۷ روش طراحی سایت بدون مهارت برنامه نویسی

۷ روش طراحی سایت بدون مهارت برنامه نویسی
  • 1398/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر شما نیاز به طراحی سایت دارید اما نه هزینه آن را دارید که به کمک شرکت های طراحی این کار را کنید یا این که، مهارت طراحی سایت را ندارید، می توانید از وب سایت هایی استفاده کنید که با دراگ و دراپ یعنی با عملیات کشیدن از طریق ماوس، سایت خود را به بهترین شکل طراحی کنید

طراحی سایت با کشیدن و رها کردن المان های آن

کشیدن و رها کردن یکی از بهترین روش هایی است که می توانید بدون دانش کد نویسی و طراحی سایت از آن برای طراحی سایت استفاده کنید. شاید سایت های زیادی وجود داشته باشد که شما دقیقا با همین هدف از آن استفاده کنید اما این ۷ مورد که در لیست امروز گویا آی تی آورده ایم، بهترین های ۲۰۱۹ هستند.

 

جدول لیگ ملتهای والیبال ۲۰۲۱

 

طراحی سایت آماده با Bootstrap Studio

Bootstrap Studio یکی از بهترین وب سایت هایی است که در جهت طراحی سایت رایگان حسابی کولاک کرده و این موفقیت بی دلیل نیست. این وب سایت در حقیقت یک نسخه رایگان از یک وب سایت تحت مرورگر است که می توانید به طور انلاین آن چه را که می خواهید بسازید و ببینید.

طراحی سایت آماده با Bootstrap Studio

 

 

خوشبختانه این وب سایت دارای نسخه ریسپانسیو است که در ان می توانید هر گونه محتوا نظیر عکس و متن و غیره را دست کاری کنید.

در این وب سایت یک پایگاه داده یا کتاب خانه خواهید دید که به شما کمک می کند، کامپوننت ها یا اجزای سایت را از آن بگیرید و بکشید و به صفحه سایت تان بیفزایید.

طراحی سایت آماده با Bootstrap Studio

البته گاهی تنظیمات چیزی فراتر از دستکاری با موس است و باید خودتان دستی چیزهایی را تنظیم کنید. در آخر باید گفت که استودیوی بوت استرپ دارای یک ویرایشگر متن برجسته است که از CSS ، SASS ، JavaScript و HTML پشتیبانی می کند.

برای ورود به این وب سایت کلیک کنید

 

طراحی سایت رایگان با Wix

اگر به دنبال ابزارهای طراحی سایت رایگان هستید اما کیفیت گرافیکی هم برای تان مهم است هیچ چیز نمی تواند به قدر وب سایت ویکس برای شما خوشایند باشد. همه می گویند این سایت ساز داره یک سری المان های خیره کننده ای است که کاربر را حسابی پای سایت شما می نشاند.

طراحی سایت رایگان با Wix

ویکس همچنین از ویژگی هوش مصنوعی به نام Wix ADI (هوش مصنوعی طراحی) استفاده می کند. این الگوریتم از پاسخ های شما به سؤالات مختلف استفاده می کند و به شما کمک می کند تا وب سایت دقیقی را که در ذهن دارید ایجاد کنید.

برای ورود به وب سایت ویکس کلیک کنید

 

طراحی سایت بدون آموزش با DragDropr

بسیاری از وب سایتهای واقعی به دلیل مشکلات عملکرد CMS معمولاً کند هستند. آنچه شما نیاز دارید یک راه حل CMS-agnostic است که می تواند WordPress ، Drupal ، Magento یا سایر برنامه های افزودنی را پشتیبانی کند.

طراحی سایت بدون آموزش با DragDropr

DragDropr ابزاری برای طراحی وب سایت های ریسپانسیو  است. با این وب سایت در حقیقت، علم طراحی و نمایش لحظه ای، در ویرایشگرهای WYSIWYG (آنچه می بینید چه می باشد) پیشرفت زیادی کرده است.

با کمک این وب سایت می توانید بیش از ۲۰۰ المان عالی برای سایت خود پیدا کنید و با کمک ماوس، و تنظیم قطعات آن ها را روی سایت خود بگنجانید

برای ورد به این وبسایت کلیک کنید

 

طراحی سایت سریع با Weebly

Weebly به عنوان یک ابزار سازنده وب سایت کاملاً رایگان که از دامنه ای با مارک Weebly پشتیبانی می کند ، شروع به کار کرد. اکنون این سایت به یک سازنده بزرگ وب سایت معروف تبدیل شده است. اگر می خواهید تجارت الکترونیک داشته باشید و هر روز با فروش های زیادی ذوق زده شوید می توانید از ویبلی استفاده کنید.

طراحی سایت سریع با Weebly

استفاده از ویبلی بسیار آسان است و دارای امکانات عالی بازاریابی است. مثلا شما می توانید بعد از طراحی فروشگاه خود در آن از پلتفرم های تبلیغاتی فیس بوک در آن استفاده کنید. البته کمی در حد ۵ دلار در ماه باید پول پرداخت کنید. ولی حقیقتا ارزشش را دارد.

برای ورود به این سایت کلیک کنید

 

طراحی آنلاین سایت، با SnapPages

وقتی که طرح های زیبایی برای طراحی سایت وجود داشته باشد شما می توانید به راحتی با صرف انرژی کمتر، سایت زیبا تری طراحی کنید. برای این کار، SnapPages یکی از بهترین وب سایت های طراحی سایت آنلاین است. زیبایی گرافیکی و ساختاری سایت، کاری است که SnapPages با طرح شما انجام می دهد

این وب سایت کمک می کند تا سایت شما به چند بخش تقسیم شود و طراحی روی این بخش ها صورت گیرد و زیبایی را به آن بیفزاید

طراحی آنلاین سایت، با SnapPages

همچنین از قطعه کد ها برای ادغام با MailChimp ، YouTube ، PayPal و سایر برنامه های خارجی پشتیبانی می کند. این نرم افزار همچنین با دو رده قیمت گذاری با ۱۲ دلار و ۱۸ دلار به شما امکان می دهد تا با آن در کمتر از ساعت، یک سایت طراحی کنید.

برای ورود به این سایت کلیک نمایید

 

Mozello و طراحی سایت اتوماتیک

Mozello یک مقر طراحی در لتونی است که یکی از ساده ترین ابزارها برای ساختن وب سایت های شخصی را دارد. علت این که کار کردن با این وب سایت را به شما توصیه می کنم این است که در پشتیبانی این سایت فرد با تجربه ای است که به شما کمک می کند مشکلات طراحی تان را با وی در میان بگذارید و او تلاش می کند تا مشکلات تان را حل کند.

Mozello و طراحی سایت اتوماتیک

Mozello دارای مضامین زیبا و قابلیت کشیدن و رها کردن است اما بسیاری از ویژگی ها مانند وبلاگ های وردپرس را پوشش نمی دهد. با این حال ، اگر می خواهید یک وب سایت با کیفیت بالا و قیمت ارزان داشته باشید ، این مورد برای نیازهای شما کافی است.

برای ورود به مازلو کلیک کنید

 

طراحی سایت موبایلی رایگان با Mobirise

اگر به دنبال وب سایتی برای طراحی یک سایت موبایلی هستید که کاربران موبایل بتوانند بهتر آن را پیمایش کنند، Mobirise  بهترین گزینه است. اگر چه سایت هایی که پیش از این معرفی کردیم هم از این ویژگی برخوردارند اما، Mobirise  دقیقا و به طور اختصاصی با هدف طراحی سایت های موبایل فرندلی ارائه شده است.

برای ورود به Mobirise کلیک کنید

آیا شما تا کنون برای طراحی سایت خود، از شیوه های آنلاین و وب سایت های طراحی اتوماتیک سایت استفاده کرده اید؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *