آموزش های دیجیتال مارکتینگ کاربردی در سایت بهین وب دیزاین

آموزش های دیجیتال مارکتینگ کاربردی در سایت بهین وب دیزاین
  • 1400/7/4
  • محمد عالی
  • 0

 بهین وب دیزاین وب‌سایتی تخصصی در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی به زبان ساده است که از سال ۱۳۹۶ تا کنون با هدف آموزش و پیشرفت در کسب و کار برای همه اقشار جامعه، فعالیت می‌کند. با آموزش های رایگان این سایت می‌توانید آموزش دیجیتال مارکتینگ را به صورت کاملاً هدفمند و کاربردی، به زبان ساده فرا گیرید و از رشد و پیشرفت پیوسته کسب و کارتان لذت ببرید.

بهین وب دیزاین به آدرس  https://behinwebdesign.com  آموزش‌های کاربردی رایگان متعددی عرضه کرده است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

۱- طراحی فروشگاه اینترنتی با قالب فلت سام

قالب فلت سام یکی از محبوب‌ترین و کاربرپسندترین قالب‌های فروشگاهی وردپرس است. با استفاده از این قالب می‌توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را به زیباترین صورت ممکن طراحی کنید. شاید با شنیدن عبارت طراحی سایت فروشگاهی به یاد کد نویسی‌های پیچیده بیفتید! اما اصلاً نگران نباشید.

با این آموزش رایگان می توانید بدون نیاز به دانش کدنویسی، فروشگاه اینترنتی خودتان را به سادگی هر چه تمام‌تر راه‌اندازی کنید. این دوره آموزشی ارزشمند طی ۱۵ جلسه، از صفر تا صد طراحی فروشگاه اینترنتی را به  صورت ویدئو به شما آموزش می‌دهد. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا در این دوره آموزشی کاملاً رایگان ثبت‌نام کنید!

 

۲- آموزش تکنیک‌های سئو

آیا می‌خواهید بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه‌ای، روزانه بازدیدکنندگان بیشتر و بیشتری را روانه سایتتان کنید؟ اینجاست که علم سئو به کمکتان می‌شتابد! در بهین وب دیزاین می‌توانید  جدیدترین تکنیک‌های سئو، از نحوه نوشتن تیترهای جذاب گرفته تا ابزارهای تحلیل رقبا و یافتن بهترین کلمات کلیدی را به صورت کاملاً رایگان یاد بگیرید و رتبه و اعتبار سایتتان را در گوگل افزایش دهید.

 

۳- آموزش تکنیک‌های اینستاگرام مارکتینگ

یادگیری تکنیک‌های اینستاگرام مارکتینگ یکی از پیش‌نیازهای اصلی رشد و پیشرفت کسب و کار شماست. اگر می‌خواهید نحوه آنالیز پیج اینستاگرام را فراگیرید، با تکنیک‌های جذب فالوور هدفمند آشنا شوید و پست‌ها و استوری‌های زمان‌بندی‌شده‌ای را به صورت منظم در پیج اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید ب

 

اگر می‌خواهید همین حالا فروشگاه اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کنید، رتبه فروشگاهتان را با تکنیک‌های سئو افزایش دهید و با اصول رشد پیج‌های اینستاگرامی و همکاری در فروش را یاد بگیرید ، آموزش دیجیتال مارکتینگ کاربردی و رایگان بهین وب دیزاین را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

سریع‌ترین روش راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی چیست؟

برای اینکه بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید، لازم است از نقشه راه آگاه باشید و از تجربیات افرادی که پیش‌تر این مسیر را با موفقیت طی کرده‌اند استفاده کنید.

 

بهین وب دیزاین با سابقه‌ای درخشان در زمینه آموزش دیجیتال مارکتینگ، مسیر راه‌اندازی کسب و کار را به آسان‌ترین شیوه ممکن برای شما عزیزان هموار کرده است. در دوره آموزشی ۳ گام سریع راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی موفق ، قدم به قدم می‌آموزید که چطور کسب و کار اینترنتی خودتان را از ۰ تا ۱۰۰ پایه‌گذاری کنید.

 

در قدم اول این دوره می‌آموزید که چطور بدون دانش کدنویسی، سایت و فروشگاه اینترنتی خودتان را با قالب publisher راه‌اندازی کنید.

 

در قدم دوم، روش‌های تولید و بازاریابی محتوا و سئو کاملاً کاربردی را فرا می‌گیرید تا بتوانید مشتریان بیشتری را به طور پیوسته جذب کنید.

 

در قدم سوم نیز شیوه‌های نوین تبلیغ نویسی و ایمیل مارکتینگ را می‌آموزید تا بتوانید بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتریان دائمی‌تان تبدیل کنید.

 

این دوره آموزشی، کاربردی‌ترین و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین دوره‌ای است که می‌توانید برای پایه‌گذاری و رشد مستمر کسب و کارتان، روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

 

با بهین وب دیزاین در کوتاه‌ترین زمان ممکن آموزش ببینید، برای آینده کسب و کارتان سرمایه‌گذاری کنید، از خدمات پشتیبانی سایت بهره‌مند شوید و در یک کلام، رؤیای رشد مستمر کسب و کار و افزایش فروش خود را به واقعیت تبدیل کنید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *