استفاده گسترده نرم افزار CRM در صنعت و روی آوردن به CRM ابری

استفاده گسترده نرم افزار CRM در صنعت و روی آوردن به CRM ابری
  • 1400/6/23
  • مجید جعفری
  • 0

طبق تحقیقات انجام شده توسط Forbes ، CRM نرخ رشد سالانه مرکب % (CAGR) 15.1  را از سال ۲۰۱۲-۲۰۱۷ نشان داده است.  تقاضا برای استفاده از این فناوری با سرعت بالایی در حال افزایش است و انتظار می‌رود صنعت فروش CRM تا سال ۲۰۲۰ به ۴۸٫۴ میلیارد دلار برسد.

۷۴٪ از کاربران گزارش دادند که نرم افزار CRM به آن‌ها در بهبود دسترسی به داده‌های مشتری کمک کرده است.

مشتریان وفادار بزرگترین دارایی هر شرکت هستند. برای حفظ این دارایی افزایش سطح وفاداری مشتری ، انتقال بی عیب و نقص ، ذخیره و مدیریت اطلاعات مشتری از اهمیت بیشتری برخوردار است. وقتی نوبت به مدیریت اطلاعات مشتری می‌رسد، هر داده‌ای برای تجارت مهم است.

دسترسی به داده‌ها به فروشندگان کمک می‌کند تا چرخه فروش خود را بین ۸ تا ۱۴ درصد کاهش دهند.

برای هر مدیر روابط عمومی ، سازماندهی و مدیریت یک مجموعه قابل اعتماد از اطلاعات مشتری برای درک بهتر نیاز مشتری‌ها بسیار اهمیت دارد. این امر به ایجاد روابط پایدار و برنامه ریزی استراتژی های موفق برای رشد تجارت کمک می‌کند. یک واقعیت که صاحبان مشاغل باید به خاطر داشته باشند این است که مدیریت موفق ارتباط با مشتریان از تیم فروش آن‌ها شروع می‌شود.

برای تکرار فروش به مشتری، مدیریت مشتری یک کار طاقت فرسا است ، کاری که نیاز به صرف وقت و تلاش زیادی برای فروش بیشتر و دوباره دارد. بسیاری از نمایندگان فروش وظیفه مدیریت روابط با مشتری را عامل عدم موفقیت در شغل واقعی خود می‌دانند. ما می‌خواهیم بگوییم که مدیریت مشتری قسمت بزرگی از مشخصات شغلی هر نماینده فروش است.

نحوه مدیریت داده‌های مشتری، تفاوت در موفقیت هر کسب و کار را ایجاد می‌کند.

هر نرم افزار CRM همراه با پیشرفت بین المللی دارای ویژگی‌هایی است که به نمایندگان فروش اجازه می‌دهد نیروی کار خود را کاهش دهند، نقاط ارتباط با مشتری را متمرکز کرده و کار نمایندگی فروش را آسان‌تر کنند. نرم افزار CRM مدیریت مشتری را با اطلاعات و ارتباطات ساده مشتری بسیار آسان می‌نماید. نرم افزار SarvCRM جهت تکرارهای فروش اجازه می‌دهد تا کاربران اطلاعات مشتری را با هم جمع کرده و از آن‌ها برای رشد شرکت خود استفاده کنند.

نرم افزار CRM

روند CRM مبتنی بر ابر

در سال ۲۰۰۸ ، تنها ۱۲٪ از مشاغل از CRM مبتنی بر ابر استفاده کرده‌اند – این رقم اکنون به ۸۷٪ رسیده است!

CRM از پیشرفت‌های تکنولوژیکی به نفع خود در فضای کسب و کار مدرن استفاده کرده است. انقلاب در رایانش ابری مسائل زیادی را تغییر داده است. بهترین مثال، حرکتی است که نرم افزار CRM از سیستم مبتنی بر پیش فرض به سیستم ابری انجام داده است.

با استفاده از این نوع CRM مشاغل دیگر نیازی به سرمایه‌گذاری سنگین در بخش سخت افزار ندارند زیرا دیگر نیازی به نصب نرم افزار نیست. با استفاده از فناوری مبتنی بر ابر، مشاغل مزایای انتقال داده‌های خود به یک فضای امن آنلاین را نیز تجربه می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر لطفا مراجعه کنید به:  نرم افزار CRM چیست؟ راهنمای جامع و مرور تاریخچه.

سیستم SarvCRM مبتنی بر ابر دارای مزایای زیر است:

۱٫ استقرار سریعتر

پیاده سازی یک سیستم CRM به عنوان نرم افزار فروش که مبتنی بر ابر است زمان تنظیم زیادی احتیاج ندارد. سهولت نصب و اجرا بدون اتلاف ساعت‌های بسیار SarvCRM مبتنی بر ابر را به بهترین انتخاب برای مشاغل کوچک و متوسط تبدیل می‌کند. از آن‌جا که هیچ سخت افزاری تنظیم نشده است ، هزینه IT صفر است.

۲٫ به‌روزرسانی‌های به موقع نرم افزار

نرم افزار Cloud-CRM به طور مرتب توسط فروشنده CRM به روزرسانی می‌شود. خرابی کمتر سیستم ، بدون پرداخت هزینه برای تعمیر و نگهداری سخت افزار یا نرم افزار ، Cloud-CRM را به گزینه نهایی برای مشاغل کوچک و در حال رشد تبدیل می‌کند.

۳٫ کاهش هزینه‌ها هنگام ارزیابی

نرم افزار فروش SarvCRM مبتنی بر ابر بر اساس تعداد کاربر در ماه از کاربران خود هزینه دریافت می‌کند. چنین نرم‌افزاری صاحبان مشاغل را قادر می‌سازد از خدماتی بهره‌مند شوند که هزینه‌های کمتری داشته و در طول زمان دارای قیمت‌های قابل پیش‌بینی و سازگار باشد. SarvCRM مبتنی بر ابر نرم افزار فروش مقرون به‌صرفه برای سرمایه‌گذاری است. این نرم افزار همچنین با رشد کسب و کار شما انعطاف پذیر است و با گذشت زمان کاربران بیشتری را می‌توان به آن اضافه کرد.

۴٫ دسترسی از هر مکان و با هر دستگاهی

مزیت عمده نرم افزار فروش SarvCRM مبتنی بر ابر دسترسی به داده‌ها از هر مکان و با استفاده از هر دستگاه مجهز به اینترنت است. این ویژگی همچنین اطمینان می‌دهد که همه کاربران اختصاص داده شده همیشه به اطلاعات به روز شده دسترسی دارند.

۵٫ افزایش همکاری

در حالی که از نرم افزار فروش SarvCRM مبتنی بر ابر استفاده می‌کنید، تیم‌هایی که در دو مکان مختلف جغرافیایی قرار دارند می توانند بدون هیچ مانعی همکاری کنند. SarvCRM مبتنی بر ابر سیستم عامل مشترکی را در اختیار اعضای تیم از راه دور شما قرار می‌دهد که کار با یک‌دیگر بسیار آسان‌تر و با سرعت بیشتری امکان‌پذیر خواهد بود.

ویژگی‌های سیستم CRM مدرن

اکوسیستم تجارت بسیار پیشرفت کرده است و با این وجود ، نیاز به نرم افزار فروش یکپارچه نیز افزایش یافته است. صاحبان مشاغل به ویژه SMB، برای استفاده بیشتر از ساعات کار روزانه خود نیاز به انجام چند وظیفه به صورت همزمان دارند. برخی از ویژگی‌های قابل توجه و خاص SarvCRM به روز عبارتند از:

۱٫ مدیریت قیف فروش

اطلاعات مربوط به مراحل اولیه فروش خود را تا پایان تعطیلات فروش پیگیری کنید. این کاری است که SarvCRM برای شما انجام می‌دهد. دیدگاه قیف فروش به صاحبان مشاغل و متخصصان فروش کمک می‌کند تا معاملات خود را مدیریت کنند. تمام جزئیات مهم مربوط به معامله در صفحه موجود است.

۲٫ اتوماسیون معامله

تمام اطلاعات تماس اعم از تماس‌های بازاریابی تلفنی لازم در پایگاه متمرکز داده وجود دارد. نرم افزار فروش SarvCRM به راحتی امکان ایجاد معاملات بدون ورود اطلاعات خسته‌کننده و تکراری را به کاربران خود می‌دهد. معاملات جدید را می توان با تنظیم گردش کار در داخل قیف فروش که به طور خودکار منجر به دریافت فرم‌های عمومی در وب‌سایت می‌شود، ایجاد کرد.

۳٫ اتوماسیون فروش

با اتوماسیون فروش، مراحل مختلفی را در روند فروش و سایر کارهای کم ارزش را روی حالت اتوماتیک قرار داد. برای معاملات جدید ، تکرار فروش خود را ایجاد کرده و به آن‌ها وظایفی را اختصاص دهید. سپس هنگامی که مشتری اقدام قابل توجهی در معامله انجام می‌دهد، به سیستم اطلاع دهید و با ارسال سوالات و ایمیل‌های خودکار را برای مشتریان ارسال کنید. اتوماسیون، نیروی فروش شما را از کارهای شلوغ و تکراری آزاد می‌کند تا تمرکز آن‌ها بر انجام معاملات سودآور باشد.

SarvCRM

۴٫ ادغام برنامه شخص ثالث

اکثر مشاغل از برنامه‌های مختلفی برای کارهایی غیر از فروش مانند ایمیل، حسابداری، صورت‌حساب و موارد دیگر استفاده می‌کنند. نرم افزار فروش SarvCRM به راحتی با همه آن‌ها ادغام می‌شود تا برای انجام فرآیندهای روزمره کاری خود مجبور به تعویض صفحه نشوید.

۵٫ پیگیری فعالیت

نرم افزار فروش SarvCRM صاحبان مشاغل را قادر می‌سازند تا برای هر معامله ، تماس، بازاریابی‌های تلفنی و شرکت در جلسات، مکالمات، قرار ملاقات‌ها و ایمیل‌های خود را برنامه‌ریزی و ردیابی کنند. آن‌ها حتی لیست کارهای شخصی فروش را دریافت می‌کنند که به راحتی با تقویم و دستگاه‌های تلفن همراه آن‌ها هماهنگ می‌شوند. متخصصان فروش و صاحبان مشاغل می‌توانند با اختصاص فعالیت‌هایی، کار را به اعضای تیم بسپارند.

۶٫ CRM موبایل

صاحبان مشاغل مدرن تشنه فروش بیشتر هستند و به همین دلیل، آن‌ها سیستمی را ترجیح می‌دهند که همه جا با آن‌ها همراه باشد. با SarvCRM در تلفن همراه، محدودیتی وجود ندارد، نمایندگان فروش می‌توانند فروش بیشتری داشته باشند حتی اگر هرجایی غیر از محل خدمت خود باشند. همچنین انجام بازاریابی تلفنی راحت‌تر صورت می‌پذیرد.

۷٫ تماس‌های داخلی

مشاغل می‌توانند با استفاده از ویژگی تلفن داخلی، افرادی را با استفاده از شماره تلفن‌های مجازی در حالی که هرکدام در یک منطقه خاص مستقر هستند را به یک‌دیگر وصل کنند.این موضوع برای بازاریابی تلفنی  بهترین قسمت این است که این تماس‌ها را می‌توان از طریق لپ‌تاپ یا دستگاه‌های هوشمند آن‌ها بدون هیچ‌گونه دخالت شخص سومی برقرار کرد.

نرم افزار CRM همکاران سیستم

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان سرو

شرکت سرو یکی از اصلی ترین و برترین ارائه دهندگان خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کشور است. این شرکت که یکی از شرکت‌های گروه همکاران سیستم است، با ارائه خدمات کاربردی بر پایه زیرساخت‌های ابری، شرکت‌های کوچک، متوسط و بزرگ را در تمامی فرآیندهای بازاریابی، فروش، سرویس دهی، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و مدیریت نمایندگان یاری می‌کند.  هم چنین با توجه به ارتباط دو طرفه نرم افزارSarvCRM  با نرم افزار‌های حسابداری سپیدار، راهکاران و راهکاران ابری شما می‌توانید نرم افزار یکپارچه‌ای در سازمان خود داشته باشید که مزیت اول آن صرفه جویی در وقت و آسانی در کار کردن است.

همچنین با ثبت نام و استفاده از نسخه آزمایشی ۳۰ روزه رایگان این نرم افزار، می‎توانید از قابلیت‎های این ابزار و میزان تطابق آن‎ها با اهداف و نیازهای کسب‌و‌کارتان آگاه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفا با شماره ۲۲۰۰-۸۳۳۸-۰۲۱ تماس بگیرید یا به سایت  sarvcrm.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *