بررسی و انواع دوربین عکاسی کانن

بررسی و انواع دوربین عکاسی کانن
  • 1400/3/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری کانن در ابتدای فعالیت خود تا کنون، در رتبه نخست بازار جهانی دوربین عکاسی قرار داشتند و در این هنگام، کمپانی کانن شروع به تولید انواع دوربین های عکاسی و فیلم برداری ضعیف، قوی و حرفه ای کرد؛ این در حالیست که برای هر کدام از محصولاتش یک رده بندی در نظر گرفته است.

رده بندی این دوربین ها به ۴ قسمت تقسیم می شود؛ رده اول دوربین عکاسی تک رقمی کانن، رده دوم دوربین عکاسی میان رده کنون، رده سوم دوربین عکاسی سه رقمی کانن و رده چهارم به دوربین های تصویر برداری و فیلم برداری افراد مبتدی برمی گردد.

” در این پروسه رده بندی دوربین های عکاسی، هرچه تعداد اعداد نام آن محصول بیشتر باشد، کیفیت و کارایی آن نیز ضعیف تر و کمتر است “

دوربین کانن

دوربین عکاسی DSLR حرفه ای کانن

در صورتی که قصد دارید از دوربین های فوق حرفه ای و بی نظیر شرکت کانن بهره لازم را ببرید، پیشنهاد می شود از دوربین عکاسی ۵d mark iv و ۶d mark ii بهره لازم را ببرید زیرا که این دو محصول بالاترین کیفیت، بیشترین بازدهی، بالاترین قیمت در بازار دوربین عکاسی ایران و… را به خود اختصاص داده اند و هیچ کدام از محصولات تولید شده توسط کمپانی کانن، قابلیت آنها را ندارند!

بدنه مستحکم، رزولوشن بالای تصویر برداری، کیفیت فیلم برداری منحصر بفرد، نوع حسگر بکار رفته در این دوربین، تعداد نقاط فوکوس و دیگر ویژگی آنها باعث متمایز شدن این دو محصول نسبت به رقبایشان شده است!

شایسته است بدانید: تناژ رنگی در تصاویر jpg دوربین عکاسی کانن به سوی رنگ قرمز می رود و می تواند کار را برای ادیتور سخت کند! با این حال ویرایش کننده می تواند تصاویر خود را با فرمت Raw بگیرد تا به راحتی هر ویرایشی که لزوم دارد را بر روی تصویر ثبت شده، اعمال کند.

دوربین عکاسی میان رده و حرفه ای کنون

دوربین تصویر برداری و فیلم برداری میان رده شرکت کانن دوربین هایی می باشند که افراد حرفه ای، عکاسان آتلیه ای، فیلم برداران مراسم عروسی و سمینار ها، عکاسان حیات وحش و دیگر کاربران از آن استفاده می کنند؛ این عوامل تمام ماجرا نیست، بلکه قیمت نرمال و مناسب دوربین های عکاسی دو رقمی و میان رده کانن نیز در جذب مشتریان و متقاضیان تاثیر بسزایی دارند!

علاوه بر تمام این عوامل، بازدهی و قابلیت های این محصولات نیز در جایگاه مناسب و رتبه بالایی قرار دارند.

” از بهترین دوربین عکاسی دو رقمی کانن می توانیم به ۸۰d اشاره کنیم که در بازار ایران، متقاضیان بسیاری دارد “

دوربین عکاسی نیمه حرفه ای و سه رقمی کانن

محصولات سه رقمی برند کانن عبارت اند از ۷۵۰D، ۷۰۰D، ۸۰۰D، ۸۵۰D و… که در بین تمام این دوربین ها، ۸۰۰D بیشترین بازدهی را نسبت به دیگر دوربین های عکاسی کانن داشته است.

دوربین کانن سه رقمی کانن متناسب با کاربرانی که به تازگی از حالت مبتدی به نیمه حرفه ای ارتقاع یافته اند، طراحی شده است که تصویر برداران و فیلم برداران می توانند با مناسب ترین قیمت ممکن، عکاسی های خانوادگی و فعالیت های خیابانی خود را آغاز کنند و تجربه ای بی نظیر داشته باشند! علاوه بر آن کیفیت پایین بعضی از دوربین های سه رقمی را می توان با جای گذاری لنز های فوق العاده کانن، رفع کرد و تصاویری و ویدیو هایی با کیفیت بالا ثبت کرد!

 

دوربین عکاسی کانن

دوربین تصویر برداری مبتدی و چهار رقمی Canon  

کاربرانی که قصد دارند اولین فعالیت تصویر برداری و فیلم برداری خود را با کانن شروع کنند، پیشنهاد می شود از دوربین های ۱۳۰۰D، ۴۰۰۰D، ۲۰۰۰D و نظایر آنها استفاده کنند زیرا که تنظیمات فوکوس خودکار، صفحه نمایش لمسی و دیگر مزیت این محصولات باعث می شوند تا کاربران به راحتی و با سرعت بالا، تصویر برداری و فیلم برداری های خود را انجام دهند و بهترین تجربه خود را داشته باشند!

این چهار رده باعث می شوند تا هر زمانی که شما قصد داشتید حوزه فعالیت خود را گسترش دهید، دستتان در هنگام خرید باز باشد و از انواع آنها، بهره لازم را ببرید…

کلام آخر و نتیجه گیری نسبت به رده بندی محصولات کانن

بهره وری و استفاده مفید از دوربین عکاسی را می توان به شرکت کانن نسبت داد زیرا که این کمپانی از ابتدای فعالیت خود تا کنون، تمام محصولاتش را هر ساله بروز تر و نوین تر می کند!

از سویی دیگر لزوم دارد بدانید که تمام این محصولات نام برده در بالا، در بازار ایران بیشترین متقاضی را دارند و هر کدام، از سری محصولات DSLR دوربین عکاسی عنوان می شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *