زنگ خطری برای اپل‌واچ! ساعت هوشمند لوکس اندرویدی در راه است

زنگ خطری برای اپل‌واچ! ساعت هوشمند لوکس اندرویدی در راه است
  • 1394/1/1
  • مجتبی
  • 0

با پایان یافتن سال میلادی جاری، طرفداران اپل تنها کسانی نیستند که می توانند از یک ساعت لوکس هوشمند استفاده کنند و همین موضوع برای کسانی که پلتفرم اندروید را برگزیده اند نیز وجود دارد.

گوگل، اینتل و کمپانی ساعت سازی سویسی به نام Heuer در روز سه شنبه در طی یک هماکری اعلام کردند که قصد ساخت ساعت های هوشمند لوکس سویسی را دارند. ما نیز در گویا آی تی خبر این همکاری را برای شما پوشش دادیم.

جزئیات در مورد این همکاری چندان منتشر نشده اما برخی از خبرها و تصاویری که به بیرون درز یافته مشخص می کنند که به احتمال خیلی زیاد شاهد یک ساعت بسیار لوکس شبیه به عکس بالا خواهیم بود که در عین ظاهر کلاسیک و زیبایش، هوشمند است و قیمت مدل پایه آن ۲۵۰۰ دلار خواهد بود! اینکه محصول یاد شده در بازار چگونه حضور خواهد داشت و چه استقبالی از آن خواهد شد باید منتظر ماند تا فهمید.

xl-2015-tag-heuer-1

Heuer بخشی از شرکت LVMH است که در کل به تولید کالاهای لوکس می پردازد. این شرکت محصولاتش را تحت دو برند معروف Bulgari و Sephora تولید می نماید. بخش فروش ساعت ها توسط شرکت یاد شده توسط نمایندگی های فروش صورت می گیرد و Heuer  تمرکز اصلی خود را بر ارائه پشنهادات ویژه خرید نهاده است. بر اساس گزارشات مالی منتشر شده توسط LVMH برای سال ۲۰۱۴ اعلام شده که بخش ساعت سازی این کمپانی یکی از اصلی ترین قسمت ها برای کسب درآمد و سوددهی بوده.

با تجربه چنین شرکت ساعت سازی و نیز یک پلتفرم نرم افزاری قدرتمند که شرکتی مانند گوگل آن را پشتیبانی می کند، و نیز حضور یکی از قدیمی ترین و مهمترین شرکت های فناوری های رایانه ای یعنی اینتل، تقریبا هر کسی می تواند حدس بزند که محصولی درخور را شاهد خواهیم بود. بنظر شما این ساعت با همکاری سه شرکت یاد شده می تواند با اپل واج از نظر لوکس بودن نظر افراد خاص را جلب کند؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *