معرفی و دانلود بازی قایق سواری سرعتی Driver Speedboat Paradise برای iOS

معرفی و دانلود بازی قایق سواری سرعتی Driver Speedboat Paradise برای iOS
  • 1394/1/24
  • مجتبی
  • 0

اگر به دنیای بازی های سرعتی علاقه دارید عاشق این بازی خواهید شد. DRIVER SPEEDBOAT PARADISE آمده تا شما را به با سرعت زیاد قایق های مسابقه ای درآمیزد.

چه جوان باشید و چه سن زیادی از شما گذشته باشید و در واقع به هر طریقی که به بازی های مسابقه ای علاقمند باشید، با بازی یاد شده می توانید خود را وارد چالش های سرعتی بر روی آب نمایید. همانند بیشتر بازی هایی که در این سبک ساخته شده اند، می توانید قایق خود را مجهزتر کنید و با خرید اقلام و آیتم های موجود و خاص هر قایق، سرعت و قابلیت های مسابقه ای آن را تا جایی که امکان دارد ارتقا دهید و لذت بیشتری در حین انجام بازی ببرید.

همیشه نظر کاربرانی که بازی ها را انجام میدهند می تواند معرف بسیار خوبی برای سایر افراد باشد تا با حال و هوای آن بازی بیشتر آشنا شوند.  در ادامه نظرات برخی از بازیکنان این بازی را که به آن امتیاز ۵ از ۵ را در آیتونز داده اند با هم می خوانیم.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

– بازی بسیار بزرگی است و گرافیک و صدا گذاری ان بسیار عالی هستند. من همچنان در حال بازی هستم

– فوق العاده است، من نمی توانم دست از انجام بازی بردارم.

– این بازی به نحوی است که گویی چیز خاص و متفاوتی را بازی می کنید.

اما از امکانات بازی اگر بخواهیم بگویم می توان به قابلیت انجام حرکات نمایشی در حین پرش ها اشاره نموده که با انجام بازی رفته رفته بر تجربه شما افزوده شده و قادر به انجام حرکت بیشتری خواهید شد. بازی در ۶ حالت مختلف قابل انجام است که از جمله آنها می توان به حالت درگ ریسینگ اشاره نموده. همچنین تورنومنت هایی آخر هفته با دوستان یکی دیگر از حالت های بسیار جذاب این بازی است.

screen520x924

با افکت های سه بعدی بسیار زیبا و حرفه ای DRIVER SPEEDBOAT PARADISE شما سرعت بالا را بخوبی با صحنه هایی جذاب تجربه می کنید که در فرو بردنتان به داخل بازی بسیار کمک میکند! انجام مسابقات در نقاط مختلفی از جهان صورت می گیرد و مکان ها تماما باز سازی شده نمونه اصلی هستند. می توانید بیش از ۲۰ نوع قایق مختلف را برای انجام مسابقات انتخاب کنید که هر کدام قابلیت های خاص خود را داشته و همگی امکان ارتقا را دارند.

یکی از جذاب ترین بخش های هر بازی برای گیمرها بخش امتیازات و امکان مشاهده امتیاز سایرین است. در این بازی نیز می توانید امتیازات خود را با تمامی کاربران سراسر جهان مقایسه کنید و خود را برای کسب امتیازات بالاتر به چالش بکشید.

بازخورد صوتی بازی نیز فوق العاده است. تمامی صدا ها از نمونه قایق های واقعی و با کیفیت بسیار بالا ضبط شده اند و همه چیز با این صدا گذاری خوب کامل می شود و گیمر بیشتر درگیر بازی خواهد شد. پیشنهاد میکنیم این بازی رایگان را حتما دانلود نمایید. Ubisoft با انتشار بازی یاد شده یکبار دیگر قدرت خود را در ساخت بازی های موبایلی نشان داده که تجربه آن را به همه توصیه می کنیم.

[button color=”gray2″ link=”https://itunes.apple.com/us/app/driver-speedboat-paradise/id891665277?mt=8″ align=”center” target=”_blank”]دانلود از اپ استور[/button]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *