بهترین روش کسب درآمد ارزی در منزل !

بهترین روش کسب درآمد ارزی در منزل !
  • 1398/12/19
  • فربد محمدی
  • 0

 در این روزهای خانه نشینی بجای اینکه نگران باشیم بهتر است به فکر روش جدیدی برای کسب درآمد ارزی در منزل باشیم!

 

کسب در آمد از کلاب هاوس

 

استخراج بیت کوین Bitcoin از طریق اجاره ماینر سریع ترین و ساده ترین روش کسب درآمد در منزل است.

 

البته اگر درباره نحوه کسب درآمد از طریق استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی و بطور کلی حوزه Cryptocurrency دانشی ندارید جای نگرانی ندارد.

 

زیرا برند بین المللی و معتبر آی ماینر iMiner که در حوزه فروش و اجاره ماینر و همچنین استخراج بیت کوین یا bitcoin mining در کشور های مختلف مانند ترکیه ، روسیه ، اوکراین و تایلند محبوبیت بسیاری دارد اکنون در ایران هم در دسترس شماست.

برای کسب درآمد ارزی در منزل فقط کافیست به سایت iMiner.net مراجعه کنید!

 

با مراجعه به سایت آی ماینر میتوانید با بودجه دلخواه خود یک یا چند ماینر را بصورت مجازی از این شرکت اجاره کنید و بدون دانش فنی خاصی به درآمد دلاری خوبی دست پیدا کنید.

 

درواقع با استفاده از سرویس اجاره ماینر قادر خواهید بود تا بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی و صرف وقت ، به استخراج بیت کوین بپردازید !

اما کلا اجاره ماینر به چه معناست ؟

برند آی ماینر تعداد زیادی ماینر را در فارم های اختصاصی در کشور های مختلف دارد که آماده استخراج بیت کوین هستند و این ماینر ها را بصورت مجازی به شما اجاره میدهد.

تیم متخصص آی ماینر تمامی مراحل راه اندازی و نگهداری از ماینر ها را به عهده دارد و همچنین هزینه های آن را پرداخت میکند . به اینصورت شما بدون داشتن کوچکترین دانشی میتوانید ماینر مورد نظرتان را با توجه بودجه ای که دارید اجاره کنید.

 

آی ماینر به شما مشاوره رایگان میدهد

نکته مهم اینکه با ورود به سایت آی ماینر میتوانید فیلم آموزشی نحوه اجاره ماینر در این پلتفرم را یاد بگیرید . همچنین مقالات آموزشی این وب سایت به شما کمک میکند که با این حوزه آشنایی بیشتری پیدا کنید.

اما در هرلحظه میتوانید بصورت تلفنی یا واتس اپ یا تیکت از متخصصان و مشاوران این مجموعه سوالات خود را بپرسید تا از این سرمایه گذاری بیشترین سود را کسب کنید.

 

برای شروع کسب درآمد دلاری آماده اید؟

تجربه راحت ترین ، سریع ترین ، مطمئن ترین و کم هزینه ترین روش کسب در آمد از استخراج بیت کوین با استفاده از خدمات اجاره ماینر iMiner برای اولین بار در ایران.

 

ثبت نام : تنها با صرف ۳۰ ثانیه ، در آی‌ماینر ثبت نام کنید. سپس  کیف پول خود را به مبلغ دلخواه شارژ کنید. در مرحله بعدی فقط با یک کلیک ، ماینر مورد نظرخود را به تعداد روز دلخواهتان اجاره کنید.

 

کسب درآمد شما از همین لحظه شروع شده است. با قابلیت برداشت درآمد در هر زمان !

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *