اکنون دستیار صوتی Google Now می تواند با صدای شما در Hangouts پیام ارسال نماید

اکنون دستیار صوتی Google Now می تواند با صدای شما در Hangouts پیام ارسال نماید
  • 1393/12/26
  • مجتبی
  • 0

دستیار صوتی گوگل را که حتما می شناسید! حالا Google Now یا اگر بهتر بگوییم، اپلیکیشن Google Search که بر روی دستگاه ها اندرویدی موجود است به شما اجازه می دهد تا با استفاده از صدای خود اقدام به ارسال پیام در اپلیکیشن Hangouts نمایید.

این بروزرسانی در امکانات گوگل‌ناو به صورت آنلاین اعمال شده و حالا اپلیکیشن Google Search با Hangouts یکپارچه گشته است. بنابر این از همین حالا می توانید با گفتن کلمه Okay Google و سپس عبارت Send a Hangouts message، و پس از آن پیام مورد نظرتان، اقدام به ارسال یک پیام نمایید. پس از اینکه پیام را هم وارد کردید، از شما نام مخاطبی که قرار است برایش این پیغام ارسال شود درخواست می گردد که می توانید نام مخاطب مورد نظرتان را بگویید.

gsmarena_001

خب، آنچه گفتیم روشی است که این قابلیت ار نظر فنی بدان صورت کار می کند. اگر نظر شخصی خود را بخواهیم بگوییم، این ویژگی برای همه افراد می تواند بسیار کاربردی باشد، البته اجتمالا شما به یک نسخه حداقل از دو اپلیکیشن Google Search و یا Hangouts احتیاج خواهید داشت. پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه موجود این دو اپ را از گوگل پلی دانلود نمایید. اگر این ویژگی هنوز برای شما فعال نشده منتظر باشید زیرا همانطور که در بالا گفتیم، قابلیت ارسال پیام با صدای شخصی، به صورت سمت سرور فعال خواهد شد. در نهایت امکان افزوده شده را می توان یک گام دیگر برای افزایش کارایی های اندروید دانست که انتظار می رود آن را در سیستم عامل اندروید پوشیدنی نیز ببینیم.

هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه اپلیکیشن گوگل‌ناور و Hangouts را با مراجعه به لینک های زیر دانلود نمایید.

[button color=”gray” link=”http://iranapps.ir/app/com.google.android.googlequicksearchbox” align=”center” target=”_blank”]دانلود Google Search از ایران اپز[/button]

[button color=”gray” link=”http://iranapps.ir/app/com.google.android.talk” align=”center” target=”_blank”]دانلود Hangouts از ایران اپز[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *