، از شهری به نام دری شکل می گیرد. در این شهر همه مردم در حالت عادی به زندگی معمولی و خوش خود مشغولند تا این که بچه های شهر، که معمولا کودکان و نوجوانان هستند، یکی پس از دیگری نا پدید می شوند. کمیته ای مخصوص پیگیری گمشدگان شکل می گیرد اما تنها چیزی که این کمیته  و افراد محلی با آن روبرو می شوند، رد خون است.

فیلم ایت، فیلم ترسناک و جذاب 2017 و 2018
فیلم ایت، فیلم ترسناک و جذاب ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸

 

بعد از این داستان ماجرای فیلم به مخفی گاه ۷ نوجوان ربوده شده کشیده می شود. این نوجوان ها تصمیم می گیرند طی یک حرکت شجاعانه، با دلقکی وحشتناک و عجیب مقابله کنند و او را از پا در اورند. بدین صورت به نجات خود و دیگر کودکان کمک کنند.

در این فیلم به احتمال زیاد it یا ایت به همان دلقک اشاره دارد که تمام هراس ها زیر سر او است.

فیلم ترسناک ایت، دارای داستان و نمایش موفقیت آمیزی بوده به طوری که برازنده دریافت جایزه بهترین فیلم ترسناک  گلدت تریلر اواردز نیز بوده است.

برای مشاهده تریلر فیلم ترسناک ایت کلیک کنید

 

۵- فیلم ترسناک بازی دهندگان ذهن ۲۰۱۸

فیلم ترسناک فیلم بازی دهندگان ذهن که معمولا در بین مردم به عنوان فیلم ترسناک بازی ذهن ۲۰۱۸ نیز شناخته می شود، یکی دیگر از فیلم های ترسناکی است که بازیگران آن و جریان فیلم به دست کودکانی صورت می گیرد، که از همه چیز بی خبرند اما اطلاعات مهمی کسب می کنند که می تواند موجبات هیجان و هراس شما باشد.

فیلم ترسناک 2018 با موضوع تحقیقات گروهی دانش آموزی که به چیزهای ترسناک ختم می شود
فیلم ترسناک ۲۰۱۸ با موضوع تحقیقات گروهی دانش آموزی که به چیزهای ترسناک ختم می شود

 

داستان فیلم ترسناک بازی دهندگان ذهن

داستان فیلم بازی دهندگان ذهن از این قرار است، که جمعی از دانش آموزان، تصمیم می گیرند در یک آزمایشگاه، روی یک پروژه خاص تحقیق کنند. تحقیقات توسط دانش اموزان دنبال می شود و روز به روز بر شدت آزمایش ها و تحقیقات افزوده شده تا اینکه در خلال تحقیق به یک موضوع پیچیده و عجیب و غریب و ترسناک برخورد می کنند.

تحقیقات بر روی موضوع خاص به صورت گسترده که اتفاقات عجیب و غریب را رقم می زند
تحقیقات بر روی موضوع خاص به صورت گسترده که اتفاقات عجیب و غریب را رقم می زند

شناخت این موضوع پیچیده ترسناک، ادامه داستان فیلم را به پیش می برد.

این فیلم ترسناک که به مدت ۹۷ دقیقه به طول می انجامد می تواند عرق سرد را بر پیشانی شما بنشاند! آیا حاضر به تجربه آن هستید؟

برای دانلود تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۶- فیلم ترسناک جن و هیولا ۲۰۱۸ – Monster Hunt 2 2018

اگر به دنبال فیلمی هستید که در آن بتوانید حسابی هیجانات خود را تخلیه کنید، توصیه می کنیم از ابتدا شروع به دیدن فیلم هیولا ساخته سال ۲۰۰۳ نمایید. در ادامه می توانید این ماجرا را دنبال کنید و در نهایت، به فیلمی مشابه با عنوان مشابه به نام Monster Hunt برسید. Monster Hunt در واقع با نام فیلم ترسناک شکار هیولا شناخته می شود.

کارگردان مطرح و هنرمند این فیلم رامان هوی نام دارد که در ساخت فیلم شکار هیولای ۱ خود را نشان داد.

فیلم شکار هیولای 2 داستان گروهی که با شخصیت های غیر انسانی روایتی ترسناک را رقم می زنند
فیلم شکار هیولای ۲ داستان گروهی که با شخصیت های غیر انسانی روایتی ترسناک را رقم می زنند

 

داستان فیلم ترسناک شکار هیولای ۲ محصول ۲۰۱۸

اما داستان فیلم شکار هیولای ۲، در ادامه قسمت اول، شکل گرفته است. در این فیلم قرار است که ووبا با پدر و مادر غیر انسانی اش، که شاید جن یا هیولا باشند، سفری داشته باشند. در این داستان پدر و مادرش با نام های تیان و لان شناخته می شوند.

همانطور که در جریان فیلم متوجه می شوید، دنیای هیولاها و اجنه دارای هرج و مرج هایی است. پادشاه که از بین رفته هنوز بین هیولاها صلح برقرار نشده و همین موضوعی است که موجب می شود داستان فیلم ترسناک تر شود و ادامه پیدا کند.

این فیلم که محصولی از کشور چین است، به مدت ۱۱۰ دقیقه جریان خواهد داشت.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۷- فیلم ترسناک ۲۰۱۸ Unfriended: Dark Web

از آن جا که نحوه نمایش و فیلم سازی، برای Unfriended: Dark Web به صورت فیلم های تو در تو است، احتمال می رود که بتوان یک تجربه جدید در میان فیلم های ترسناک را داشت.

فیلم های تو در تو یا اصطلاحا Found footage فیلم هایی هستند که در خلال نمایش یک فیلم، فیلمی پیدا شده یا به دست یکی از هنرمندان می رسد، و این فیلم ادامه دهنده فیلم اصلی است.

فیلم ترسناکی که با خرید یک لپ تاپ دزدی و ردیابی آن، خریدار را به دردسر می اندازد
فیلم ترسناکی که با خرید یک لپ تاپ دزدی و ردیابی آن، خریدار را به دردسر می اندازد

 

داستان فیلم دارک وب

داستان این فیلم از این قرار است که یک نوجوان، یک لپ تاپ دسته دوم خریداری می کند. بعد از مدتی با سیگنال ها و نشانه هایی که دریافت می کند، متوجه می شود که این لپ تاپ توسط صاحب قبلی اش ردیابی می شود.

این نوجوان حدس می زند که لپ تاپ در اصل مسروقه بوده است. به همین دلیل، سعی می کند که در چالش های شکل گرفته از سمت کسی که او را ردیابی می کند به نتایجی دست پیدا کند.

داستان بازی، هیجان انگیز و رعب آور است و می تواند تقریبا ۲ ساعت شما را در متفاوت ترین شرایط روحی و روانی سیر دهد.

زمان اکران این فیلم از ۲۹ تیرماه خواهد بود.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

بیشتر بخوانید: دارک وب و محتوای عجیب و غریب آن

 

۸- فیلم ترسناک تابستان ۸۴ یا Summer of 84

فیلم داستانی و ترسناک تابستان ۸۴ در واقع یکی از جمله سر سختانه ترین فیلم هایی است که کارگردانی آن بر عهده سه کارگردان موفق بوده است.

این فیلم که در مرداد ماه اکران خواهد شد دارای داستانی عجیب و جالب است.

فیلم ترسناک تابستان 84 یا Summer of 84 داستان ماجراجویی دانش اموزانی که به دنبال حادثه های ترسناک و مخوف تابستان خود را سپری می کنند
فیلم ترسناک تابستان ۸۴ یا Summer of 84 داستان ماجراجویی دانش اموزانی که به دنبال حادثه های ترسناک و مخوف تابستان خود را سپری می کنند

 

داستان فیلم ترسناک تابستان ۸۴

تابستان ۸۴ در واقع داستان تابستانی است که در آن گروهی از نوجوان ها برای اوقات فراغت خود، تصمیم به سرکشی به زندگی یکی از همسایه ها دارند. در این فیلم ترسناک ۲۰۱۸، نوجوان ها متوجه می شوند که در همسایگی کسی زندگی می کنند که یک افسر پلیس است. این افسر پلیس در خلال تحقیقات و بررسی های دانش آموزان بیکاری که در حال گذران تابستان خود هستند، به صورت یک قاتل زنجیره ای شناسایی می شود.

تابستان 84 عنوان فیلم ترسناک 2018 است که در آن نوجوان ها، اقدام به برملا کردن راز قتل های یک پلیس می کنند
تابستان ۸۴ عنوان فیلم ترسناک ۲۰۱۸ است که در آن نوجوان ها، اقدام به برملا کردن راز قتل های یک پلیس می کنند

این بچه ها تصمیم می گیرند که سر از کار افسر قاتل در آورند و در همین حال و هوا است که اتفاقات و رویداد های ترسناکی رخ می دهد. همه این ها دست به دست هم می دهند تا از این فیلم، یک فیلم ترسناک هیجان انگیز با مدیریت چند نوجوان شکل گیرد.

برای دانلود تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۹- فیلم ترسناک ماورایی ۲۰۱۸: پایین سالن تاریک یا Down a Dark Hall

کارگردان این فیلم فردی به نام رودریگو کورتس بر عهده دارد که تا پیش از این، فیلم موفق مدفون را کارگردانی کرده است. گفتنی است که فیلم مدفون توانست جوایز بی شمار و بی نظیری را از آن خود کند. به همین دلیل است که ما به دیدن فیلم ترسناک پایین سالن تاریک راغب شده ایم. شما چطور؟

داستان جالب و ترسناک دانش آموزی که متوجه رفتار شیطانی و فرا زمینی مدیر مدرسه می شود و ماجرای مخوف پایین سالن تاریک ادامه می یابد
داستان جالب و ترسناک دانش آموزی که متوجه رفتار شیطانی و فرا زمینی مدیر مدرسه می شود و ماجرای مخوف پایین سالن تاریک ادامه می یابد

 

داستان فیلم ترسناک ماورایی پایین سالن تاریک

برای این فیلم سینمایی ترسناک نیز دوباره پای نوجوان ها به داستان باز می شود. در فیلم ترسناک پایین سالن تاریک یا Down a Dark Hall، دانش آموزان در حال گذراندن دوران مدرسه خود هستند، که یکی از این افراد، متوجه می شود که مدیر مدرسه، قدرت های ماورایی دارد.

به محض این که این دانش آموز به این قدرت مدیر خود پی می برد وارد ماجرا های ماجراجویانه ای می شود که داستان ترسناک فیلم را تشکیل می دهد.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۱۰- فیلم ترسناک Slender Man

اگر لیست بهترین فیلم های ۲۰۱۸ را که پیش از این در گویا آی تی معرفی کرده ایم، را مورد بررسی قرار داده باشید، قطعا در میان لیست فیلم ها به فیلم ترسناک Slender Man برخورد خواهید کرد.

Slender Man  در واقع یک داستان و فیلم از ماجرایی فوق طبیعی است که هنرمند اصلی آن، فردی است قد بلند، بدون چهره واضح و البته با کت و شلواری مرسوم!

Slender Man مرد ترسناک و قد بلند داستان های ترسناک، این بار به دنبال شکار وحشتناک دختران نوجوان
Slender Man مرد ترسناک و قد بلند داستان های ترسناک، این بار به دنبال شکار وحشتناک دختران نوجوان

 

داستان فیلم ترسناک Slender Man

معمولا Slender Man با ویژگی های خاصی نظیر کودک آزاری، تعقیب و گریز نوجوان و غیره شناخته می شود. در این فیلم، داستان بدین صورت است که Slender Man  به دنبال شکار دختران نوجوان است.

شکل و شمایل Slender Man  و هدف او که شکار دختران کوچک و نوجوان است، داستان عجیب و ترسناک فیلم را شکل می دهد.

این فیلم قرار است ابتدای شهریور ماه اکران شود.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۱۱- فیلم ترسناک ارواح بیگانه کوچک ۲۰۱۸ ( The Little Stranger )

فیلم بیگانه کوچک که به عنوان یک فیلم ترسناک طراحی و ساخته شده است، یکی از کارهای فیلم نامه نویس و کارگردان ایرلندی به نام لنی آبراهامسن است. این کارگردان در کارنامه خود، فیلم های درخشان و رتبه های برتر زیادی دارد. اما فیلم ترسناک بیگانه کوچک در حقیقت اولین گام جدی او برای ورود به عالم ماورا الطبیعه است.

فیلم ترسناک 2018 با عنوان بیگانه کوچک، داستان خانه ای متروکه پر از جن و ارواح و یک شب تاریک
فیلم ترسناک ۲۰۱۸ با عنوان بیگانه کوچک، داستان خانه ای متروکه پر از جن و ارواح و یک شب تاریک

داستان فیلم ترسناک روح محور بیگانه کوچک

این فیلم ترسناک که در آن ارواح حسابی نقش بازی می کنند، از روی رمانی خواندنی و مشهور با همین موضوع ساخته شده است.

در این فیلم یک خانه متروکه، محل قرار ارواح و اشباهی است، که مربوط به دهه ۴۰ میلادی است.

داستان این فیلم هیجان انگیز و ترسناک است و توصیه می شود که هرگز نباید آن را تنهایی ببینید.

تاریخ اکران این فیلم وحشتناک ۲۰۱۸، نهم شهریورماه می باشد.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۱۲- فیلم سینمایی ترسناک مگ Meg

شاید تا کنون نام مگالودون را شنیده باشید. مگالودون در حقیقت نام یک کوسه عجیب و غریب و قوی اندام و عظیم الجثه است، که در زمان ما قبل تاریخ زندگی می کرده است. داستان فیلم مگ نیز به اقتباس از آن چه در مورد این کوسه وجود دارد، پیرامون نبرد با همین کوسه شکل شکل گرفته است.

اگر دنیای مخوف اقیانوس و کوسه های غول پیکر و جدال آن ها با انسان هیجان شما را بر می انگیزد این فیلم را از دست ندهید
اگر دنیای مخوف اقیانوس و کوسه های غول پیکر و جدال آن ها با انسان هیجان شما را بر می انگیزد این فیلم را از دست ندهید

داستان فیلم ترسناک ۲۰۱۸ مگ

داستان فیلم مگ از ان جا شروع می شود که یک گروه تحقیقاتی قصد دارند که با یک زیر دریایی بین المللی به اعماق آب ها بروند و تحقیقاتی داشته باشند. اما در میان راه و در حین انجام ماموریت، دچار نقص فنی می شوند و زیر دریایی آن ها خراب می شود.

این افراد در این مرحله از داستان، در جستجوی نجات خود هستند که با یک کوسه عظیم الجثه مواجه می شوند و ادامه داستان مخوف شکل می گیرد

فیلم ترسناک مگ، داستان گروه تحقیقاتی است که در زیر دریا دچار حادثه می شوند و در معرض حمله کوسه قرار می گیرند
فیلم ترسناک مگ، داستان گروه تحقیقاتی است که در زیر دریا دچار حادثه می شوند و در معرض حمله کوسه قرار می گیرند

گفته شده که این فیلم قرار است در ۱۹ مرداد ماه اکران شود.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۱۳- جدیدترین موضوع در فیلم ترسناک نعش

افرادی که فیلم دروغگویان کوچک زیبا را دیده اند قطعا شی میچل را به خوبی می شناسند. این فرد نقش اصلی فیلم ترسناک و هیجانی نعش را بر عهده دارد.

فیلم نعش قرار است ۲ شهریور ۹۷ اکران شود. اما داستان بازی به گونه ای است که توصیه می شود آن را تنها نبینید.

فیلم ترسناک نعش، فیلمی که داستان آن در نیمه شب در یک مرده شور خانه شکل می گیرد
فیلم ترسناک نعش، فیلمی که داستان آن در نیمه شب در یک مرده شور خانه شکل می گیرد

 

داستان فیلم ترسناک نعش

نقش اصلی این فیلم بر عهده مردی است که روزی و روزگاری سرشناس بوده و به عنوان پلیس در اداره پلیس خدمت می کرده است. اما به دلیل مشکلاتی نظیر اعتیاد اخراج شده است. او حالا به عنوان تکنسین مرده شور خانه در حال کار کردن است که معمولا شیفت های شب را بر عهده دارد.

در یکی از شب ها در مرده شور خانه با یک جسد مواجه می شود که به شدت مورد آسیب واقع شده است. این جنازه تبدیل به یک کابوس بزرگ برای او می شود و داستان فیلم ادامه پیدا می کند.

این فیلم موفق حاصل تجربه و فعالیت کارگردان حرفه ای به نام دیدریک ون رویژن، است که اصالتا هلندی است.

برای مشاهده تریلر این فیلم ترسناک کلیک کنید

 

۱۴- فیلم ترسناک هلفست، نمونه دیگری از هالووین ۲۰۱۸

جنیفر لینچ کارگردان مطرحی است که مدیریت و کارگردانی فیلم ترسناک هلفست را بر عهده دارد. این فیلم ترسناک ۲۰۱۸ که قرار است ۲۰ مهرما ۹۷ اکران شود، به تهیه کنندگی گیل آن هورد  ساخته شده است. گیل آن هورد  در واقع همکار جیمز کامرون مشهور است و انتظاراتی که برای موفقیت این فیلم وجود دارد، همه معقول و منطقی اند.

هالووینی پر خون و خاک و جدال در هفلست ببینید
هالووینی پر خون و خاک و جدال در هفلست ببینید. هفلست در لیست ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۸

 

داستان فیلم ترسناک هلفست Hellfest

فیلم هلفست در واقع داستان و جریان یک مرکز تفریحی شاد و شلوغ است که در آن همه در حال گذران اوقات خود هستند. اما در میان این اوقات خوش یک قتل عجیب و غریب صورت می گیرد و فضای شاد و مفرح مرکز تفریح سرشار از خون و جنگ و زد و خورد می شود.

این قتل و ماجراهایی که در ادامه آن به وجود می آید، داستان فیلم را به پیش خواهند برد.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

۱۵- فیلم ترسناک جنی ۲۰۱۸: جن زده Haunt

اگر تا کنون نام اسکات بک و برایان وودز  را شنیده باشید، باید بدانید که او به عنوان یک کارگردان موفق یکی از بهترین و ترسناک ترین فیلم های ۲۰۱۸ را کارگردانی کرده و آن را جن زده نام گذاری کرده است.

نقش اصلی این فیلم بر عهده دو هنرمند مشهور به نام های کیتی استیونس و ویل بریتین می باشد.

فیلم ترسناک 2018
فیلم جن زده، یکی از ترسناک ترین فیلم های سال ۲۰۱۸

 

داستان فیلم ترسناک جنی ۲۰۱۸ : جن زده

جن زده در واقع داستان گروهی را روایت می کند که به عنوان مهمان وارد یک عمارت می شوند. شب که نزدیک می شود متوجه می شوند که برخی چیزها غیر عادی است. بدین صورت کم کم متوجه می شوند که خانه پر از روح و اجنه است و شبی پر ماجرا را به سر خواهند کرد.

این فیلم از آن جمله فیلم هایی است که نباید آن را به تنهایی ببینید.

برای مشاهده تریلر این فیلم کلیک کنید

 

از آن جا که طراحی و ساخت فیلم های ترسناک ۲۰۱۸ به گونه ای بوده که دارای صحنه های حساس است، توصیه می شود که در صورتی که دچار مشکلات و بیماری های قلبی هستید حتی الامکان از دیدن آن ها خود داری کنید.

همچنین به دلیل اینکه بیشترین بازیگران این فیلم ها نوجوانان تشکیل می دهند، احتمال همزاد پنداری کودکان و نوجوانان در این فیلم ها بسیار است و آسیب های ناشی از این موضوع نیز بی حد است. بنابراین به بازه های سنی برای مشاهده این فیلم ها توجه شود و حتی الامکان افراد زیر ۱۶ تا ۱۸ سال این فیلم ها را تماشا نکنند.

در صورتی که شما تجربه مشاهده فیلم ترسناکی داشته اید که هنوز از یاد اوری صحنه های آن مو به تنتان سیخ می شود، اسم فیلم و داستان آن را در انتهای این مقاله در بخش نظرات بنویسید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *