شیائومی می خواهد در هند ۱۰۰ فروشگاه آزمایشی راه اندازی کند

شیائومی می خواهد در هند ۱۰۰ فروشگاه آزمایشی راه اندازی کند
  • 1393/12/22
  • مجتبی
  • 0

شیائومی اخیرا در  هند به موفقیت هایی رسیده، که حالا می توان گفت که به دومین بازار بزرگ این شرکت پس از چین مبدل گشته. بنابر این طبیعتا شیائومی در مورد توسعه فروشگاه هایی که می توان محصولات را در آن تست کرد، بیشتر می اندیشد.

اخیرا شنیده ایم که شیائومی قصد دارد تا تولید تلفن های همراه را در آینده در هند نیز انجام دهد، اما اکنون تمرکز این شرکت ایجاد ۱۰۰ فروشگاه جدید در این کشور است تا خریداران بتوانند قبل از اقدام به خرید محصولات، آنها تست و بررسی کنند.

در این فروشگاه ها تلفن هایی از شیائومی قرار داده که کاربران می توانند تجربه کار با انها را بدست آورند و برای فروش نیستند. یعنی برای خرید محصولات همچنان باید مانند قبل به فروشگاه آنلاین شیائومی رفته و از آنجا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

در مورد تولید که در بالا به آن اشاره کردیم هم انتظار می رود که شیائومی طی ۱۲ تا ۱۸ ماه آینده اینکار را انجام دهد. شرکت مورد بحث در حال انجام اقداماتی در سطح بین المللی است. حال باید دید پس از توسعه کار در هند، شیائومی دیگر چه استراتژی هایی برای گسترش فعالیت خود در خارج از مرزهای کشورمادری خود یعنی چین دارد.

[منبع: Gsmarena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *