نحوه انجام قرعه کشی اینستاگرام

نحوه انجام قرعه کشی اینستاگرام
  • 1400/3/26
  • گویا آی تی
  • 0

قرعه کشی اینستاگرام یکی از روش های محبوب برای افزایش تعامل دنبال کنندگان یک پیج اینستاگرامی می باشد. وقتی تعامل پیجتان بالا می رود از طرفی برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی جذاب می تواند به شما در افزایش فالوور های پیجتان کمک نماید. نوع و کیفیت مسابقه اینستاگرامی که برگزار میکنید تاثیر مستقیمی در میزان رسیدن به نتیجه مطلوب شما دارد.
روش های مختلفی برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی وجود دارد که درادامه به آنها می پردازیم.

یکی از محبوب ترین نوع  قرعه کشی اینستاگرام ، قرعه کشی بر اساس کامنت می باشد. در این روش کاربران زیر پست مسابقه نظرات خود را قرار میدهند و بسته به اینکه ، شرایطی که صاحب پیج در نظر گرفته را رعایت کرده باشند در قرعه کشی شرکت داده می شوند.

انواع قرعه کشی کامنت اینستاگرام

  • کامنت بیشتر شانس بیشتر
  • بر اساس بیشترین تگ
  • بر اساس حداقل تگ

قرعه کشی کامنت بیشتر شانس بیشتر
یکی از روش های مرسوم ، کامنت بیشتر شانس بیشتر می باشد. در این روش مدیر پیج از دنبال کننده های پیج میخواهد تا زیر پست مسابقه نظرات خود را قرار دهند. این روش میتواند به  افزایش تعامل پیج کمک کند.

بر اساس بیشترین تگ
این نوع مسابقه به منظور تشویق افراد برای تگ یا منشن کردن افراد مختلف در زیر پست مسابقه انجام میشود و دیده شدن هر چه بیشتر پست و پیج مسابقه است. در این مسابقه زمانی به عنوان پایان مسابقه اعلام می شود و پس از اتمام مسابقه چند نفر اولی که بیشترین تگ را انجام داده باشد برنده مسابقه معرفی می گردد.

قرعه کشی بر اساس حداقل تگ
در نوع دیگری از این دسته از مسابقات از شرکت کنندگان خواسته می شود که دوستان خود را زیر پست مسابقه تگ کنند و گاها حداقل هایی هم برای آن اعمال می شود. برای مثال شما باید حداقل سه نفر را تگ کرده باشید تا در قرعه کشی شرکت داده شوید. از مزیت های این روش علاوه بر افزایش تعامل ، کمک به دیده شدن نیز میباشد.

  • افزایش تعامل پیج به صورت نرمال ،  بی شک می تواند یکی از روش های عالی برای  بهبود اعتبار پیج نزد الگوریتم های اینستاگرام برای نمایش پیج شما در اکسپلور باشد. به طور مثال وقتی تعداد کامنت های پست اینستاگرامی شما نزدیک به هم هست. این مورد تاثیر بهتری نسبت به این  دارد که تنها یک پست شما چند هزار کامنت بخورد اما بقیه پست های شما وضعیت جالبی نداشته باشند. بنابراین پیشنهاد میکنیم که مسابقه به صورت ماهانه یا هفتگی برگزار کنید و از کاربران بخواهید زیر همه پست های  که در این دوره قرار داده می شود کامنت بگذراند.

قرعه کشی بر اساس لایک

یکی دیگر از روش های برگزاری مسابقه اینستاگرامی، قرعه کشی بین کسانی است که پست مسابقه را لایک کرده اند. این روش هم یکی از روش های محبوب برای افزایش تعامل می باشد.

اگر از کاربرانتان بخواهید که  آخرین پست های پیجتان را لایک نمایند مطمئنا نتیجه بهتری در افزایش تعامل و اعتبار پیجتان خواهید گرفت.

قرعه کشی بین فالوورها

شما میتوانید از بین دنبال کنندگان پیج، مسابقه برگزار نمایید که می تواند کمکی برای جذب فالوور برای پیج شما باشد.

ترکیبی از قوانین بالا

شما میتوانید ترکیبی از قوانین بالا را به عنوان قانون مسابقه خود در نظر بگیرید. برای مثال، کسانی که پست مسابقه را لایک کردند و زیر ۵ پست آخر کامنت گذاشتند و پیج را هم فالو کردند.

اگر دغدغه این را دارید که ابزاری پیدا کنید که تمامی قوانین بالا را پوشش دهد. یا به دنبال گروهی هستید که برای قوانین خاص برنامه شما برنامه اختصاصی بنویسد در ادامه گروه برنامه نویسی و طراحی سایت اوجاسافت را خدمت شما عزیران معرفی می نماییم.

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت با پیاده سازی وب سایتی که تمامی قوانین بالا را پوشش می دهد. یکی از بهترین نرم افزار های موجود در این حوزه می باشد.

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید برنامه قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت انواع قواعد را  برای برگزاری یک مسابقه موفق در اختیار شما قرار می دهد.

برنامه اندروید قرعه کشی اینستاگرام

با نصب نسخه اندروید برنام قرعه کشی به سادگی قادر خواهید بود تمام امکانات موجود در سایت را در اپلیکیشن اندروید هم داشته باشید و اقدام به قرعه کشی از مسابقه خود نمائید.

تست رایگان

با استفاده از امکان تست رایگان قادر خواهید بود که قبل از پرداخت هر مبلغی، امکانات برنامه را تست کنید و در صورت رضایت اقدام به برگزاری قرعه کشی برای مسابقه اصلی خود نمائید. در حال حاضر استفاده از این نرم افزار ، هفته ای یکبار ، برای پست هایی که زیر ۱۰۰ مورد کامنت یا لایک دارند رایگان می باشد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *