گوشی Galaxy Note 2 جان یک افسر پلیس را نجات داد

گوشی Galaxy Note 2 جان یک افسر پلیس را نجات داد
  • 1393/12/16
  • مجتبی
  • 0

جان یک سر گروهبان به وسیله‌ی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲ نجات یافت و قرار است یک دستگاه گلکسی اس ۶ از طرف نمایندگی سامسونگ در تایلند، به جای دستگاه خراب شده‌ی قبلی، به وی هدیه داده شود. Sophon Thonglorm در روز دوشنبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت اما از آنجا که وی تلفن هوشمند گلکسی نوت ۲ خود را در جیب داخلی سمت چپ لباس خود گذاشته بود، گلوله‌ی یاد شده بر وی اثر نکرد و در واقع گوشی جان او را نجات داد.

با اینکه گلوگه‌ی شلیک شده به Thomglorm از گلکسی نوت ۲ نیز رد شده، اما این سدتگاه سرعت آن را به قدری کاهش داده که تنها یک ضخم بسیار ساده بر روی بدن این پلیس ایجاد شده که بنابه گزارشات اصلا خطری ندارد. اما قطعا نوت ۲ او دیگر نمی تواند کار کند!

این خبر توسط سامسونگ تایلند منتشر شده و اعلام گشته که قرار است همانطور که اشاره کردیم، یک دستگاه گلکسی اس ۶ با هزینه ارسال رایگان به بانکوک، برای پلیس مورد نظر ارسال گردد. در زیر بخش از صحبت های این افسر پلیس را از زبان خودش می خوانیم:

[quote]من از پیشنهاد سامسونگ بسیار خوشحال هستم، من زنده ماندم و سامسونگ هم اهمین این موضوع را خوب درک می کند. خوشحال هستم که سامسونگ قرار است به من یک گوشی جدید بدهد. من این خبر بسیار جالب را با همسرم در میان گذاشتم. مانند همیشه من گوشی را در جیب سمت چپ لباس خود قرار داده بودم. این از شانس من بود که گلوله به گوشی برخورد کرد. البته من از ضرب گلوله به زمن افتادم اما بعد از آن شخص شلیک کننده را با یک گلوله از پای درآوردم.[/quote]

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *