پنج لوازم خانگی که بدون وجود آنها نمی توان زندگی کرد

پنج لوازم خانگی که بدون وجود آنها نمی توان زندگی کرد
  • 1400/3/26
  • گویا آی تی
  • 0

وسایل برقی برای آسان شدن زندگی شلوغ و پر سرعت امروزی تهیه شده‌اند و در حالی که داشتن بعضی از آن‌ها اجباری نیست، بدون بعضی دیگر از این وسایل زندگی کردن بسیار سخت خواهد شد. در این مقاله پنج وسیله برقی خانگی را به شما معرفی می‌کنیم که با داشتن آن‌ها می‌توانید به زمینه‌های مختلف زندگی مثل تمیز کاری، مرتب کردن و آشپزی سر و سامان دهید.

  1. آسیاب برقی

آسیاب برقی، وسیله به ظاهر ساده و کوچکی است که خیلی وقت‌ها دست کم گرفته می‌شود، غافل از اینکه دیر یا زود به این وسیله نیاز پیدا خواهد شد. آسیاب برقی برای پودر کردن مواد غذایی خشک و به طور ویژه دانه‌ها طراحی شده است. از این وسیله برای آسیاب کردن قهوه، انواع آجیل مثل بادام و پسته، سویا، نخود و موارد مشابه استفاده می‌شود و می‌تواند بخشی از دستور پخت یک کیک یا شیرینی یا یک غذای خوشمزه را تکمیل کند. نکته مهم در هنگام خرید این وسیله توجه به توان مصرفی آن و قدرت دستگاه است. به خاطر داشته باشید گزینه‌های ارزان قیمت تهیه شده از برندهای ناشناخته اغلب به سرعت خراب شده و توانایی آسیاب کردن دانه‌های چرب مثل گردو را ندارند. بنابراین موقع خرید سعی کنید بهترین گزینه را انتخاب کنید تا مدت زمانی طولانی برایتان کار کند.

  1. جارو شارژی

جارو شارژی یکی دیگر از وسایلی است که زندگی کردن بدون آن سخت خواهد شد؛ به خصوص اگر فرزند کوچکی داشته باشید یا از حیوانات خانگی نگهداری کنید. با خرید یک جارو شارژی پر قدرت و مناسب می‌توانید تمامی نتایج خرابکاری بچه‌ها و بریز و بپاش حیوانات را ظرف مدت زمانی بسیار کوتاه تمیز کرده و هیچ اثری از آن باقی نگذارید. با استفاده از این جارو دیگر نیازی نیست هر دقیقه جارو برقی را بیرون آورده، آن را به برق زده، روشن کرده و به تمیز کردن بپردازید. شما می‌توانید خیلی سریع دکمه جارو شارژی را زده و آشغال‌ها را از روی سطوح تمیز کنید.

بعضی انواع جاروها مثل برخی مدل های جارو شارژی از برند بلک اند دکر به قدرت مکش آب نیز مجهز هستند که امتیازی برای تمیزی بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه متاسفانه اجناس تقلبی زیاد شده‌اند و بعضی افراد سودجو با استفاده از لوگوی مشابه برندهای اصیل سعی در فروش محصولات بی‌کیفیت دارند، خوب است خرید خود را حتما از نمایندگی های فروش انجام داده گول اجناس ارزان قیمت را نخورید.

  1. هم‌زن برقی
استفاده از همزن برقی در آشپزخانه

روزهای قرنطینه برای بسیاری از ما با پختن انواع نان، شیرینی و کیک شروع شد و این موارد بعد از مدت کوتاهی به عادت‎های آخر هفته و روزهای تعطیل تبدیل شدند. همین عادت‌ها به ما نشان دادند که زندگی کردن بدون داشتن یک هم‌زن برقی مناسب اصلا کار راحتی نیست و بافت بسیاری از مواد غذایی با هم‌زن دستی به هیچ وجه لطافت مورد نیاز را به دست نخواهد آورد؛ همین مسئله هم نتیجه نهایی زحمت‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید از دستور غذاهای متنوع‌تری استفاده کنید و گزینه‌های خوشمزه‌تری را سر میز بگذارید، خرید یک هم‌زن برقی را حتما در فهرست خود قرار دهید. این وسیله خیلی زود عصای کار آشپزی و شیرینی‌پزی شما شده و نتیجه‌ای حرفه‌ای به دنبال خواهد داشت.

  1. اتو بخارگر

داشتن انواع اتو برای شرایط مختلف ضروری است؛ مثلا از اتو پرس ایستاده می‌توان برای اتو کشیدن پرده‌ها استفاده کرد و با اتو بخار می‌توان سراغ باز کردن چروک پارچه‌ها و لباس‌های کوچک‌تر رفت، اما در این میان اتو بخارگر چیز دیگری است! این اتو می‌تواند به راحتی لباس آویزان به چوب لباسی را با استفاده از قدرت بخار اتو کشیده و کاملا صاف کند، درست مثل اینکه لباس‌تان را به خشک شویی داده باشید. در اینجا با تفاوت بین اتو معمولی و اتو بخارگر بیشتر آشنا خواهید شد.

در برابر این خدمت قیمت اتوهای بخارگر اغلب به صرفه است و می‌توانند به مرور زمان تعداد قبض‌های اتوشویی شما را کاهش داده و پول بیشتری را در جیب‌تان نگه دارند! برای خرید هم می‌توانید سراغ برندهای تولید کننده‌ای مثل اتوی پاناسونیک و تفال بروید که سال‌هاست امتحان‎شان را به خوبی پس داده‌اند.

برای مشاهده و خرید از بین جدیدترین مدل‌های اتو از برند پاناسونیک به این صفحه در سایت دیجی‌کالا مراجعه نمایید.

  1. مخلوط کن
موارد استفاده از مخلوط کن در خانه

نمی‌شود حرف از زندگی راحت‌تر زد و سراغی از مخلوط کن برقی نگرفت؛ دستگاهی که اگر به درستی و از میان مدل‌های یک برند معتبر انتخاب شود، می‌تواند سال‌های سال با قدرت و بدون خرابی برای شما کار کند.

  • موقع خرید مخلوط کن علاوه بر اینکه باید به قدرت و توان مصرفی آن دقت داشته باشید، بهتر است از داشتن دکمه‌های تنظیم سرعت چرخش در آن نیز مطمئن شوید. همچنین بهترین مخلوط کن‌های برقی ضد لرزش هستند و نباید روی سطوح دچار لغزش شوند.
  • ظرفیت ظرف یا تنگ مخلوط کن هم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید؛ هر چه این ظرفیت بیشتر باشد، قدرت قرار دادن مایعات در آن بیشتر بوده و می‌توانید مقدار آبمیوه یا نوشیدنی مورد علاقه بیشتری را در آن قرار دهید. معمولا هر یک و نیم لیتر ظرفیت، قادر است چهار لیوان نوشیدنی را به شما ارائه کند.
  • دقت داشته باشید بعضی انواع مخلوط کن‌ها یک آسیاب برقی کوچک هم به همراه دارند. اگر دستگاه مد نظر شما هم اینطور است می‌توانید خرید آسیاب برقی را به صورت جداگانه از فهرست‌تان حذف کنید.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *