اکشن‌کم جدید Garmin می تواند حرکات بیشتری را ثبت نماید

اکشن‌کم جدید Garmin می تواند حرکات بیشتری را ثبت نماید
  • 1394/1/25
  • مجتبی
  • 0

Garmin چگونه شما را متقاعد می کند تا به جای یک دوربین اکشن‌کم GoPro، یکی از دوربین های ViRB این شرکت را خریداری کنید؟ ظاهرا این شرکت محصولاتش را به نوعی ساخته که در هرجایی بتوان از آنها استفاده کرد و این دلیلی برای انتخاب شما خواهد بود. دو مدل جدید ViRB X و ViRB XE از دوربین های Garmin  با طراحی جدید خود می توانند در هرجایی، حتی زیر آب بدون هیچگونه جلدی مورد استفاده قرار گیرند. همچنین انتخاب های بیشتری برای ثبت فیلم در ارفاعات کوه ها داشته و نیز کنترل های آسان تری را ارائه می دهند. این دو دوربین همچنین مجهز به تعداد زیادی از انوع سنسورها و ارتباطات مختلف هستند تا ریزترین حرکات شما را هم بتوانند با جزیئیات زیاد دنبال کنند.

دو محصول مورد اشاره مجهز به شتاب سنج داخلی، جی پی اس و ژیروسکوپ داخلی هستند و نیز با تمامی گجت ها از طریق وای فای می توانند ارتباط برقرار کنند. بدین طریق تمامی فعالیت های شما در هر شرایطی براحتی با سایرین قابل اشتراک گذاری است. حتی میتوان اطلاعات را با اپلیکیشن موبایلی Garmin بررسی و مرور نمود. از طریق این اپلیکیشن امکان ارسال آسان و سریع ویدئوهای شما در سرویس های آنلاین وجود دارد.

در ادامه مطلب با گویا آی تی همراه باشید.

۱۴۲۸۵۵۹۹۷۲۰۳۷-۱o4u3oa6zvvw7-700-80

تفاوت عمده دو مدل مورد بحث در کیفیت ویدئو ها و نوع کنترل مورد نیاز شماست. ViRB X امکانات پایه را ارائه میدهد و ۳۰۰ دلار قیمت دارد. این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه است. مدل ViRB XE اما ۴۰۰ دلار قیمت دارد و قادر است با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ویدئوهایی بسیار نرم و روان و حرفه ای را به ثبت برساند. هر دو دوربین جدید شرکت Garmin قرار است از تابستان سال میلادی جاری در دسترس کاربران قرار گیرند. با توجه به مشخصاتی که از این دو محصول گفتیم می توان حالا این دوربین ها را به نوعی رقیبی جدی برای اکشن‌کم های معروف GoPro دانست.

[منبع:‌Engadget]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *