نمونه اولیه اپل واچ با طراحی متفاوت و دکمه هوم

نمونه اولیه اپل واچ با طراحی متفاوت و دکمه هوم
  • 1399/10/13
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

در چند روز گذشته خبرهایی حاکی از تولید اپل واچ با طراحی خاص بسیار منشتر شده است، در بین این تصاویر و ویدئو ها مشخص شده است نمونه اولیه این اپل واچ درون یک قاب بزرگ قرار دارد و شبیه به یک آیپاد کوچک به نظر می‌رسد.

در ویدیوهایی که منتشر شده مشخص شده که این دستگاه از نوع «PVTe» است که می‌تواند نشانگر یک نمونه اولیه برای بررسی مهندسی باشد. زمانی که صفحه لمسی روشن می‌شود، اپ‌های داخلی اپل درون آن به چشم می‌خورند. در این محصول با بیلد نرم افزاری پیش از watchOS 1.0 روبه‌رو هستیم. یکی از این برنامه‌ها «Lisa Tester» با آیکون «لیسا سیمپسون» است که احتمالا ادای احترامی به دختر استیو جابز و یکی از اولین کامپیوترهای اپل با رابط کاربری GUI به نام «اپل لیسا» باشد.

نمونه اولیه اپل واچ با طراحی متفاوت و دکمه هوم

این اپ به افراد اجازه می‌دهد که المان‌های رابط کاربری در این نمونه اولیه اپل واچ را تغییر دهند. اپ «Springboard Zoom» موجود در Lisa Tester شباهت زیادی به هوم اسکرین watchOS اصلی دارد که همراه با نسخه اولیه اپل واچ در سال ۲۰۱۵ در اختیار کاربران قرار گرفت.

در این محصول از یک دکمه دیجیتالی استفاده نشده و بجای آن با دکمه‌های فیزیکی پاور و هوم در سمت راست این قاب مواجه هستیم. در جلوی این دستگاه یک دکمه هوم به چشم می‌خورد و در سمت چپ آن هم دکمه‌های افزایش و کاهش حجم صدا قرار گرفته‌اند که ظاهرا کار نمی‌کنند. با ورود به بخش تنظیمات، گزارشی مبنی بر عدم دریافت تاییدیه FCC برای فروش ظاهر می‌شود.

این نمونه اولیه از برنامه‌های اپل برای ساعت هوشمند محبوبش می‌دهد که توانسته به فروش فوق‌العاده بالایی در بازار دست پیدا کند و هرساله نمونه‌ جدید آن معرفی می‌شود. این کمپانی اخیرا اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE را وارد بازار کرده است.

مثل همیشه باید منتظر بمانیم تا این شرکت از محصول جدید خود به طور رسمی رونمایی کند و مشاهده کنیم باز هم مثل همیشه می تواند طرفداران خود را شگفت زده کند و رضایت کاربران خود را جلب کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *