ماوس گیمینگ Logitech G303 از لاجیتک معرفی شد

ماوس گیمینگ Logitech G303 از لاجیتک معرفی شد
  • 1393/12/15
  • مجتبی
  • 0

اگر شما هم یک گیمر هستید، مطمئنا همیشه به دنبال جدیدترین و بروزترین سخت افزاری ها هستند، چرا که در دنیای بازی های رایانه ای، همیشه بروزبودن سخت افزار ها و ابزارهای گیمینگ تاثیر زیادی بر عملکرد فرد در حین انجام آن گیم دارد. حالا با ماوس جدید Logitech G303 Daedalus Apex آشنا شوید که توسط لاجیتک با فناوری سنسور نوری ساخته شده که به گفته این شرکت بهترین ماوس در این نوع بوده که می تواند رویداد ها را به بیشترین میزان ممکن دنبال کند.

ماسو یاد شده به نحوی طراحی شده که می تواند پس از دریافت بازخورد در حین انجام بازی، نقظه صفر را برای تکنولوژی سنسور نوری خود به بهترین حالت ممکن در نظر بگیرد و در بهترین جالی ممکن قرار دهد تا انجام بازی بسیار راحت تر شود. بعلاوه دکمه چرخشی وسط این گجت نیز فلزی ساخته شده و در نهایت وزن آن بسیار سبک و اندازه‌اش هم خیلی کامپکت شده.

گذشته از موارد یاد شده، کاربردی بودن بر اساس سبک طراحی ماوس Logitech G303 نیز مورد توجه قرار گرفته که با ترکیب روشنایی هایی با رنگ های RGB قادر است تا رنگ مورد نظر شما را نشان دهد. تجربه کاری ترک کردن این ماوس بی نظیر است و اجازه می دهد تا جابجایی هایی در حد ۳۰۰ اینچ را در یک ثانیه انجام دهید. تعداد فعاتی که می توانید کلیک چپ و کلیک راست را فشار دهید برای این محصول تا ۲۰ میلیون برای هر کدام تست شده که انتظار می رود در Logitech G303 Daedalus Apex بتوان تا این حد از کلیک ها بهره برد. مدل مخصوص بازی این ماوس در آمریکا و اروپا و از ماه جاری به قیمت ۶۹/۹۹ دلار عرضه می گردد.

[منبع: Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *