تدریس خصوصی مجازی و معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی

تدریس خصوصی مجازی و معلم خصوصی آنلاین برای پیشرفت تحصیلی
  • 1400/3/1
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

تدریس خصوصی آنلاین و مجازی یک روش بسیار موثر برای موفقیت در تحصیل است. در کلاس های تدریس خصوصی آنلاین می توان در کمترین زمان دروس مختلف را یاد گرفت و اشکالات را برطرف کرد. به عنوان مثال اگر ریاضی دهم در مبحث مثلثات یا هر مبحث دیگری اشکال دارید استفاده از کلاس های خصوصی بهترین و سریع ترین روش برای رفع اشکال است. اگر می خواهید بر مکالمه زبان انگلیسی مسلط شوید و یا در آزمون آیلتس نمره بالا بگیرید، باز هم کلاس های خصوصی بهترین گزینه می باشد. مزیت کلاس خصوصی آنلاین این است که می توان با هر استادی از هر جای ایران و جهان کلاس برگزار نمود و در هر ساعت از شبانه روز هم می توان از این کلاس ها استفاده کرد. معلم خصوصی آنلاین به نسبت کتاب کمک آموزشی و یا فیلم آموزشی مزیت های بسیار زیادی دارد. از کتاب کمک آموزشی و فیلم نمی توان سوال پرسید. معلم خصوصی هر سوالی را در کمترین زمان پاسخ می دهد. نکته دیگر اینکه وقتی از استاد خصوصی سوال می پرسید ایشان تشخیص خواهد داد که این سوال به چه دلیلی برای شما پیش آمده است و در چه مباحثی ضعف پایه ای دارید. بنابراین در کمترین زمان درس را یاد می گیرید و می توانید سریع پیشرفت کنید. یک استاد خوب ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان، زیست و … می تواند به شما بسیار کمک کند تا در درس و تحصیل پیشرفت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه انتخاب معلم خصوصی آنلاین خوب مقاله نکات مهم برای داشتن استاد خصوصی آنلاین خوب از سایت ایران مدرس www.IranModares.com را بخوانید. برای مشاهده لیست کامل اساتید تدریس خصوصی آنلاین، شماره تماس مستقیم معلم های خصوصی و قیمت هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی به سایت ایران مدرس مراجعه کنید.

نکات کلی در رابطه با کلاس های تدریس زبان انگلیسی آنلاین

اولین مزیت کلاس های زبان آنلاین این است که هزینه مناسب تری به نسبت کلاس های حضوری دارد. برای برگزاری کلاس تدریس انگلیسی در منزل استاد زبان باید زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست بدهد و در نتیجه برای برگزاری هر جلسه قیمت بیشتری را هم در نظر خواهد گرفت. بحث ترافیک، آلودگی هوا و … هم در کلاس های خصوصی حضوری زبان مطرح است. کلاس های آنلاین هم بهداشتی تر است و هم اینکه به صرفه تر هم می باشد. در این کلاس ها استاد با خیال راحت و بدون از دست دادن زمان تدریس خودش را انجام می دهد و می تواند از کل جهان شاگرد جذب کند. تدریس زبان انگلیسی آنلاین برای معلم های خصوصی زبان انگلیسی خانم هم به لحاظ امنیتی بسیار بهتر است.

نکات کلیدی برای داشتن معلم خصوصی آنلاین خوب

۱-  به سابقه تدریس اساتید توجه کنید و سعی کنید با یک معلم با تجربه کلاس داشته باشید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند بهتر تدریس می کنند و با احتمال بیشتری می توانند شاگردهای خودشان را به نتیجه مطلوب برسانند.

۲- قیمت کلاس را در اولویت اول قرار ندهید. با یک معلم خصوصی آنلاین خوب و مجرب کلاس برگزار کنید هر چند هزینه کلاس های ایشان کمی بالاتر باشد.

۳-  نظرات شاگردهای قبلی اساتید را هم مطالعه کنید و با معلمی کلاس داشته باشید که شاگردهای قبلی ایشان موفق و راضی هستند.

۴-  یک معیار عالی برای انتخاب معلم خصوصی، دانشگاه محل تحصیل مدرسین است. با استادی کلاس هماهنگ کنید که از دانشگاه خوب و معتبر فارغ التحصیل شده است.

۵- از بین اساتید ثبت نامی در سایت ایران www.IranModares.com مدرس توصیه می شود با اساتید ویژه که پس زمینه تبلیغ ایشان زرد رنگ است کلاس برگزار کنید.

بهترین معلم های خصوصی ریاضی آنلاین چه ویژگی هایی دارند؟

بهترین معلم های خصوصی ریاضی به کار خودشان متعهد هستند و مثلا اگر جلسه اول راضی نباشید مبلغی را دریافت نمی کنند. این اساتید تدریس ریاضی را به صورت حضوری و آنلاین انجام می دهند. برترین اساتید از دانشگاههای معتبر در رشته ریاضی یا رشته های سطح بالا فارغ التحصیل شده اند و معمولا مدرک ارشد یا دکتری دارند. این مدرسین در ایام تحصیل خودشان هم موفق بوده اند و مثلا در دبیرستان البرز و سایر موسسات معتبر درس خوانده اند. معلم های خوب ریاضی سابقه کاری بالایی دارند و با تجربه هستند و به هیمن دلیل نحوه تدریس ایشان بسیار پخته و سطح بالا است. بسیاری از این اساتید در دانشگاه معدل بالایی داشته اند و در کنکور کارشناسی، ارشد و دکتری رتبه خوبی را بدست آورده اند. اگر می خواهید برای موفقیت در ریاضی کنکور معلم خصوصی داشته باشید بهتر است با استادی کلاس برگزار کنید که خود ایشان در کنکور و ریاضی کنکور موفق بوده اند.

چگونه تدریس خصوصی آنلاین کنیم؟

راهکارهای مختلفی برای جذب شاگرد وجود دارد که به جرات می توان گفت بهترین یا یکی از بهترین راهکارهای موجود ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس www.IranModares.com  است. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۱۰۰۰ مدرس ثبت نامی دارد. با درج تبلیغ در این سایت می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. استفاده از شبکه های اجتماعی هم برای جذب شاگرد می تواند مفید باشد. دروسی را برای تدریس انتخاب کنید که به آن درس ها علاقه دارید. برای اینکه تدریس آنلاین داشته باشید می توانید از اسکایپ، واتس آپ و یا سایت هایی مانند اسکای روم skyroom استفاده کنید. بسیاری از اساتید با استفاده از همین روش ها تدریس آنلاین را انجام می دهند. البته در مقاله ای که در ابتدای همین متن معرفی شد توضیحات بیشتری هم ارائه شده است. استفاده از نرم افزارهای  Zoom، Cisco Webex Meetings، Adobe Connect، Schoology Learning  و … هم برای برگزاری کلاس های مجازی می تواند مفید باشد.

تکنیک های تدریس خصوصی به صورت آنلاین و حضوری

اگر شما به تدریس و آموزش علاقه داشته باشید و دروس تدریسی خودتان را به گونه ای انتخاب کنید که مورد علاقه شما باشد مطمئن باشید بسیار موفق خواهید شد و به درآمدهای بالا خواهید رسید. موفق ترین افراد در هر کاری عاشق کار خودشان هستند. به عنوان مثال اگر شما از تدریس خصوصی زیست شناسی لذت می برید و به زیست علاقه دارید شاگردهای شما هم علاقه مند می شوند و هر روز موفق تر از قبل خواهید بود. کسب درآمد از طریق تدریس خصوصی کار بسیار راحتی است در صورتیکه این اصول اولیه را رعایت کنید. خیلی در جستجوی تکنیک های عجیب و راز و رمز و …. نباشید. درامد تدریس خصوصی می تواند بسیار بالا باشد. شما اگر در روز ۴ جلسه کلاس با قیمت ۲۰۰ هزار تومان برای هر جلسه داشته باشید به صورت متوسط در روز درآمد ۸۰۰ هزار تومان و در ماه درامدی نزدیک به ۲۵ میلیون تومان خواهید داشت.

مقایسه معلم خصوصی آنلاین با تدریس خصوصی در منزل

معلم خصوصی آنلاین ارزان تر است

اگر می خواهید کلاس های خصوصی شما با نرخ مناسبتری برگزار شود استفاده از تدریس خصوصی آنلاین را پیشنهاد می دهیم. اساتید تدریس خصوصی برای کلاس ها حضوری معمولا زمان زیادی را در مسیر از دست می دهند و این زمان برای کلاس های مجازی از دست نمی رود.

تدریس خصوصی آنلاین انعطاف بیشتری دارد

اگر معلم خصوصی آنلاین داشته باشید در هر زمانی می توانید کلاس خصوصی را برگزار کنید. شب امتحان ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب هم می توانید جلسه رفع اشکال برگزار نمائید. در ضمن، با هر استادی و از هر کجای ایران و دنیا می توانید کلاس برگزار کنید. کلاس های خصوصی آنلاین بسیار منعطف است و می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی یک معلم آنلاین خوب در کنار خودتان داشه باشید.

بازدهی تدریس خصوصی در منزل بیشتر است

در کنار مزایایی که برای کلاس های اینترنتی و مجازی گفته شد، می توان به این نکته اشاره کرد که کلاس های تدریس خصوصی در منزل بازدهی بیشتری دارد. هزینه کلاس های آنلاین ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر است و شاید بتوان گفت بازدهی کلاس های حضوری هم ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر می باشد.

در ایام کرونایی داشتن معلم آنلاین مناسب تر است

فرق نمی کند که می خواهید معلم خصوصی ریاضی داشته باشید یا مثلا مبحث اوربیتال را با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی شیمی یاد بگیرید، در هر صورت، در ایام کرونایی استفاده از کلاس های آنلاین مناسب تر می باشد. با استفاده از این کلاس ها تماس ها به حداقل رسیده و سلامتی شاگرد و معلم تضمین می شود.

منبع: وبسایت و مرجع معلم خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php تدریس خصوصی آنلاین و معلم خصوصی در منزل با بهترین قیمت در تهران و کل ایران

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *