دکوری ها در کلش آف کلنز به چه کار می آیند؟ آشنایی با ویژگی ” قیفی” دکوری ها

دکوری ها در کلش آف کلنز به چه کار می آیند؟ آشنایی با ویژگی ” قیفی” دکوری ها
  • 1393/11/12
  • حمید مداحی
  • 6

اگر شما از مخاطبین بازی محبوب کلش آف کلنز هستید حتما تا کنون به این نکته که دکوری هایی (تزئینات مانند بوته های گل، مشعل ها، پرچم کشور ها، فلش ها و…) که در این بازی وجود دارد به چه دردی می خورد؟

این تزئینات حتی فضایی را درگیر نمی کند تا بتوان با آن ها حرکت سربازان را به سمت منابع مهم تر کند تر نمود.

پس به عبارتی استفاده از این تزئینات مساویست با هدر دادن منابع اکسیر و طلا…

اما اینطور که ما فکر می کنیم نیست و سازندگان این بازی پر طرفدار قطعا از قرار دادن این آیتم ها در بازی علاوه بر زیباتر شدن صفحه اهداف دیگری نیز داشته اند:

درست است که این تزئینات مانند سایر آیتم های بازی ارزش دفاعی ندارند اما قابلیت های جالبی دارند. علاوه بر زیبا شدن صفحه بازی شما این تزئینات قابلیت ویژه ای دارند که از اون به عنوان قابلیت ” قیفی” یاد شده است.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی ویژگی این آیتم ها بپردازیم

حالا این قابلیت قیفی چی هست و به چه درد می خورد؟

وقتی به شما حمله می شود سربازان مهاجم ( به ویژه آرچرها ) در صورتی که اطراف این آیتم های تزئینی قرار بگیرند به صورت مستقیم حرکت نمی کنند و مجبور به حرکت روی خطوط خارجی تزئینات هستند. با این وضعیت اگر سربازان به صورت گسترده کاشته شوند با حرکت روی خطوط خارجی به صورت گروهی در می آیند، اکنون مورتار های شما (توپخانه) و ویزارد تاور های شما با تعداد کمتری شلیک می توانند آرچر ها را از بین ببرند.

توضیح این مطلب را با اسکرین شات های زیر خالی از لطف نیست:

در این تصویر هیچ آیتم دکوری وجود ندارد و حمله کننده با قرار دادن نیرو های خود به صورت گسترده سعی در کاهش تلفات نیروهای خود و افزایش درصد تخریب و دریافت منابع دارد

pic1

 

حال زمین بازی خود را مانند تصویر زیر با اجسام دکوری به صورت دایره ای احاطه کنید.

pic2

 

اکنون با کاشته شدن نیرو ها اطراف این آیتم ها آنها به صورت گروهی در می آیند و آماده از بین رفتن توسط مورتار ها و ویزارد تاور های شما، اکثر مخاطبان این بازی از این قابلیت اطلاع ندارند و با توجه به اینکه ذهن خود را متمرکز حمله و چینش نیرو ها کرده اند هرگز به این ویژگی پی نمی برند.

دو عکس زیر به خوبی نشان دهنده این قابلیت است.

 

pic3

 

pic4

 

چند نکته کوتاه:

با قراردادن دکوری ها به صورت مستقیم و در کنار هم و نزدیک به ساختمان های خود بهترین نتیجه را خواهید دید همچنین برای اینکه اکسیر کمتری مصرف کنید سعی کنید از آیتم های تزئینی ارزان تر استفاده کنید.

حتما تا الان به ارزش این آیتم ها پی بردید و دیگر به آن ها به چشم یک آیتم صرفا تزئینی بی ارزش نگاه نکنید.

قابلیت قیفی بودن را اینطور می توان تعرف کرد که نیروهای گسترده حریف وارد قیف آیتم های دکوری می شوند و به صورت گروهای کوچک در می آیند تا آماده باشند برای حمله های بی امان توپخانه شما.

همچنین زمانی که شما هم خواستید حمله بکنید و طرف مقابل از دکوری ها استفاده کرده بود خواص آن ها را فراموش نکنید تا تلفات کمتری بدهید و نتیجه بهتری برای شما حاصل شود.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. خیلی ممنونم همیشه دنبال این می گشتم عالی بود فقط یه چیز چجوری می شه بدون هدر دادن نیرو بفهمیم کلن کاستل حریف پر هست یا خالی ممنون می شم جواب بدید

    1. فقط زمانی که revengeمی کنید می تونید متوجه شید و استراتژی بچینید

  2. سلام.خسته نباشید.مشکل من اینه که بازی دیگه درخت.بوته یا کنده جدیدی بهم نمیده.ممنون میشم اگه راه حلی پیشنهاد کنین.با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *