کارسال و کارفود دو سامانه مدیریت آنلاین

کارسال و کارفود دو سامانه مدیریت آنلاین
  • 1400/1/16
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

شما تا چه اندازه به اهمیت برنامه ریزی باور دارید؟ آیا سازمانی وجود دارد که بدون برنامه ریزی موفق شود؟ صد البته که نه.

برنامه ریزی مفهوم تازه ای نیست و اهمیت آن در بعد فردی یا سازمانی بر کسی پوشیده نیست. اما این چگونگی برنامه ریزی و هماهنگ شدن با برنامه است که میان افراد یا سازمان ها تفاوت ایجاد می کند. همه محصولات شرکت کارسو نیز برای همین هدف طراحی شده اند و با استفاده از تازه ترین الگوریتم های مدیریت آنلاین، به شما کمک می کنند که علاوه بر برنامه ریزی، بتوانید به برنامه هایتان جامه عمل بپوشانید.

در این مقاله درباره دو محصول کارسال و کارفود توضیح خواهیم داد که یکی از آن ها سمت و سوی کلی برنامه های سازمان را در قالب یک تقویم مشخص می کند و دیگری پلتفرمی برای تامین غذای کارمندان است. هر کدام از این نرم افزارها امکانات بسیاری دارد که آن ها را به بهترین ابزاز در نوع خودشان تبدیل کرده است. برای آشنایی با مزایای هر یک، ادامه مقاله را بخوانید.

 

تقویم سازمانی آنلاین (کارسال)

بدون یک تقویم سازمانی آنلاین، به ویژه آن هایی که داده های سایر برنامه های شما را همگام سازی می کنند، مجبور هستید همه برنامه های شرکت اعم از رویدادهای آینده، جلسات و مهلت های قانونی را بر روی یک دستگاه، مدیریت و پیگیری کنید و این کار شما را دشوار خواهد کرد. از طرفی کارمندان شما ممکن است تاریخ های مهم سازمان را فراموش کنند که این اصلا مطلوب نیست.

در همین راستا درباره کارسال صحبت خواهیم کرد. کارسال یک تقویم سازمانی آنلاین است که امکانات زیادی را در زمینه برنامه ریزی سازمانی به شما می دهد. وقتی می خواهید کمتر حرکت کنید و کارهای بیشتری انجام دهید کارسال یک انتخاب برتر است. در این بخش، بعضی از بهترین ویژگی های نرم افزار کارسال و نحوه استفاده بهینه از آن را به شما توضیح خواهیم داد.

کارسال

برنامه ریزی هوشمند برای جلسات

کارسال به شما امکان می دهد با بررسی این که کدام یک از اعضای سازمانتان در دسترس است، رویدادها را برنامه ریزی کرده و بتوانید از همپوشانی و یا در هم رفتن قرارهای ملاقات جلوگیری نمایید. در این سامانه پرسنلی می توانید تقویم ها را به اشتراک بگذارید، برای آن ها ریمایندر (یادآور) تنظیم نمایید و در نهایت از رویدادها و تقویم ها اکسپورت (خروجی) بگیرید.

هماهنگی با نرم افزارهای دیگر

اگر کسب و کار شما از قبل با کارسو فعالیت می کند، کارسال کاملا مناسب شما خواهد بود زیرا به صورت خودکار با دیگر محصولات و برنامه های کارسو مثل نرم افزار حقوق و دستمزد و اتوماسیون تغذیه ادغام می شود. با استفاده از کارسال، دیگر لازم نیست وقت خود را برای برنامه ریزی تلف کنید و می توانید از تقویم های قابل اشتراک استفاده کنید.

قابل دسترس در چندین دستگاه

باید مدتی از دفتر خارج شوید اما نگران این هستید که قادر به حفظ تغییرات مهم در برنامه خود نیستید؟ جای نگرانی نیست. فرقی نمی کند دستگاه مورد استفاده شما پی سی، لپتاپ، موبایل یا تبلت باشد؛ کارسال به شما این امکان را می دهد که برنامه خود را در چند ثانیه مشاهده و ویرایش کنید. همچنین می توانید از اپلیکیشن موبایل بهینه شده کارسال استفاده کنید.

اکنون قصد داریم به ۵ ویژگی جالب کارسال که زندگی شغلی را آسان تر می کند نگاهی بیندازیم.

۱٫    برنامه جلسات گروهی را تنظیم کنید

کارسال به شما کمک می کند فقط با یک کلیک جلسات خود را برنامه ریزی کنید. برای اطمینان از در دسترس بودن همه مهمان های دعوت شده، می توانید از زمان های پیشنهادی خود نرم افزار استفاده کنید. به این ترتیب هیچ رفت و برگشت غیر ضروری وجود نخواهد داشت.

۲٫    پیوست ها را اضافه کنید

تصور کنید شما در حال آماده شدن برای یک جلسه مهم هستید و ناگهان متوجه می شوید برخی از اسناد لازم برای جلسه را گم کرده اید. احتمالا با عصبانیت اینباکس های خود را می گردید و سعی می کنید صفحه مورد نیاز خود را پیدا کنید اما افسوس که در هیچ جا یافت نمی شود؛ به نظر می رسد موقعیت آشنایی باشد.تقویم اختصاصی کارسال به شما امکان می دهد پرونده ها را مستقیما به رویدادها ضمیمه کنید تا مهمانان بتوانند آنها را از تقویم خود دانلود کنند و قبل از پیوستن به جلسه آنها را بررسی نمایند. این کار بسیار آسان است و هیچ درد سری ندارد.

۳٫    مکان جلسات را اضافه کنید

کارسال در تلفیق با کارمپ که برای رهگیری آنلاین کارمندان طراحی شده است، به شما امکان می دهد دعوت نامه ها را با نقطه دقیق جلسه ارسال کنید. شما مکان و نحوه رسیدن به آن را می دانید بنابراین دیگر جای نگرانی برای تدارکات یا پیام های اضافه وجود نخواهد داشت.

۴٫    تقویم های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

اگر بخواهید جلسه ای را در زمانی رزرو کنید که برای همه مفید باشد یا اگر لازم باشد که برنامه های همکاران خود را زیر نظر داشته باشید، می توانید تقویم های کارسال آن ها را به تقویم خود اضافه کنید.کاربران می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی تقویمشان را ببیند و چه محتوایی را مشاهده کند. شما باید از طریق برنامه، درخواست دسترسی کنید. پس از تأیید، رویدادهای مربوط به همکارانتان در بخش «تقویم های دیگر» شما ظاهر می شوند و تا زمانی که مجوز شما را لغو نکنند، می توانید دستور کار روزانه آن ها را ببینید.

۵٫    زمان های شلوغ را مسدود کنید.

کارسال به شما امکان می دهد ساعاتی که مشغول هستید و وقت ندارید را مسدود کرده و برای ملاقات ها فضای خالی مشخص کنید تا افراد بتوانند جلسات خصوصی را با شما برنامه ریزی کنند. آن ها یک نسخه از تقویم شما را دریافت می کنند که از طریق آن می توانند آزاد بودن وق شما را بررسی کنند. در این صورت آن ها در زمانی که وقت خالی دارید با شما جلسه تنظیم می کنند.کارسو برای طراحی ابزارهای قدرتمند مرتبط با یکدیگر به شهرت رسیده است. تقویم اختصاصی درون سازمانی کارسال، یکی از نرم افزارهای ستاره ای کارسو است و به شما کمک می کند تا از برنامه شلوغ خود مطلع باشید و بتوانید در مدت زمان مورد نظر به اهداف تجاری خود برسید.

اتوماسیون تغذیه (کارفود)

یکی از بهترین امتیازاتی که می توانید به کارمندان خود اعطا کنید، تامین غذای آن ها در محل کار است که البته مدیریت آن به شیوه سنتی کار آسانی نیست. با استفاده از یک اتوماسیون تغذیه می توانید به راحتی برای تغذیه کارمندان خود برنامه ریزی کنید و منظم کردن برنامه غذاهایی آن ها، انگیزه شان را افزایش دهید. باور نمی کنید؟ ادامه مطلب را بخوانید.

کارفود

مزایای داشتن اتوماسیون تغذیه

داشتن اتوماسیون تغذیه باعث می شود کارکنان شما استرس کمتری داشته باشند و احساس ارزش بیشتری کنند که هر دوی این موارد در افزایش راندمان کار آن ها بسیار موثر است. مطالعه اخیر انجام شده توسط EAT Club نشان می دهد کارمندانی که به وسیله سازمان خود تغذیه می شوند ۵۴ درصد بیشتر احتمال دارد که در همان سازمان بمانند و نیز ۷۰ درصد بیشتر امکان دارد آن سازمان را به عنوان یک مکان عالی برای کار به دیگران توصیه کنند. این مطالعه همچنین نشان داد در صورتی که شرکت به کارمندان خود غذا دهد.

  • ۶۰ درصد کارکنان شاداب ترند.
  • ۴۶ درصد کارکنان تمرکز بیشتری دارند.
  • ۴۹ درصد کارکنان بهره وری بیشتری خواهند داشت.

این نتایج در مورد بهره وری کار و احساس خوشبختی، اعداد و ارقام بزرگی هستند و همه آن ها تنها به دلیل یک وعده غذایی ناهار به وجود آمده اند. اکنون می خواهیم تعدادی از ویژگی های کارفود را بررسی کنیم تا ببینیم این سامانه چگونه باعث رضایت کاربران خود می شود.

امکان تقسیم هزینه میان کارمند و کارفرما

در این سامانه امکان توافق برای میزان سهم پرداختی کارفرما و کارمند در هر وعده فراهم شده است. به این معنا که با توجه به قرارداد، توافق می شود که برای هر وعده ناهاری که کارمند در شرکت خریداری می کند، کارفرما فرضا ۳۰ درصد هزینه را تقبل کند و باقی هزینه بر عهده کارمند باشد. این اعداد می توانند متغیر باشند و بر اساس شرایط، شیوه محاسبه تازه ای تعریف شود.

دسترسی کارمندان به پنل شخصی

هر یک از کارمندان با ورود به پنل شخصی خود در نرم افزار کارفود، علاوه بر سفارش غذا می تواند گزارش مربوط به غذای صرف شده در هر وعده، غذای روزهای آینده و همچنین میزان بدهی خود به سازمان بابت غذاها را مشاهده کند.

امکان پرداخت هزینه با کسر از حقوق

سامانه آنلاین کارفود به طور یکپارچه با سایر محصولات کارسو عمل می کند. بنابراین در صورت استفاده از نرم افزار کارپول(سامانه حقوق و دستمزد) قادر خواهید تا میزان بدهی کارمندان را در فیش حقوقی آنها لحاظ نمایید و نگران حساب های عقب مانده ناهار کارمندان نباشید.

اکنون که با ویژگی های کارسال و کارفود آشنا شدید، می توانید روی این موضوع تمرکز کنید که چگونه بیشترین بهره را از آن ها ببرید و در کسب و کار خود، به بهترین تبدیل شوید.

همین امروز ثبت نام کنید تا از ۳۰ روز دموی رایگان محصولات کارسو بهره مند شوید.

کارسو؛ دستیار آنلاین کسب و کار شما.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *