تصاویر جدیدی از قابلیت تماس صوتی واتزاپ برای آیفون به بیرون درز یافت

تصاویر جدیدی از قابلیت تماس صوتی واتزاپ برای آیفون به بیرون درز یافت
  • 1393/12/24
  • مجتبی
  • 0

ماه گذشته تصاویری منتشر شد که خبر از وجود قابلیت تماس صوتی در واتزاپ می داد که بر روی یک دستگاه اندرویدی روت شده وجود داشت. این قابلیت باید اساسا به نسخه اندرویدی معمولی این اپلیکیشن در پلی استور هم اضافه گردد. حالا هم یک کاربر هندی آیفون، چند تصویر از صفحه نمایش آیفون خود گرفته که وجود قابلیت یاد شده را برای نسخه آیفون واتزاپ نشان می دهد.

برای استفاده از قابلیت تماس صوتی واتزاپ در آیفون باید از نسخه ۲/۱۱/۱۷/۴۴۴ این اپلیکیشن استفاده نمایید که فعلا در مرحله آزمایشی است. این نسخه را می توان هم اکنون در تمام دستگاه هایی که جیلبریک شده اند نصب کرد. نسخه رسمی کنونی واتزاپ برای آیفون که ۲/۱۱/۱۶ است هنوز قابلیت تماس صوتی را ندارد.

WhatsApps-Voice-Calling-feature-is-coming-soon-to-iOS

اسکرین شات ها تغییرات کوچکی را در رابط کاربری نشان می دهند و یک آیکون تلفن در بخش تصویر پروفایل هر کاربر نمایش یافته. تپ کردن بر روی آیکون تلفن صفحه شماره گیر صوتی اپلیکیشن را باز می کند. یک دکمه Recent نیز در پایین صفحه قابل مشاهده است که تاریخچه ای از تماس های صوتی‌ای که با اپلیکیشن مورد اشاره برقرار کرده اید را نمایش می دهد.

با اینحال هنوز هیچ اطلاعی نداریم که این نسخه چه زمانی به صورت رسمی برای کاربران iOS عرضه می شود، اما مانند همیشه بمحض دریافت اخبار جدید در اینباره، ما در گویا آی تی شما را در جریان قرار خواهیم داد.

[منبع: Phonearena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *