چگونه می توان با کانال تلگرام به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟

چگونه می توان با کانال تلگرام به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟
  • 1399/2/13
  • زهرا حاجی
  • 0

همان طور که مشخص است، تلگرام در حال تبدیل شدن به یکی از بهترین مکان ها برای کسب درآمد آنلاین است. تلگرام هم اکنون یکی از سریعترین سکوهای اجتماعی و پیام رسان ها در حال رشد است. هر ماه تقریباً ۷۰۰۰۰۰ کاربر به تلگرام می پیوندند! مخاطبان پیام رسان رو به افزایش است و همچنین تعداد کاربران کانال ها و گروه های تلگرام افزایش می یابد. در نتیجه تلگرام یکی از بزرگترین عامل های پول سازی می شود. مردم در سراسر جهان اجتماعات (کانال ها و گروه ها) ایجاد می کنند و سودهای کلانی را به صورت آنلاین کسب می کنند.
در ادامه ما به شما خواهیم گفت، چگونه می توان با کانال تلگرام به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟

۱-خدمات و محصولات خود را بفروشید

همیشه می توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان بزرگی که در تلگرام ثبت شده اند، ارتقا دهید و از طریق این بستر اجتماعی مشتری های جدیدی بدست آورید. حال تفاوتی نمی کند که آیا شما وابسته به تولیدی ها هستید، یا محصول خاص خود را دارید. به راحتی می توانید از طریق کانال های تلگرام محصولات خود را به فروش برسانید.

کانال تلگرام  در اصل با رسانه های اجتماعی (فیس بوک، اینستاگرام) برابر است، اما شما میزان تعامل بسیار بالاتری در این برنامه دارید. البته هرچه تعداد عضوی بیشتر در کانال داشته باشید، شانس بیشتری برای مجبور کردن مشتری های جدید به صورت آنلاین و درآمدزایی در تلگرام وجود دارد.

دانلود اپ بتاکاپ

۲- فروش تبلیغات در کانال تلگرام

ارسال تبلیغات در کانال تلگرام شما، یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد است. اگر بیش از ۵۰k عضو داشته باشید، می توانید به راحتی هر پست تبلیغاتی را به سایر دارندگان کانال تلگرام بفروشید. ساعت ها یا روزها آنها را شارژ کنید، پول بدست آورید. هرچه تعداد مشترکان بیشتری داشته باشید، قیمت بیشتری نیز می توانید دریافت کنید. با تبلیغ سایر کانال ها و محصولات می توانید در ماه درآمدهای زیادی را کسب کنید. اما برای به دست آوردن نتیجه، کانال شما باید از محتوای خوبی برخوردار باشد. بنابراین اعضای شما با مطالبی که منتشر می کنید، سرگرم هستند.

چگونه می توان با کانال تلگرام به صورت آنلاین درآمد کسب کرد؟

۳- کانال تلگرام خود را بفروشید

درست است! اگر در کانال خود اعضای کافی دارید، می توانید آن را به شخص دیگری بفروشید. با واگذاری مالکیت خود به مشتری بالقوه، قیمت خوبی را تعیین کرده و درآمد زیادی کسب کنید.

پس از آن می توانید بروید و کانال دیگری ایجاد کنید، آنرا رشد دهید … و دوباره آن را بفروشید! این یک تجارت کاملاً متفاوت در Telegram است. درآمد یک کانال می تواند به راحتی پول زیادی به همراه داشته باشد. هرچه تعداد اعضای بیشتری با نرخ تعامل مناسب داشته باشید، قیمت کانال می تواند بالاتر باشد. اما برای به دست آوردن درآمد خوب، باید تعداد بالایی از مشترکین تلگرام را بدست آورید.

 اعضا بیشتر = درآمد بیشتر

۴- فروش محصولات و خدمات شخص ثالث

این مورد بسیار شبیه به مدل فروش محصولات و خدمات خود است. اما در این حالت، شما محصولات یا خدمات شخص ثالث را می فروشید.

به عنوان مثال، برخی کانال های تلگرام با معاملات کفش ورزشی وجود دارد.آنها فروشگاه های کفش کتانی آنلاین را رصد می کنند، اگر یک قیمت به میزان قابل توجهی پایین بیاید، در کانال خود پست می گذارند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *