معرفی یک فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز

معرفی یک فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز
  • 1400/6/21
  • مجید جعفری
  • 1

این روزها کسب و کارهای اینترنتی جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران یافته‌اند چون دسترسی به خدمات و محصولات مختلف به صورت فیزیکی در عصر حاضر که افراد درگیر شلوغی و هیاهوی روزمرگی‌ها هستند، به مسئله‌ای سخت و زمان‌گیر تبدیل شده است. با توجه به اهمیتی که کسب و کار‌های اینترنتی در این روزها دارند و سهم بزرگ آن‌ها در حوزه کسب و کار، سبب شده مشاغل فیزیکی مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیاری وارد این عرصه شوند و با طراحی سایت فروشگاهی به حوزه فعالیت خود بال و پر بیشتری دهند. حتماً تاکنون در مورد سیستم‌های فروشگاه ساز شنیده‌اید. سیستم‌های فروشگاه ساز پلتفرم‌هایی هستند که به طراحی فروشگاه اینترنتی به ساده‌ترین شکل ممکن می‌پردازنند که پوپش یکی از معروف‌ترین این سیستم‌ها است.

معرفی فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز پوپش

قبل از این که به معرفی سیستم پوپش بپردازیم بهتر است اهمیت و مزیت استفاده از ساخت سایت فروشگاهی را روشن کنیم. طراحی سایت فروشگاهی هزینه‌های بسیار زیادی برای کارفرما در بر دارد. ساخت سایت فروشگاهی یک کار تخصصی است و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تخصصی را شامل می‌شود. از آنجا که صاحبین کسب و کار، دانش طراحی سایت را در اختیار ندارند آن را به صورت برون سپاری انجام می‌دهند و گاهی هزینه‌های میلیونی زیادی را صرف آن می‌کنند. مسئله اینجا  است که بسیاری از کسب و کارها به دلیل محدودیت‌های مالی ورود به این عرصه را به تعویق می‌اندازند. از طرفی چون این روزها کسب و کارهای اینترنتی بیشتر در مرکز توجه قرار دارند، مشاغل فیزیکی به حاشیه کشانده می‌شوند. مسلماً این اتفاق به ضرر صاحبین مشاغل سنتی است. به هر حال باید برای این کارفرمایان نیز چاره‌ای اندیشیده شود. سیستم فروشگاه ساز پوپش دقیقاً همان راه چاره است.

پوپش چیست؟

برای این که بتوانید کسب و کار خود را در بستر اینترنت بنا نهید باید حتماً یکی از دو پلتفرم اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهی را داشته باشید. برای طراحی این دو پلتفرم سیستم‌های بسیاری مانند ورد پرس در سطح جهان در حال خدمات رسانی به مشتریان خود هستند و اکثراً بدون دانش برنامه نویسی، سایت یا اپلیکیشن‌های فروشگاهی را طراحی می‌کنند. طبیعتاً هر کدام از این سیستم‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند. افرادی که توان مالی یا دانش کافی برای ساخت سایت را ندارند، می‌توانند به سادگی از طریق این سیستم‌ها سایت خود را طراحی کنند. حال در معرفی پوپش بهتر است بدانید که یک سیستم طراحی اپلیکیشن و وب سایت فروشگاهیست که متعلق به کشور ایران است. با افتخار می‌گوییم پوپش از بهترین نرمافزار فروشگاه ساز  و اپلیکیشن فروشگاهی است که امکانات آن هم سطح سیستم‌های سایت ساز جهانی است و قابلیت‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. بارزترین ویژگی پوپش طراحی کامل سایت و اپلیکیشن بدون دانش برنامه نویسی و هزینه بسیار پایین است.

طراحی فروشگاه اینترنتی به همراه اپلیکیشن فروشگاهی

نحوه عملکرد پوپش

پلتفرم پوپش بر اساس Drag & Drop  توسعه یافته است و بر مبنای آن کار می‌کند. به این صورت که طراحی سایت یا اپلیکیشن تنها با موس و با استفاده از فناوری بصری انجام می‌شود. به بیانی ساده شما می‌توانید تمام المان‌های سایت خود را با موس انتخاب کرده و در هر قسمت از صفحه که دوست دارید قرار دهید چون محدودیتی در آن وجود ندارد. شما می‌توانید هر آنچه را که قرار است در صفحه قرار بگیرد مانند عکس، ویدئو، منو، دکمه‌ها و اجزای بسیار دیگر را به راحتی با موس کشیده و در رنگ و اندازه مد نظر خود در نقاط دلخواه خود در سایت قرار دهید. بزرگ‌ترین مزیت این کار عدم نیاز به دانش برنامه نویسی است. روند یادگیری آن نیز ملایم است و کار با این پلتفرم لذت بخش خواهد بود. این سیستم در عرض چند ساعت امکان طراحی یک فروشگاه اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند.  شاید پوپش تمام امکانات طراحی سایت را ارایه ندهد اما امکانات پایه و ضروری را به صورت بهینه شده در اختیار شما می‌گذارد. به همین  دلیل آن را بهترین فروشگاه ساز اینترنتی  می‌دانند.

مطلب مرتبط : ۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر در سال ۱۴۰۰

فروشگاه ساز پوپش

طراحی یک سایت فروشگاهی قدرتمند اهمیت زیادی دارد اما آنچه که به یک سایت فروش قدرت می‌بخشد، نحوه صحیح مدیریت آن است. برای مدیریت درست باید هنگام ساخت وبسایت سادگی آن را فراموش نکنید. سادگی مهم‌ترین شرط مدیریت اصولی و پیشرفت سایت است. برای این که بتوانید پاسخ درستی به نیاز مشتری بدهید، باید محصولات خود را در دسته بندی‌های درستی قرار دهید تا مشتری به راحتی به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کند. هر چه شما از اصل سادگی دورتر شوید، فضای گیج کننده‌تری برای مشتری فراهم کرده و او را گمراه‌تر می‌کنید. در این صورت آمار فروش شما با افت چشمگیری مواجه می‌شود. بنابراین برای این که بتوانید نرخ فروش خود را افزایش دهید، باید تجربه کاربری رضایت بخشی برای مشتری فراهم کنید و تحقق این هدف در گرو مدیریت صحیح است.

شما می‌توانید با استفاده از سرویس فروشگاه سازاینترنتی پوپش به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را بسازید. این نرم افزار طراحی سایت را از طریق ویرایشگر قالب ارائه می‌دهد و شما برای طراحی قالب اختصاصی برای سایت فروشگاهی خود به هیچ دانش برنامه نویسی و کد نویسی نیاز ندارید. شما می‌توانید با استفاده از این نرم افزار علاوه بر طراحی سایت آن را مدیریت کرده و محصولات خود را در دسته بندی‌های مجزا قرار دهید تا بتوانید آن‌ها را بهتر به نمایش گذاشته  و تجربه کاربری خوشایندی برای مشتریان به ارمغان آورید.

ساخت فروشگاه اینترنتی بدون دانش برنامه نویسی

مهم‌ترین امکانات فروشگاه ساز پوپش در طراحی فروشگاه اینترنتی

  • شما می‌توانید به صورت رایگان قالب‌های طراحی شده و آماده را در این نرم افزار انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید.  بنابراین می‌توانید با استفاده از قالب‌ها بدون هیچ هزینه‌ای تغییرات دلخواه خود را در سایت ایجاد کنید.
  • به جای این که هزینه‌های گزاف را صرف طراحی سایت کنید، بهتر است بر روی تولید محتوی و بهینه سازی سایت سرمایه گذاری کنید تا بتوانید سایت خود را به صدر نتایج جست و جوی گوگل برسانید. اگر به صورت مرتب محتوای بونیک و جدید بارگذاری کنید، سایت شما به عنوان سایت مرجع در گوگل شناخته شده و در نتایج اول جست و جو قرار می‌گیرد. سیستم فروشگاه ساز پوپش با پنل مدیرتی ساده و در عین حال پیشرفته این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بدون صرف هزینه خودتان خدمات تولید محتوا را برای سایت فروشگاهی خود انجام دهید.
  • این روزها که رقابت در بین سایت‌های فروشگاهی مشابه بسیار بالا است، اکثر سایت‌ها برای جذب مشتری و افزایش فروش تخفیف‌های مختلفی برای محصولات خود می‌گذارند و از این طریق مشتری را به خرید ترغیب می‌کنند. پوپش با امکان ایجاد تخفیف‌دهی پیشرفته بر حسب قیمت محصول، ارسال رایگان، شهر خریدار، بازه زمانی خاص و غیره سبب افزایش فروش شما می‌شود.
  • پوپش این امکان را فراهم می‌کند که خریداران بتوانند با پیگری سفارش از وضعیت سفارشات خود مطلع شوند، به محصولات امتیاز دهند، امکان جست و جو در کلیه محصولات را داشته باشند، نظر خود را در مورد محصولات ارائه داده و پاسخ دریافت کنند، از طریق درگاه‌های بانکی به راحتی هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنند و امکانات بسیار دیگر که در نهایت سبب جذب بیشتر مشتری می‌شود و این تمام آن چیزی است که فروشگاه ساز پوپش در پی آن است.

اپلیکیشن ساز

این روزها اکثر کاربران اینترنت از طریق گوشی موبایل وارد آن می‌شوند. به همین دلیل علاوه بر رسپانسیو بودن وب سایت‌ها باید برنامه و پلتفرم‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که با سیستم‌های اندرویدی موبایل سازگار بوده و این امکان را برای کاربر فراهم کند که به راحتی به فروشگاه‌های اینترنتی دسترسی پیدا کند. اپلیکیشن دقیقاً همان پلتفرم  فروشگاهی است که امروزه به صورت گسترده در سیستم‌‌های گوشی‌های هوشمند نصب و استفاده می‌شود و کاربران هدف بسیاری دارد. پوپش علاوه بر امکانات فروشگاه ساز امکانات دیگری تخت عنوان اپلیکیشن ساز دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن اپلیکیشن فروشگاهی خود را بدون هیچ هزینه‌ای بسازید. اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی شما باید عملکرد پر سرعتی داشته باشد و در زمان کم، اطلاعات کافی را در اختیار کاربر بگذارد. علاوه بر آن گرافیت اپلیکیشن باید طوری طراحی شود که در حافظه گوشی فضای کمی اشغال کند.

از طرفی اگر اپلیکیشن استانداردهای لازم را نداشته باشد مارکت‌های خارجی و داخلی مانند گوگل پلی و کافه باز از آن پشتیبانی نمی‌کنند. در نتیجه شانس شما برای جذب کاربر و افزایش فروش کاهش یافته و موفقیت شما غیر ممکن است.   فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز پوپش با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مطابق با ساختار موبایل محصولات شما را به صورت منظم و شکیل ارائه داده و مشتری را به خرید ترغیب می‌کند. پوپش طوری اپلیکیشن شما را می‌سازد که آن را در بین هزاران رقیب متمایز جلوه داده و حس اعتماد را در مشتریان شما ایجاد می‌کند.

هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی در سایت پوپش

پوپش یک سایت ساز پولی است. با وجود این که این نرم افزار غیر رایگان است مشتریان بسیار زیادی دارد  و این نشان دهنده قیمت مناسب این سرویس و کیفیت امکانات آن است. پوپش قیمت مناسبی برای خدمات خود دارد که به صورت سالانه پرداخت می‌شود. این پلتفرم  برای تازه واردان هفت روز ضمانت بازگشت وجه دارد. بنابراین اگر با مشکلی مواجه شوید، هزینه شما به طور کامل بازپرداخت می‌شود. برای آشنایی با این پلتفرم می‌توانید از دموی پنل مدیریت سایت یا ویرایشگر قالب در وب سایت پوپش دیدن کنید تا با روند کار با آن اشنا شوید.  لینک زیر پل ارتباطی شما با فروشگاه ساز پوپش است.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *